جشن عروسی با شکوه و پر هیجان با آتش بازی

جشن عروسی با شکوه و پر هیجان با آتش بازی

فهرست عناوین

یکی از هیجان انگیزترین بخش های عروسی، آتش بازی در فضای باز است. به زوج های جوان این سرگرمی را توصیه می کنیم و آنها را دعوت می کنیم تا قبل از انتخاب تنوع آن این مقاله را  در بزمینه مطالعه کنند.

قیمت محصولات مختلف در آتش‌بازی بر اساس ایرانی و یا خارجی بودن آنها، نوع آتش‌بازی، زمان آتش‌بازی، تعداد شلیک‌ها، میزان افکت‌ها و شعاع نوری که در آسمان تشکیل می‌دهند، متفاوت است.

به فضای عروسی‌تان توجه کنید. آتش‌بازی گرم در فضاهای کوچک دربسته خطرناک است. بهتر است آتش‌بازی را برای فضاهایی که چمن و فضای باز دارند، در نظر بگیرید.


اگر بودجه‌تان محدود است، می‌توانید به جای آتش‌بازی از فرستادن فانوسهای درخشان به آسمان استفاده کنید. یا اینکه شمع‌های تزیینی با تعداد بالا را کنار یکدیگر روشن کنید تا نمایی درخشان در عروسی‌تان ایجاد کنید. همچنین اگر خود تالار عروسی‌تان خدمات آتش‌بازی هم ارائه می‌دهند، می‌توانید به جای آوردن گروه مجزای آتش‌بازی در عروسی، این کار را به خود تالار بسپارید تا هزینه‌هایتان کمتر شود.


فشفشه‌ها وسایل جذابی برای آتش‌بازی هستند، به خصوص اگر فشفشه‌های رنگی بخرید و آنها را دست میهمانان بدهید. خوبی فشفشه این است که میهمانان را هم درگیر آتش‌بازی می‌کند و آنها هم به این طریق تفریح می‌کنند.

به میهمنانتان از قبل چیزی نگویید. بگذارید با شروع آتش‌بازی در عروسی شگفت‌ زده شوند.

اگر به دنبال سورپرایز دیگری برای جشن عروسی تان هستید، اینجا کلیک کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

سروش | 1397 مهر 18


چقدر قشنگ. ولی تاحالا ندیدم تو ایران این کارو کنن. نهایتا از این آبشار کوچیک ها گذاشتن رو زمین و روشن کردن

مهسا | 1397 مهر 23


تو ایران فکر نکنم بشه اعتماد کرده
یه دفعه میبینی خدای نکرده یکی از مهمونها آتیش گرفته
ولی جدای از شوخی فکر کنم بالن طرح قشنگ تر و آرومتری باشه