بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان

بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان

فهرست عناوین

حس و حال روز تولد برای هر فرد متفاوت است. برخی از افراد به قدری این روز برایشان پر رنگ و شادی آور است که شاید از یک ماه قبل برای آن برنامه‌ریزی کنند. برخی دیگر هم اصلاً مایل به یادآوری این روز نیستند و از اطرافیان خود می‌خواهند که در این روز برایشان هدیه و جشنی در نظر نگیرند. البته این عکس‌العملی که افراد به این روز نشان می‌دهند به نوعی افسردگی است که به آن birthday blues گفته می‌شود. افراد درون‌گرا و افرادی که مبتلا به اضطراب هستند و همچنین دلایلی نظیر بالا رفتن سن، شرایط اقتصادی بیشتر به این حس و حال روحی کمک می‌کنند که امیدواریم این حس و حال کمترین افراد جامعه را مبتلا کند. البته برخی از افراد هم هستند که به دلیل اینکه سالیان زیادی هدیه باب طبعشان را دریافت نکرده‌اند این روز برایشان جذاب نیست؛ اما شمایی که این متن را می‌خوانید بهتر است برای خرید هدیه تولد دقت بیشتری داشته باشید، زیرا بعد معنوی هدیه هیچ‌ وقت با بعد مادی آن قابل قیاس نیست. پس با ارزش بودن هدیه به گران بودن آن بستگی ندارد بلکه اگر بتوانید یک هدیه باب سلیقه شخص مورد نظر و با در نظر گرفتن علاقه آن طرف یک هدیه با ارزش تهیه نماید و آن وقت است که فرد به ارزشمند بودن خود برای اطرافیانش پی می‌برد. خرید هدیه برای خانم‌ها و آقایان متفاوت است به این جهت که گزینه‌های خرید برای خانم‌ها بیشتر از آقایان است.
اگر شما قصد خرید هدیه تولد برای مرد زندگی‌تان که این مرد می‌تواند همسر، نامزد، برادر و پدرتان باشد را دارید، امروز همراه ما باشید تا بتوانید بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان را تهیه کنید. در این روزهای که بیماری کرونا باعث شده افراد خرید حضوری کمتری نسبت به قبل به علت رعایت پروتکل‌ها داشته باشند باید سعی کنید به یک سایت معتبر اطمینان کنید که سایت یادمه شاپ خرید هدیه آنلاین را با تضمین اصالت کالا و با بسته‌بندی برایتان ارسال می‌کند، جز سایت‌های معتبر ایران است. بعد از انتخاب یک سایت مطمئن باید به این فکر باشید که فردی که قصد خرید هدیه تولد برایش دارید در چه رده سنی است؟ به چه وسایلی علاقه‌مند است؟ از چه روحیاتی برخوردار است؟ آیا کاربردی بودن هدیه برایش مهم است؟ همه این سؤال‌ها را شما باید قبل از خرید هدیه به آن فکر کنید تا بتوانید بر اساس این سؤال‌ها بهترین هدیه را تهیه نمایید. 
اگر می‌خواهید این روز را برای فردی که تولدش است خاطره‌انگیز کنید، می‌توانید با کمک اطرافیان و یا با ساختن فضای دونفره و رمانتیک، عزیزتان را خوشحال کنید. البته نکته قابل توجه این است که فرد مورد نظر از غافلگیری لذت ببرد و باعث رنجشش نشود. ما امروز لیستی از بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان را در اختیارتان می‌گذاریم که در انتخاب بهترین هدیه کمکتان کرده باشیم. بعد از انتخاب هدیه مورد نظرتان از لیست می‌توانید با کیفیت‌ترین هدیه تولد در یادمه شاپ را ثبت کنید و با بسته‌بندی زیبا به دست عزیزتان برسانید. 

پک هدیه برای افراد مشکل‌پسند 

اولین پیشنهاد ما به شما خرید پک‌های هدیه است که می‌توانید بنا به سلیقه و نیازهای فرد مورد نظر یک پک هدیه تهیه نماید. به عنوان مثال اگر نزدیک مراسم عروسی شماست و برای عکاسی و فیلم‌برداری روز فرمالیته‌تان نیاز به خرید برای نامزدتان را دارید و می‌خواهید بهترین هدیه را برای او بخرید می‌توانید پک هدیه M_100_006 را از سایت یادمه شاپ که اصالت کالا را تضمین می‌کند تهیه نمایید. این پک شامل یک ساسبند از برند پیرگاردین، پاپیون طرح پروانه‌ای، انگشتر مردانه استیل برند نیمانی، دکمه سردست استیل برند سزار ترکیه است. البته این سایت پک‌های مختلف دیگری نظیر پک هدیه دخترانه و پسرانه‌ بسیاری برای مناسبت‌های مختلف دارد که می‌توانید بنا به سلیقه و علایق طرف مقابل یکی را انتخاب نمایید.

 دستبند مردانه 

پیشنهاد بعدی که می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای خرید هدیه برای مردان در روز تولدشان باشد، یک دستبند زیبا چرمی و یا استیل بنا به سلیقه‌ فرد مورد نظر است که می‌توانید یکی از این دو موارد را تهیه کنید. آقایان جوان چند سالی است که علاقه‌مند به استفاده از اکسسوری ها از جمله دستبند روی آورده‌ اند. پس اگر عزیزی که قرار است در روز تولدش هدیه‌ دریافت کند و علاقه‌مند به استفاده از این اکسسوری است، این گزینه را از دست ندهید.

انگشتر مردانه 

یکی دیگر از اکسسوری هایی که آقایان علاقه‌مند به استفاده از آن هستند، انگشتر است. از زمان‌های دور انگشتر مورد توجه آقایان بوده، انگشترهای با نگین عقیق و فیروزه که پدر و یا پدربزرگ‌هایمان از سفرهای زیارتی چون قم و مشهد به عنوان سوغاتی برای مردان فامیل با خود به همراه می‌آورند. در انتخاب انگشترهای استیل باید به جنس آن دقت داشته باشید، زیرا زمانی که از استیل خوبی برخوردار نباشد بعد از مدتی رنگ آن تغییر می‌یابد. انگشترهایی مانند انگشتر رولکس استیل مردانه اسپرت دور طلایی و انگشتر مردانه استیل برند نیمانی طرح هیچ جز انگشترهایی با طرح‌های پرطرفدار بین آقایان هستند.

 اسپیکر 

خرید یک اسپیکر یک خرید هوشمندانه برای افرادی ست که علاقه‌مند به گوش دادن موزیک هستند. همچنین افرادی که بنا به شغلشان و به جهت پر کردن اوقات فراغت نیاز به این دارند ساعاتی را به موزیک گوش دهند خرید اسپیکر می‌تواند بهترین خرید هدیه برای این دسته از مردان برای روز تولدشان باشد. شاید به این فکر کنید که گوشی موبایل می‌تواند جایگزین این موضوع باشد اما شما در طولانی مدت نمی‌توانید از گوشی موبایل برای این کار استفاده نمایید. اسپیکری که امروز قصد معرفی آن را جهت یک خرید برنامه‌ریزی شده به شما داریم، اسپیکر بلوتوثی شیائومی قابل حمل مدل Mini Compact که شاید قدرت ظاهر کوچکی داشته باشد اما فرکانس صدای این اسپیکر بین 200 هرتز تا 18 کیلوهرتز است که تا 6 ساعت می‌توانید به طور مداوم از آن استفاده کنید و صدای بدون هیچ‌گونه خش تا 10 متر قابل پخش است.

موزن گوش و بینی هدیه‌ای کاربردی 

یکی از وسیله‌های کاربردی یک خانه دستگاه موزن گوش و بینی است که جهت نظافت شخصی و حتی برای تمیز کردن ابرو کاربرد دارد. اگر قصد خرید بهترین هدیه برای روز تولد همسر و یا یکی از آقایان خانواده را دارید این دستگاه را در لیست خریدتان حتماً قرار دهید و آن‌ها را غافلگیر کنید. البته لازم به ذکر است که این دستگاه مختص به جنسیت خاصی نیست و فارغ از اینکه خانم یا آقا هستید می‌توانید از این وسیله استفاده کنید. پس با این کار شما با یک تیر دو نشان زده‌اید. هنگام خرید این دستگاه حتماً از کیفیت تیغه آن اطمینان حاصل فرمایید.

ست هدیه خاص 

اگر فردی که قرار است از طرف شما هدیه‌ای دریافت نماید و این فرد جز افراد مشکل‌پسند و در عین حال شما قصد خرید یک هدیه خاص را برای آن دارید، پیشنهاد می‌کنیم از ست‌های خاص سایت یادمه شاپ که کالاهایی با کیفیت و تضمین‌ شده را ارائه می‌دهد، دیدن و خرید نمایید. همه خانم‌ها هنگام خرید هدیه به ‌خصوص هدیه تولد برای همسرانشان این سؤال به ذهنشان خطور می‌کند که بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان چیست؟ اما شما با خرید ست‌های خاص می‌توانید جواب این سؤال را پیدا کنید. در خرید ست‌های خاص شما با توجه به سلیقه‌ فرد مورد نظر اینکه به چه چیزهایی علاقه‌مند است می‌توانید یک خرید عالی و خاص داشته باشید. اگر عزیزی که قصد خرید برای آن را دارید فردی سیگاری است و یا علاقه‌مند به جمع‌آوری کلکسیونی از فندک و زیرسیگاری می‌توانید ست زیرسیگاری چوبی و استیل رز گلد BOURI را انتخاب کنید. این ست زیبا و لاکچری شامل یک زیرسیگاری و فندک با یک جعبه شیک است که گزینه بسیار مناسب برای افراد با سلیقه خاص به شمار می‌آید.

کمربند 

گزینه بعدی که می‌توانید به راحتی و با خیال راحت آن را به عنوان بهترین هدیه برای آقایان در نظر بگیرید کمربند است. این وسیله پرکاربرد برای آقایان حکم شال و روسری را برای خانم‌ها دارد. در خرید این هدیه به جنس چرم آن حتماً دقت داشته باشید تا بتوانید چند سالی آن را مورد استفاده قرار دهید. نکته بعدی که باید در انتخاب یک کمربند در نظر داشته باشید سن فرد مورد نظر است. همچنین کمربند را آقایان با رنگ کفششان ست می‌کنند و برخی از آن‌ها از کمربندهایی با پهنای کمتر استقبال می‌کنند . پس همه‌ این نکات را در انتخاب این هدیه در نظر بگیرید.

مچ‌بند هوشمند 

همان‌طور که در ابتدای متن هم گفتیم ما امروز لیستی از بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید برای آقایان در روز تولدشان تهیه نمایید را در اختیارتان می‌گذاریم. و حالا به قسمت هیجان‌انگیز این قسمت رسیدیم: مچ‌بند هوشمند! این محصول محبوب که چند سالی است بین همه‌ افراد جهان مورد استقبال قرار گرفته، توسط شرکت‌های زیادی روانه بازار شده است. هر فرد با توجه به نیاز و بودجه‌ای که دارد می‌تواند آن را تهیه و استفاده نماید. اما محصولی که امروز به شما پیشنهاد می‌کنیم با قیمت مناسبی که دارد جز هدیه‌های خاص و لاکچری به شمار می‌آید که شما می‌توانید برای افراد در سنین مختلف آن را تهیه و تقدیمشان کنید. مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 با طراحی خاصش در صورت شارژ بودن قابلیت کارکرد تا 20 روز را دارد. این محصول دارای صفحه‌ای لمسی با ظاهری بیضی شکل با دسته‌ای سیلیکونی و قابلیت‌های چون ضد آب بودن در عمق 50 متر، امکان مشاهده، پاسخ و یا رد تماس‌های تلفنی، گام شمار، سنجش فعالیت‌های ورزشی مانند دوچرخه‌سواری، دویدن و ...، محاسبه کالری و ضربان قلب را به استفاده‌کنندگان خود می‌دهد. اگر جوابی برای سؤال پیش آمده در ذهنتان که بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان چیست؟ ندارید، بدون شک مچ‌بند هوشمند شیائومی یک پاسخ منطقی به این سؤال است.

 پاور بانک 

در دنیای امروز که به دلیل استفاده بیش از حد موبایل و تبلت، همیشه با کمبود شارژ آن‌ها رو به رو هستیم و در برخی از مکان‌ها دسترسی به شارژر و پریز برق برایمان میسر نیست، پاور بانک به کمک ما می‌آید. این وسیله بسیار کاربردی که نیاز هر فردی در دنیای امروز است در ظرفیت‌ها و برندها و با قیمت‌های متفاوت در بازار وجود دارد. اگر قصد خرید یک هدیه متفاوت به هر مناسبتی دارید، پاور بانک را حتماً در آن لیست قرار دهید. زیرا با خرید این وسیله به طرز عجیبی فرد مورد نظر را غافلگیر و خوشحال خواهید کرد. برای راحت‌تر انتخاب کردن این وسیله، پیشنهاد ما پاور بانک انکر مدل A1311 با ظرفیت 10050 ست که سازگار با انواع تبلت، گوشی، هدفون، Music Player است.

هندزفری هدیه‌ای کاربردی و مفید 

کارآمد بودن این وسیله کوچک بر هیچ‌کس در جهان پوشیده نیست. زیرا شما با این وسیله می‌توانید در هنگام ورزش، هنگام خواب، موزیک گوش کردن، درس خواندن، صحبت کردن با موبایل به راحتی استفاده کنید بدون اینکه کسی از صدای گوشی شما اذیت شود. پس اگر عزیزی در خانواده تاریخ تولدش در همین نزدیکی‌هاست و از طرفی هندزفری ندارد و یا نیاز به تعویض دارد معطل نکنید و یک هندزفری خوب و جدید به عنوان هدیه تولد تقدیمش کنید. اگر فرد گیرنده هدیه ورزشکار است و هنگام ورزش تایم زیادی را از هندزفری استفاده می‌نماید، هدفون بی ‌سیم ایکس او مدل XO_BS15 از برند XO گزینه بسیار خوبی برای این عزیز خواهد بود.
 عطر و ادکلن 
اگر شما جز افرادی هستید که بهداشت فردی و اجتماعی‌تان اهمیت می‌دهید و همچنین برایتان بهداشت فردی اطرافیانتان مهم است، چه هدیه‌ای بهتر از عطر و ادکلن می‌توانید تقدیمشان کنید. همچنین اگر قصد هدیه برای نامزد و یا همسرتان را دارید و نمی‌دانید چه هدیه می‌تواند خوشحالشان کند و جز بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان باشد، خرید یک عطر و ادکلن بهترین جواب برای پرسش شماست. در خرید این هدیه حتماً به رایحه‌ مورد علاقه عزیزتان دقت کنید. زیرا عطر و ادکلن بسیاری سلیقه‌ای است. پس از قبل حتماً به این موضوع آگاه باشید و اگر قصد غافلگیری او را دارید به نحوی این موضوع را با او مطرح کنید و با اطمینان خاطر از رایحه مورد علاقه‌اش اقدام به خرید کنید. اگر رایحه تلخ و خنک با نت بویایی خوراکی و طبیعت دوست دارد، عطر ادکلن مردانه هوگو باس برند کالکشن کد HUGO BOSS HUGO 028 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

masoudrezaei | 1400 آبان 09


حقیقتا که پروسه خرید کادو برای آقایان چه به مناسبت تولد و یا روز مرد واقعا سخت هست. به نظرم پیشنهادات جالبی ارایه شده و کاملا کاربردی هم هستند. جالبه که تا به حال به این فکر نکرده بودم که میشه به آقایون پک هدیه هم کادو داد.