کلیدهای آراستگی و زیبایی عروس خانم ها در روز عروسی

کلیدهای آراستگی و زیبایی عروس خانم ها در روز عروسی

فهرست عناوین

همه عروس خانم ها مایلند تا در روز عروسی در بهترین حالت خود جلوی مهمانانشان ظاهر شوند. و البته بسیاری هم برای این کار هزینه های بسیار زیادی را پرداخت می کنند. اما اگر شما نیز از ان دسته از عروس هایی هستید که در انتخاب های خود وسواس به خرج می دهید، بد نیست چند نکته کلیدی را قبل از تصمیم گیری و اقدام در مورد ظاهرتان، به خصوص در مورد آرایش و مدل موی‌تان بدانید.

ابروهای طبیعی خود را داشته باشید.

بسیاری از عروس‌های جوان برای آرایش عروسی خود سبکی را انتخاب می‌کنند که بسیار متفاوت‌تر از آرایش روزمره آنهاست اما آرایش متفاوت همیشه به معنای آرایش خوب نیست. پهنای ابروهای شما باید با نوع آرایش چشم و صورت شما متناسب باشد و ابروهای خیلی باریک و یا خیلی پر لزوما شما را زیباتر نمی‌کنند. بنابراین به آرایشگر خود بگویید که ابروهایتان را زیاد باریک و کوتاه یا کشیده و پر نکند. به علاوه رنگ ابروها باید با رنگ موهایتان همخوانی داشته باشد.

انتخاب رنگ مو بسیار مهم است.

در مراسم عروسی چیزی که بیشتر از هر چیزی به چشم می‌آید رنگ موی شماست. رنگ مو در درجه اول باید با مشورت یک متخصص بر اساس رنگ پوست شما تعیین شود. رنگ های فانتزی و یا لایت های بسیار پر رنگ برای عروس مناسب نیست و بهتر است از رنگ های ساده استفاده شود تا به عنوان عروس، وقار و تناسب کافی در ظاهر شما حفظ شود. 

رنگ آرایش متناسب با پوست شما را جذاب تر می کند.

اگر رنگ پوست شما تیره و یا سبزه است و چشمان تیره دارید هرگز سراغ رنگ‌های خیلی روشن نروید. زیرا تضاد بیش از حد در انتخاب رنگ مو باعث می‌شود تناسب چهره شما به هم بخورد و حالت مصنوعی به آرایش شما بدهد. برای پوست‌های تیره طیف رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی و یا ترکیبی از آنها انتخاب مناسبی هستند. اما اگر رنگ پوست شما روشن است انتخاب‌های بیشتری خواهید داشت. زیرا از میان رنگ‌های روشن و تیره با توجه به مدل آرایش خود می‌توانید یکی را انتخاب کنید. اما توجه داشته باشید از ترکیب رنگ‌های طبیعی استفاده کنید تا آرایش شما دلنشین‌تر باشد. همچنین توجه داشته باشید که خانم‌های با رنگ موی تیره، جوان‌تر به نظر می‌رسند.

زمان کافی برای مشورت با آرایشگر اختصاص دهید.

قبل از هر کاری سعی کنید یک آرایشگر خوشنام و خبره پیدا کنید و برای مشورت با او وقت کافی بگذارید. آرایشگران حرفه‌ای معمولا با توجه به فرم سر و صورت شما مدل مو، رنگ مو و آرایش مناسب را انتخاب می‌کنند. اما اگر مدل خاصی مدنظر دارید حتما سعی کنید عکسی از آن مدل را به صورت چاپی و یا در گوشی خود همراه داشته باشید. زیرا توضیحات شفاهی معمولا به اندازه کافی گویا نیستند و باعث مشکلاتی می‌شوند.

مواد آرایشی مقاوم و با کیفیت راز اصلی یک ارایش خوب

با توجه به اینکه آرایش شما باید تمام روز کامل و زیبا به نظر برسد حتما از آرایشگرتان بخواهید که از مواد باکیفیت، طولانی مدت و ضدآب استفاده کند. برای مثال از مواد آرایشی چشم ضدآب و رژلب‌های با رنگ ثابت استفاده کنید تا در طول مراسم بر اثر عرق کردن سر و صورت آرایش شما به هم نخورد.

سادگی و آراستگی نشانه ی زبیایی طبیعی

اصلا سعی نکنید تا با رنگ متفاوت مو و لاک ناخن، مهمانان خود را تحث تاثیر قرار دهید. پیشنهاد ما استفاده از رنگ‌های روشن و ساده و عدم استفاده از طرح‌های پیچیده است، زیرا سادگی هیچ وقت از مد نمی‌افتد. رنگ های قرمز، صدفی، صورتی روشن و فرنچ های طیف روشن رنگ های بسیار زیبایی برای عروس می باشند.

اکسسوری های ساده با رنگ روشن بهترین انتخاب هستند.

در فرهنگ ما لباس عروس سفید رنگ است. بنابراین شما هم می‌توانید از میان انواع لباس‌های با طیف رنگ سفید، شیری و کرم یکی را انتخاب کنید. حتما سعی کنید در انتخاب اکسسوری های لباس یعنی تورها، گیپورها، شنل و ... دقت کافی را داشته باشید تا هماهنگی کافی میان طیف‌های رنگ سفید استفاده شده وجود داشته باشد.

مدل موی باز عروس یا مدل موی بسته؟

در تابستان و هوای گرم بهتر است از مدل‌های موی بسته استفاده کنید. زیرا در هوای گرم موهای باز به سرعت فرم خود را از دست می‌دهند و به هم ریخته و نامرتب دیده می‌شوند. اما اگر مراسم شما در مکانی در بسته با تهویه مناسب است می‌توانید از مدل موهای باز استفاده کنید. توجه داشته باشید برای پرجلوه‌تر شدن مدل موها بهتر است از لباس‌های دکلته و با یقه باز استفاده کنید. البته فراموش نکنید که مدل موی بسته برای عروس همیشه شیک تر و رسمی تر است.

استفاده از لنز های نامرغوب و بد رنگ ممنوع!

اگر می‌خواهید از لنزهای رنگی زینتی استفاده کنید حتما از آرایشگر خود مشورت بگیرید. زیرا باید تناسب کافی میان رنگ پوست، رنگ مو و رنگ لنز شما وجود داشته باشد. لنزهایی که با طرح‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند معمولا از مواد بی‌کیفیت و نامرغوبی ساخته می‌شوند. توصیه ما خرید لنز از داروخانه‌ها و مراکز معتبر فروش لوازم بهداشتی و آرایشی معتبر است. حتما مراقب لنزی که استفاده می‌کنید باشید، زیرا این لنز چندین ساعت با چشم شما در تماس خواهد بود و تاثیرات سوء استفاده از آن ممکن است ماه‌ها یا سال‌ها شما را درگیر کند. همچنین اگر تا کنون از لنز استفاده نکرده‌اید، در روز عروسی برای اولین بار آن را امتحان نکنید. زیرا ممکن است چشم شما لنز را پس بزند و حتی سبب راهی شدن شما به بیمارستان در روز عروسی شود. بنابراین اگر تصمیم دارید از لنز رنگی استفاده کنید، سعی کنید حداقل از چند روز قبل، روزانه چند ساعت آن را در چشمانتان قرار دهید تا از حساسیت‌زا نبودن آن اطمینان حاصل کنید. تا می توانید سعی کنید از لنز استفاده نکنید تا درخشندگی طبیعی چشمان خودتان زیبایی تان را دوچندان کند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت