3 نکته مهم که عکاسان فراموش می کنند قبل از عروسی به شما بگویند

3 نکته مهم که عکاسان فراموش می کنند قبل از عروسی به شما بگویند

فهرست عناوین

جستجو کردن و هماهنگی با یک آتلیه خوب برای عکاسی روز جشن تان دردسر های خاص خود را دارد؛ اما انجام این کار به معنی اتمام کارهای مربوط به عکاسی نیست. برای اینکه خودتان را به طور کامل برای عکاسی حاضر کنید، ادامه مقاله را بخوانید.

طولانی شدن زمان آرایش‌تان

یک نکته مهم در روز عروسی هماهنگ کردن زمان اتمام آرایش عروس با آتلیه و عکاسان آتلیه است. برای آنکه هماهنگی با دقت زیادی شکل بگیرد در زمان صحبت با آرایشگر عروسی‌تان زمان تخمینی آرایش‌تان را از او بپرسید و دقت کنید که در هنگام انجام آرایش ممکن است یک سری اتفاقات پیش بینی نشده رخ دهند که باعث شوند زمان آرایش شما بیشتر از حد تخمینی آرایشگرتان شود. قبل از برنامه‌ریزی‌ به این نکته توجه داشته باشید و زمانی مابین 1ساعت الی 2ساعت به زمان تخمینی آرایشگرتان بیفزایید.

هماهنگ کردن اعضای خانواده برای عکس‌های خانوادگی

همیشه هماهنگ کردن یک جمع زیاد و صمیمی برای گرفتن عکس کاری دشوار است.یک راه خوب برای اینکه بتوانید در روز عروسی اعضای خانواده‌تان را بدون دردسر برای عکاسی دورهم جمع کنید، انجام هماهنگی‌های قبل از عروسی است. برای این منظور ساعت خاصی را از قبل با عکاس و افراد خانواده خود و همسرتان هماهنگ کنید و سعی کنید حول و حوش همان ساعت عکاسی خانوادگی را شروع کنید.

عدم آشنایی عکاس با آشنایان درجه یک

بسیاری از عکاسان در عروسی تلاش فراوانی می‌کنند تا آشنایان درجه یک و کسانی را که ثبت شدن تصویرشان در عکس‌های‌تان اهمیت بسیاری دارد پیدا کنند ولی باز امکان دارد به دلیل عدم هماهنگی تصویر یکی از اعضای خانواده که بودنش در عکس‌ها برای ما بسیار مهم است ثبت نشود. برای آنکه مشکلات این‌چنینی در روز عروسی‌تان اتفاق نیفتد قبل از عروسی عکاس خود را با آشنایان درجه یک‌تان از طریق نشان دادن عکس درون گوشی یا صفحات مجازی آشنا کنید. همچنین می‌توانید یکی از دوستان و آشنایان نزدیک را که همه نزدیکان شما را می‌شناسد مامور پیگیری عکس یادگاری با نزدیکان خود نمایید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت