ایده‌هایی برای استفاده از گل و گیاه در تالار عروسی

ایده‌هایی برای استفاده از گل و گیاه در تالار عروسی

فهرست عناوین

گاهی دوست دارید عروسی‌تان را در فضای باز مانند باغ یا باغ تالارها برگزار کنید اما دلایل مختلفی مثل در دسترس نبودن یک فضای باز ایده‌آل، شرایط بد آب و هوایی و بالا بودن هزینه کرایه فضای باز  شما را از این کار باز می‌دارد.

خبر خوب این است که شما می‌توانید با چند ایده‌ی ساده‌ و با استفاده از گل و گیاهان در تالار سرپوشیده عروسی، جنبه‌هایی از فضای باز را در عروسی‌تان ایجاد کنید و از دکوراسیون جشن عروسی‌تان لذت ببرید.

استفاده از برگ‌ها در شمع لیوانی

شمع‌های روشن در جاشمعی های لیوانی ایده ای بسیار رمانتیک و پرکاربرد هستند. از این رو، استفاده از این المان در دکوراسیون تالار، فضایی رویایی خلق می کند و  هزینه آن زیاد نخواهد بود. با توجه به فصلی که عروسی در آن برگزار می‌شود و یا برگ‌های گیاه مورد علاقه‌تان، دور لیوان شمع را تزیین کنید.

حلقه گل با استفاده از برگ درختان

می‌توانید برگ‌های مختلف گیاهان را جمع‌آوری کنید و آن‌ها را دور حلقه‌‌ای خاص تزیین و از دیوار محل مهمانی آویزان کنید.

چهارستون گل و گیاه

کافیست چهارستونی بزرگ با چوب و یا فلزات پیدا کنید یا بسازید. سپس می‌توانید آن را با گیاهان مختلفی مانند سرخس تزیین کنید. در ضمن می‌توانید زیر این چهارستون، میز پذیرایی پر از نوشیدنی، هدیه‌های مهمانان و دکورهای فانتزی قرار دهید.

داربست درختی

انجام این کار حوصله‌بر و زمانبر است. باید شاخه‌های مختلف درختان را در هم تنیده و با استفاده از آنها یک داربست تهیه کنید. می‌توانید آن را در گوشه‌ای از محل میهمانی قرار دهید و اشیاء دکوری مختلف را از آن آویزان کنید.

جاسازی شمع‌های لیوانی در تنه درختان

برای این کار نیاز به نجاری دارید که تنه درختان را به قطر شمع لیوانی برش دهد و آن را در تنه جاسازی کند. این کار  بسیار خلاقانه است و نماد جالبی از فضای باز در دکوراسیون مهمانی ایجاد می‌کند.

کیک تزئین شده با گل و گیاه

با مسئول تهیه کیک عروسی خود صحبت کنید و از از او بخواهید گل‌ها و یا برگ‌های درختانی را که دوست دارید دور کیک‌تان تزیین کند. کیک یکی از المان‌های مهم دکوراسیون عروسی است، چرا که نگاه مهمانان را دائم به خود جذب می‌کند.

تزئین نوشیدنی

در لیوان‌های نوشیدنی می‌توانید گلبرگ گل‌های مورد علاقه‌تان را قرار دهید. این کار نمای آنها را زیباتر می‌کند. به خصوص اینکه بتوانید آنها را در کنار هم بر روی میز نوشیدنی قرار دهید. در این صورت نمای زیبایی از بار نوشیدنی ایجاد می‌شود که چشم‌نواز است.

آویز گل‌ها

آویز گل‌ ایده جالبی است که حتما نمونه آن را در جاهای مختلف دیده‌اید. گل‌های مختلف را با نخ به هم ببندید و آویزان کنید. اگر می خواهید کمی سلیقه بیشتری به خرج دهید، می توانید از رنگهای مختلف برای ایجاد سایه روشن استفاده کنید.

تلفیق گل‌ها و روشنایی

اگر در فضای مهمانی لامپ‌های مختلفی وجود دارد می‌توانید از این ایده استفاده کنید. می‌توانید گل‌ها و گیاهان مختلف را دور حباب‌های چراغ، لامپ‌ها و ... و سیم‌های آنها تزیین کنید. لامپ منبع روشنایی است و توجهات را به خود جلب می‌کند. از این جلب توجه برای ایجاد دکوراسیون عروسی استفاده کنید.

برای دیدن ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

بهار | 1397 مهر 09


خیلی خوب بودن، اگه مشابه داربست درختی بخوام، داربست درختی رو باید تشریفات خودش تهیه کنه؟ اکثرا تشریفاتی ها کار خودشون رو میکنن و واسه همه هم یکسانه و این ایده های باحال رو اجرا نمیکنن