10 ایده جذاب هدیه برای روز مرد

10 ایده جذاب هدیه برای روز مرد

فهرست عناوین

برای روز مرد و روز پدر بهتر است هدایای تکراری نخرید و با کمی خلاقیت هدیه ای به یاد ماندنی برای همسر و شریک خود تهیه کنید. علاوه بر هدایای کلاسیک مانند ادکلن، هدیه هایی مثل تجهیزات ورزشی ، کوهنوردی ، دوچرخه سواری و طبیعتگردی همگی پیشنهادات جذابی هستند. پس با بزمینه همراه باشید.

1.چراغ قوه پلیسی برای هدیه روز مرد

اگر همسر شما اهل کمپ و سفر رفتن است چراغ قوه قوی می تواند یک گزینه عالی باشد. در حال حاضر چراغ قوه های ضد آب و رطوبت و دارای بدنه مقاوم در برابر ضربه و خراش بهترین انتخاب هستند.


2. دستکش های مخصوص برف و کوه

این دستکش های مخصوص با رویه‌ای که از پلی استر ساخته شده، دارای خصوصیات ضدآب، ضد لغزش و ضد سایش هستند. این دستکش ها برای مقاومت در دماهای پایین، از جمله زیر صفر درجه طراحی شده اند.

3. عینک ورزشی

یکی از ویژگی‌های برجسته عینک‌های ورزشی، استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری‌های پیشرفته در ساختار فریم و لنز آنها است. این عینک‌ها با بهره‌گیری از طراحی منحصر به فرد و زیبا، همراه با دوام و کارایی بالا، به کاربران این امکان را می‌دهند تا در حین فعالیت‌های ورزشی خود از یک تجربه بی‌نظیر بهره‌مند شوند.

4. گیفت کارت استخر

پکیج های عضویت استخر یک گزینه عالی برای هدیه روز مرد هستند. اگر در تهران، مشهد یا کیش هستید بلیط سرزمینهای آبی مانند اپارک هم گزینه مناسبی برای هدیه است.

5. گیفت کارت اسپا و ماساژ

برای رهایی از کار، ریلکس شدن و ارتقاء عمل سم زدایی بدن اسپا و ماساژ بهترین گزینه است.



6. هدفون بیسیم، هندزفری بلوتوثی

معمولا عمر این لوازم جانبی موبایل زیر دو سال است برای همین می توانید با خریدن یک هدفون بی سیم نو همسر خود را خوشحال کنید.

7. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل برای هدیه به آقایون

صدای اسپیکرهای قابل حمل خیلی بهتر از آن چیزی است که تصور می کنید. پس دست به کار شوید و از یک برند معتبر یک اسپیکر بلوتوثی با پورت usb برای همسرتان خریداری کنید.

8. لوازم جانبی کنسول بازی

اگر همسرتان ps4 ps5 یا xbox دارد می توانید دسته اضافی بازی یا کیف حمل یا هدفون گیمینگ یا حتی صندلی گیمینگ برای او بگیرید تا حسابی ذوق زده شود.

9. ست کروات و کمربند برای هدیه روز پدر

یک ست شیک کروات و کمربند برای مردان کلاسیک پسند همیشه انتخابی مطمئن است.

10. ست ورزشی برای هدیه روز مرد

تیشرت شلوارک ورزشی یا ست کاپشن و شلوار ورزشی در رنگی جذاب می تواند انتخابی مناسب برای هدیه روز مرد باشد.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
برچسب ها : هدیه روز مرد
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت