ایده‌هایی برای جشن گرفتن اولین سالگرد ازدواج

ایده‌هایی برای جشن گرفتن اولین سالگرد ازدواج

فهرست عناوین

اهمیت اولین سالگرد ازدواج اگر بیشتر از جشن عروسی نباشد، مطمئنا به اندازه آن خواهد بود؛ زیرا یک زوج جوان توانسته‌اند پس از فرازها و نشیب‌های فراوان و گذراندن دوران نامزدی و عقد با یکدیگر زیر یک سقف هم پیمان شوند.

برای این روز باید برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک ببینید و سعی کنید اولین سالگرد ازدواج‌تان را به یکی از بهترین و خاطره انگیزترین روزها مبدل سازید. به گونه‌ای که پس از گذشت سال‌ها با یادآوری این روز رویایی اشک شوق در چشمانتان حلقه بزند.

قبل از این که دست به کار شوید و برای خود یا همسرتان خرج تراشی‌های عجیب و دور از ذهن داشته باشید، بهتر است یک لیست مناسب در نظر بگیرید و تنها اقلام ضروری را برای اولین سالگرد ازدواجتان تهیه کنید. قسمت برنامه ریزی جشن سالگرد ازدواج را در بزمینه ببینید و کارت دعوت آنلاین برای مهمانان خود ارسال کنید.

تزئین با گل؛ نمادی از عشق و لطافت در اولین سالگرد ازدواج

فراموش نکنید که برگزاری این مراسم نیز مانند مراسم‌های عقد، نامزدی و عروسی آداب ویژه‌ای دارد. پس بهتر است وسایل لازم برای آراستن خانه را در نظر داشته باشید.

از مهم‌ترین لوازمی که برای اولین سالگرد ازدواج به آن نیاز دارید، گل است. گل همیشه نمادی از عشق و علاقه بوده و وجود آن سبب دلگرمی زوج‌های جوان خواهد شد؛ بنابراین چند دسته گل رنگارنگ تهیه کنید و آن را در مکان‌هایی که قابل دید هستند قرار دهید.

از استفاده از قلب های قرمز برای زیباتر شدن دکوراسیون اولین سالگرد ازدواج غافل نشوید.

دومین گزینه استفاده از قلب‌هایی به رنگ قرمز برای تزیینات خانه است. این قلب‌ها را می‌توانید از درب ورودی به گونه ای بچینید یا بچسبانید که همسرتان بتواند با دنبال کردن آن‌ها به سمت محل برگزاری جشن هدایت شود. اگر تصور می‌کنید که قلب‌های کاغذی نمی‌توانند آنچنان که باید و شاید حس شما را منتقل کنند، بهتر است از بادکنک های قلبی شکل یا قلب‌های برجسته و نمدی استفاده کنید.

روشن کردن شمع برای رمانتیک‌تر شدن جشن سالگرد ازدواج بسیار جذاب خواهد بود.

با توجه به این که این جشن نیز همانند جشن عروسی، نامزدی یا عقد بیشتر در هنگام شب برگزار می‌شود، بنابراین در گوشه و کنار اتاق می‌توانید شمع‌های کوچک تزئینی قرار دهید. این شمع‌ها فضا را شاعرانه‌تر جلوه می‌دهند و حس عشق و علاقه را میان شما و همسرتان بیشتر تحریک می‌کنند؛ بنابراین اگر علاقه‌مند هستید که یک شب فوق العاده داشته باشید، سعی کنید شمع‌ها را با چیدمان های خاص در محل برگزاری جشن قرار دهید.یکی از روش‌های پیشنهادی چیدمان شمع‌ها به صورت قلبی شکل است و گزینه دیگر چیدن شمع‌ها به صورت پراکنده از ابتدای درب ورودی می‌باشد. نحوه چیدمان شمع‌ها کاملاً سلیقه‌ای است و به دلخواه می‌توانید از آن‌ها برای رویایی‌تر کردن فضا استفاده کنید.

حتماً یک کیک خوش طعم و جذاب بپزید یا بخرید.

بهتر است در جشن سالگرد ازدواج نیز مانند روزهای نامزدی، عقد یا عروسی قید رژیم را بزنید و خودتان را به یک کیک هیجان انگیز و خوش طعم مهمان کنید. این کیک باید با تمام کیک‌هایی که تاکنون دیده‌اید متفاوت باشد. تا بتواند حس و علاقه قلبی و احساس رضایتتان را نسبت به این زندگی یک ساله با همسرتان نشان دهد.

بنابراین قبل از سفارش کیک بهتر است طرح‌های مختلف را بررسی کنید. به عنوان مثال یک کیک قلبی قرمز که یک جمله عاشقانه بر روی آن نقش بسته است، به خوبی می‌تواند احساسات هر دو طرف را برانگیخته کند.

صرف شام در رستوران یک سورپرایز خوب برای سالگرد ازدواج

با وجود این که بیشتر افراد طعم غذای خانگی را به کلیه غذاهای سرو شده در رستوران‌های مجلل ترجیح می‌دهند، اما انتخاب یک رستوران جذاب که فضایی دنج و دکوراسیونی خاص دارد، بهترین گزینه برای صرف شام سالگرد ازدواج است.

زیرا ممکن است وقت مناسبی برای تدارک غذاهای منحصر به فرد در اختیار نداشته باشید. یا به دلیل کند بودن سرعتتان در آشپزی به عنوان تازه عروس پس از حاضر شدن غذاها به شدت خسته شوید و نتوانید از این روز خاطره انگیز و رویایی نهایت لذت را ببرید.

صرف شام در رستوران ولخرجی نیست و یک شب هزار شب نمی‌شود! بد نیست برای برگزاری جشن سالگرد ازدواجتان مقداری دست و دلبازی بیشتری به خرج دهید.

 هنگام صرف شام در رستوران می‌توانید خاطرات دوران عقد، نامزدی یا عروسی را مرور کرده و لذت غذا خوردنتان را چندین برابر کنید.

انتخاب و خرید هدایای غیر تکراری، جذاب و خاص

اگر همیشه به هدیه دادن عطر اکتفا کرده‌اید، بهتر است این بار از این رسم تکراری دست بکشید و هدیه ی دیگری مانند ساعت مچی را برای همسرتان در نظر بگیرید؛ زیرا دریافت هدایای تکراری حتی اگر مناسب خاصی هم نداشته باشد کسل کننده خواهد بود.

در کنار هدیه اصلی سعی کنید هدایای کوچک و جذابی نیز تهیه کنید تا لذت دریافت هدیه برای گیرنده بیشتر شود. به عنوان مثال گل‌های کوچک خشک شده یا یک گوی موزیکال می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

باز هم اگر علاقه‌مند به هیجان بیشتر و ارائه هدیه متفاوت‌تری در این روز خاطره انگیز هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم یک بلیط سفر دو نفره تهیه کنید و آن را در لابه‌لای هدایای ریز و درشت بگنجانید.

موقع خرید بلیط به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید توجه ویژه‌ای داشته باشید. چون با وجود این که ابتدای زندگی مشترک باید بیشتر به فکر پس انداز کردن باشید، همسرتان از یک سفر داخلی به نسبت کم هزینه و رویایی بیشتر از سفری پر خرج لذت خواهد برد.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

افسانه | 1397 مهر 22


خوبیه تکنولوژی اینه هرسال یه ایده جدید برای هدیه به ادم میده تا حالا هدیه تکراری ندادم