3 مزیت استفاده از فینگرفود در روز عروسی

3 مزیت استفاده از فینگرفود در روز عروسی

فهرست عناوین

عروسی یک رویداد خاص در زندگی هر فردی است. در این روز مهم شما دوست دارید بهترین‌ تالار، دکوراسیون، گل، موسیقی، نورپردازی و غذا را برای مراسم‌تان فراهم آورید. در بسیاری از موارد، در هنگام برنامه‌ریزی غذایی لازم است وارد بسیاری از جزئیات شوید. وقتی درباره جزئیات غذاها و پیش‌غذاهای روز عروسی تحقیق می‌کنید، گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. برای اینکه بتوانید از بین این لیست بلند بالا موارد دلخواه خودتان را برای غذا و پیش غذای روز عروسی انتخاب کنید، باید بدانید ترجیح‌تان برای غذا در روز عروسی چیست. بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند در روز عروسی غذای رسمی سفارش دهند و بعضی دیگر ترجیح می‌دهند غذای غیر رسمی سفارش دهند. یک نوع از غذاهای غیررسمی که کم‌حجم و خوش‌مزه می‌باشند فینگرفود‌ها هستند. از فینگرفودها می‌توان به عنوان غذای غیر رسمی در روز عروسی و یا پیش‌غذا در کنار غذای رسمی استفاده کرد. مزیت اصلی فینگرفودها تنوع بسیار بالای آنها است که باعث می‌شود همه سلیقه‌ها از غذایی که می‌خورند رضایت لازم را کسب کنند.

در این نوشتار قصد داریم مزیت‌های استفاده از فینگرفود‌ها در روز عروسی را برای شما برشماریم. در ذیل 3 مزیت عمده استفاده از این غذاها ذکر شده است.

به هم نخوردن آرایش میزها و صندلی‌های مراسم (تمیزتر برگزار شدن مراسم)

وقتی از غذاهای بشقابی و برنجی برای غذای اصلی مراسم استفاده می‌شود، تعداد ظرف‌‌ها و فضایی که برای سرو غذاها استفاده می‌شود بسیار زیاد است. همچنین ممکن است تا زمانی که غذا به دست مهمان می‌رسد سرد شود، ولی وقتی از فینگرفودها برای مراسم خود استفاده می‌کنیم، فقط در بخشی از تالار بر روی میزها، فینگرفودهای متنوع قرار داده می‌شوند و هرکس بسته به سلیقه خود از این غذاها میل می‌کند. استفاده از فینگرفودها باعث می‌شود دورریز غذا در حد زیادی کاهش یابد و به سلیقه غذایی میهمان‌ها نیز ارج نهاده شود. به خصوص در مراسم‌هایی مانند عقد، پاتختی و ... که در منزل گرفته می‌شوند، استفاده از فینگرفود یک گزینه بسیار عالی است.

فاکتور هزینه

مهم‌ترین مزیت فینگرفود نسبت به غذاهای بشقابی هزینه آن است. استفاده از غذای انگشتی در عروسی باعث می‌شود به صورت عمده‌ای در هزینه‌های شما صرفه‌جویی شود. کم شدن هزینه غذا باعث می‌شود بتوانید مهمان‌های بیشتری در عروسی خود دعوت کنید یا با استفاده از پول باقی مانده کارهای دیگر بکنید. قیمت فینگرفودها به‌صورت عددی حساب می‌شود و رنج قیمت آنها از 1500 تومان به بالا است. اگر برای مثال برای هر فرد 10 عدد فینگر فود در نظر بگیرید، قیمت غذای هر نفر به 15000 تومان می رسد ولی قیمت هر پرس غذای بشقابی در اکثر تالارهای تهران بیشتر از 25000 تومان است. با استفاده از فینگر فود می‌توانید تا 30 درصد در هزینه‌های غذای مراسم خود کاهش دهید و در عین حال منوی غذایی با تنوع بالایی را نیز برای مهمان‌هایتان ارائه دهید.

جذابیت بیشتر فینگرفودها

تنوع فینگرفودها و عطر و شکل متفاوتی که دارند باعث می‌شود برای مهمانان جذاب‌تر به نظر برسند. همچنین برای خوردن فینگرفود لازم نیست حتما بر روی صندلی بنشینید، می‌توانید با دوستان‌تان ایستاده گپ بزنید و قدم بزنید و از غذاهای انگشتی میل نمایید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت