درباره‌ متولدین دی بیشتر بدانید!

درباره‌ متولدین دی بیشتر بدانید!

فهرست عناوین

متولدین دی ماه اکثرا سخت کوش، باهوش و کاملا مسلط در تمامی امور هستند. آنها می دانند که چه در مسائل حرفه ای و چه در مسائل خانوادگی و شخصی از زندگی چه می خواهند و در این مورد نیز هیچ گونه بهانه ای برای تحقق نیافتن آرزوهایشان نمی پذیرند.

متولدین دی تابع قوانین هستند و معمولا سخت ترین آنها را دوست دارند، به همین دلیل معمولا مدیران خوبی خواهند بود.

دوستی و عشق

در مورد دوستی و عشق آنها یک شریک واقعی هستند و دوست دارند تا در تمامی لحظات شریکشان را همراهی و کمک کنند. موفقیت و خوشبختی هدف اصلی آنها در زندگی خواهد بود، از این رو آنها به پیوند زناشویی اعتقاد زیادی دارند. اگرچه‌ بعد از ازدواج‌ تا حدودي‌ حسود مي‌شوند ولي‌ نسبت‌ به‌ همسرانشان‌ به‌ شدت‌ وفادارند.


نقاط قوت متولدین دی

وظیفه شناس، منظم، مسلط به خود، مدیریت عالی.

نقاط ضعف متولدین دی

فکر می کنند همه چیز را می دانند، نمی بخشد، خودشان را برتر می دانند، همیشه منتظر بدترین حالت هستند.

چیزها و کارهایی که متولدین دی  به آن علاقه مندند

خانواده، سنت، موسیقی، دستیابی به موقعیت های شگفت انگیز.

چیزهایی که متولدین دی دوست ندارند

گاهی اوقات از همه چیز متنفرند!

 5دلیل برای اینکه از دی ماهی بودن‌تان لذت ببرید!

  1. همیشه حساب بانکی شما حسادت همه را بر می انگیزد! چیزهای گران شما را وسوسه نمی کند و شما بیشتر به سرمایه گذاری و ذخیره اموالتان فکر می کنید!
  2. انگار ذهن و حافظه شما از فولاد ساخته شده است! تقریبا غیر ممکن است که شما کسی یا چیزی را فراموش کنید، شما حتی مکالمات سال های پیشتان را به یاد می آورید!
  3. به نظر می رسد که خانه شما را  یک طراح ریز بین طراحی کرده است. شما تمام ریزه کاری هایی را که برای زیبایی و تبدیل خانه تان به یک مکان مناسب برای زندگی لازم دارید را به طور ماهرانه ای انجام می دهید!
  4. شما هیچ وقت چیزی را گم نمی کنید و همیشه وسائلی را که برایتان مهم است مانند فایل ها و پسوردها و لوازم با ارزشتان را در جای امن و تمیز قرار می دهید!
  5. شما همیشه اتو کشیده و تمیز هستید! علاوه بر این شما کاملا بر رفتار خود مسلط هستید و دقیقا می دانید که چه چیزی را بگویید که باعث شوید دیگران نسبت به شما یا موضوع مورد نظرتان احساس خوبی پیدا کنند!

آیا مایل هستید که طالع بینی سال تولدتان را ببینید؟ پس اینجا کلیک کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت