معرفی 3 سرویس شیک و ارزان برای عروس

	معرفی 3 سرویس شیک و ارزان برای عروس

فهرست عناوین

 یکی از رسم و رسومات عروسی در ایران خرید طلا و جواهرات برای خانم هایی هست که تازه ازدواج کردن. طلا و جواهرات بیشتر شبیه یه هدیه است که از طرف خانواده داماد به عروس تقدیم میشه. برای ما ایرانیان عمل کردن به این رسم و رسومات خیلی مهمه و حسابی تو فرهنگمون جا افتاده است. در این مقاله 3 سرویس شیک و ارزان برای عروس معرفی میشود.
 در اوضاع کنونی کشورمون هم خرید طلا و جواهرات برای عروس، نوع سرمایه‌گذاری محسوب میشه پس بهتره که متناسب با بودجه تان خرید کنید . و اگه قصد یه سرمایه گذاری پرسود دارین و بودجه تون خوب و مناسب و بالاست بهتره که به سراغ جواهرات برین. چون هم عروس زیبایی خواهید داشت و هم اینکه به عنوان یک سرمایه بلند مدت میشه بهش نگاه کرد.میشه بجز طلا های سفید و زرد جواهراتی برای عروس در نظر بگیرین که در اونها سنگهای قیمتی با رنگ های خاص و نایاب به کار رفته است.
البته در این روزها که نرخ طلا روز به روز بالاتر می رود خرید سرویس عروس برای خیلی از جوان هایی که قصد شروع زندگی مشترک خود را دارند دشوار است. برای همین تصمیم داریم در این مقاله 3 سرویس شیک و ارزان قیمت برای عروس خانم هارو معرفی کنیم.
هر 3 سرویس در گالری طلا و جواهرات ربیعی موجود هستند. و شما میتونین به صورت آنلاین در پیج اینستاگرام و وب سایت گالری ربیعی مشاهده کنین.

سرویس آریزان برای عروس

اولین سرویسی که در موردش توضیح میدم سرویس اریزان هست. این سرویس با قیمت حدود 20 میلیونی میتونه برای عروس خانم هایی که به دنبال سرویس های ظریف و شیک هستند انتخاب مناسبی باشد.
طرح این سرویس بسیار مشابه سرویس برند لویی ویتون است. گردنبند ظریفی از طلای زرد و پلاک هایی به شکل گلبرگ های دایره ای شکل به آن متصل است.
ظرافت طراحی خلاقانه آن علیرغم کم حجم بودن، سرویس آریزان را بسیار شیک و چشم نواز کرده است.
گوشواره های این ست به صورت آویز طراحی و ساخته شده اند. پلاک های طلا با قطعاتی از طلای زنجیری بهم متصل شده اند.
گوشواره های آویزی برای صورت های گرد،مثلثی و بیضی بسیار مناسب اند. با ایجاد تعادل می تواند زیبایی چهره شما را بیش از پیش جلوه دهند.
دستبند سرویس آریزان نیز بسیار مشابه دستبند لویی ویتون است. دستبند نیز با پلاک های طلا و دایره مانند با قفل چفتی بهم متصل شده اند. سایز دستبند و نحوه قرارگیری آن در مچ دست شما قابل تنظیم است.
سرویس آریزان برای عروس خانم هایی که به دنبال زیبایی و سادگی هستند بسیار مناسب است.

سرویس فراد گالری طلا ربیعی برای عروس

دومین سرویس شیک و ظریف و البته مناسب با بودجه کم (حدود 18 میلیونی) سرویس عروس فراد است.
سرویس فراد بسیار شیک و ظریف طراحی و ساخته شده است. مدل آن برای یک گردنبند ظریف زرد رنگ است که به صورت تکه هایی از طلا و نگین تزیین شده است.
نگین های به کار رفته در سرویس فراد طول گردنبند را به ابعاد مساوی تبدیل کرده و زیبایی منحصر به فردی را به این سرویس عروس بخشیده است.
در قسمت قفل نیز زنجیر هایی درشت و بافته شده از طلا حفاظ و قفل مناسبی را به وجود آورده است که از نظر ایمنی و محکم بودن با اطمینان خاطر ازان استفاده کنید.
دستبند ست فراد نیز به شکل گردنبند با همان شکل و سیاق طراحی و ساخته شده است. ست فراد بسیار مناسب عروس خانم هایی است که دوست دارند با حداقل بودجه شیک و جذاب دیده شوند.

خرید آنلاین سرویس عروس مدل مارینا از گالری طلا و جواهر ربیعی

سومین سرویس ظریف و شیک و ارزان برای عروس با بودجه حدود 30 میلیونی سرویس مارینا است. این سرویس مشابه جدیدترین محصولات برند کارتیه و لویی ویتون طراحی و ساخته شده است.
مشابه بودن با برند های مختلف علاوه بر خوش سلیقه ای شما استفاده از ترندهای روز و اخرین مدل های کالکشن های طلا و جواهرات را نیز نشان میدهد.
سرویس مارینا به صورت ترکیبی از زنجیر های بافته شده از طلا،زنجیر های ردیفی و یک پلاک دایره ای شکل به همراه زنجیری ظریف ساخته شده است.
دستبند مارینا نیز به صورت همین ترکیب ساخته شده است. البته می توانید هم گردنبند و هم دستبند را به صورت تکی نیز خریداری کنید.
در این مقاله 3 سرویس شیک و ارزان قیمت برای عروس خانم هارا معرفی کردیم. با توجه به نرخ طلا و افزایش روزافزون آن سعی بر این داشتیم که با بودجه های مختلف و محدود هم می توان سرویس های ظریف و شیکی را انتخاب کرد که مشابه طرح های برند های مختلف و بزرگ دنیا باشند.
در صورت بودجه مناسب می توانید از سرویس های لوکس و برندی مثل :
  • سرویس لوکس رولکس
  • سرویس کارتیه تایگر
  • سرویس تیفانی
  • سرویس لویی ویتون
که در جدیدترین مدل ها و طبق آخرین ترند های روز دنیا طراحی و ساخته شده اند نیز خریداری کنید.
بهترین و شیک ترین سرویس طلا و جواهرات عروس در گالری ربیعی موجود هستند و شما می توانید به صورت کاملا مطمئن و امن خرید اینترنتی یا به صورت حضوری از شعبه های سون سنتر و پالادیوم خریداری کنید.  
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت