ایده‌های ورود عروس و داماد به سالن عروسی

ایده‌های ورود عروس و داماد به سالن عروسی

فهرست عناوین

در سراسر دنیا مراسم عروسی با ورود عروس و داماد رسمیت پیدا می‌کند و هنگام ورود آنها لحظاتی بسیار هیجان انگیز و زیباست که چشمان تمام میهمانان به سمت آنها باز می‌گردد. در نقاط مختلف دنیا رسم‌های متفاوتی برای ورود عروس و داماد وجود دارد. امروزه در جشن‌های عروسی داخل کشور، عروس خانم‌ها و آقا داماد‌ها سعی در متفاوت برگزار کردن مراسم عروسی دارند. از این رو برای قسمت‌های مختلف عروسی در پی ایده‌های جذاب هستند. ما نیز در این مقاله در وبسایت بزمینه قصد داریم به شما ایده‌هایی برای ورود عروس و داماد ارائه کنیم تا از همان لحظه اول متفاوت، شگفت انگیز و خارق العاده ظاهر شوید.

شیوه مرسوم ورود عروس و داماد

در ایران روش مرسوم ورود عروس و داماد به این شکل است که خواننده یا دی جی از ورود عروس و داماد آگاه می‌شود، سپس عروس و داماد با آهنگ نخست که متناسب با ورود آنها باشد وارد می‌شوند. آن‌ها برای اظهار ادب و خوشامد گویی سر تک تک میز‌های مهمانان می‌روند و فیلمبردار عروسی به دنبال آن‌ها فیلمبرداری می‌کند، سپس عروس و داماد را به سمت جایگاه هدایت می‌کنند و ادامه مراسم اجرا می‌شود. یکی از محاسن این شیوه این است که به بهانه سلام به مهمانان حضور کسانی که در پیست رقص دیده نمی‌شوند در فیلم شما ثبت می‌شود.

دالان مهمان‌ها

یکی از ایده‌های جذاب و جالب که با همراهی مهمانان شما امکان پذیر است، این است که مهمانان شما در دو طرف ورودی سالن تالار عروسی قرار بگیرند و شما از بین آن‌ها رد شوید و در حال عبور از ورودی به آن‌ها خوشامد بگویید. بهترین حالت این است که پدر و مادر‌ها در ابتدای دو صف قرار بگیرند. پس از عبور از ورودی وارد سالن شده و در جایگاه قرار بگیرید.

همراهی پدر و مادر‌ها

شاید این ایده کمی غربی به نظر برسد، اما زیبایی آن به پر رنگ شدن نقش پدر و مادر‌هاست. مخصوصا اگر پیش از مراسم عروسی سفره عقد دارید، پس از قرار گیری مهمان‌ها بر روی صندلی‌های مقابل سفره عقد، پدر و مادر آقا داماد، داماد را به جایگاه هدایت کنند سپس پدر و مادر عروس خانم او را برای قرار گیری در کنار داماد همراهی کنند.
این روش را به گونه دیگر نیز می توانید اجرا کنید. به این صورت که آقا داماد در جایگاه عقد بایستد و منتظر عروس خانم باشد و پدر عروس خانم او را به کنار آقا داماد هدایت کند و دستان آن‌ها را در دست هم قرار دهد.
دو روش گفته شده در بالا برای کسانی که به فرهنگ غرب علاقه دارند و دوست دارند پدر و مادر‌ها بیشتر در فیلم عروسی شان باشند پیشنهاد می‌شود.

ورود با رقص

اگر پیش از مراسم عروسی، مراسم عقد دارید و از قبل با مهمان‌ها خوش و بش کرده اید، می‌توانید با هماهنگی دی جی با رقص وارد سالن شوید. یعنی به جای پخش شدن آهنگ ورود، آهنگ رقص اول پخش شود و شما به محض وارد شدن به سالن، رقص را شروع کنید. این شیوه کمی غیر متعارف است و برای عروس و داماد‌های پر انرژی مناسب است.

ورود سایر زوج‌ها

یکی از جذاب‌‌ترین روش‌ها این است که از زوج‌های درجه یک و نزدیک به خودتان بخواهید که پیش از شما دو به دو وارد سالن شوند. برای مثال ابتدا ساقدوش‌ها دو به دو وارد سالن شوند، سپس پدر و مادر‌ها و سایر زوج‌ها وارد شوند. در نهایت در حال انجام مراسم آتش بازی شما در ورودی قرار بگیرید.

رقص مهمان‌ها

این مورد کمی مشابه حالت قبل است با این تفاوت که ابتدا مهمان‌ها به صورت تکی (مجردها) یا دو نفره (متاهل‌ها) در حال رقص وارد سالن می‌شوند. در این شیوه شما نیز باید پر انرژی و در حال رقص و با لبخند وارد شوید. شاید اجرای این روش کمی دشوار به نظر برسد اما نتیجه آن در فیلم عروسی فوق العاده است.

آتش بازی هوایی

اگر مراسم عروسی شما در باغ انجام می‌شود، از تشریفات خود بخواهید هنگام ورود‌تان قبل از آتش بازی زمینی، آتش بازی هوایی به وسیله منور اجرا کند. به این صورت همه مهمانان‌‌‌تان شگفت زده خواهند شد و یک ورود به یاد ماندنی خواهید داشت. برای ثبت بهتر این ورود حتما دو فیلمبردار باید حضور داشته باشد تا به بهترین صورت، تصویر شما، مهمانان و آتش بازی را ثبت کند.

رقص رمانتیک

پیش از عروسی یک رقص رمانتیک انجام دهید و با کمک گروه فیلمبرداری از آن یک کلیپ درست کنید. قبل از ورود‌‌‌تان برق‌های سالن خاموش شود و بر روی مانیتور حاضر در سالن، کلیپ رقص شما پخش شود. مطمئنا در این حالت همه مهمان‌ها خیره به صفحه مانیتور خواهند بود. به محض اتمام کلیپ، در قسمت ورودی، مراسم آتش بازی انجام شود و شما طبق سلیقه خود با همان رقص رمانتیک و یا به حالت عادی وارد شوید.

باران گل رز

در حالی که از بین مهمانان خود عبور می‌کنید توسط آن‌ها یا ساقدوش‌ها گل‌باران شوید. آن‌ها باید سبد‌هایی پر از گل در دست بگیرند و حین ورود شما بر سر‌‌‌تان گلبرگ‌های گل بریزند.

سورپرایز مهمان‌ها

یکی از راه‌های سورپرایز کردن مهمان‌ها توسط شما این است که در باغ عروسی رقصی را با یک آهنگ خاص انجام دهید که این رقص درست پیش از ورود بر روی تلویزیون شهری سالن یا ویدیو پروژکتور پخش شود. حتی می‌توانید این رقص را قبلا ضبط کرده و در آن لحظه پخش کنید. در همین حین دی‌جی ادامه آهنگی که در کلیپ در حال پخش است می‌نوازد و شما با همان رقص وارد سالن می‌شوید. در این لحظه صورت شگفت زده مهمانان‌‌‌تان دیدنی خواهد بود.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

khorsand | 1397 آبان 22


هیچ چیز مثل همراهی پدر و مادر قشنگ نیست ...