چگونه بهترین آرایشگاه داماد را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین آرایشگاه داماد را انتخاب کنیم؟

فهرست عناوین

روز عروسی قطعا یکی از مهمترین روزهای زندگی هر فردی است. به همین دلیل در این روز هم عروس و هم داماد باید تلاش کنند در بهترین حالت ظاهری خود در مجلس عروسی حاضر شوند. در روز عروسی، عکس‌های فراوانی از عروس و داماد گرفته می‌شود. این عکس‌ها ‌در درون یک آلبوم  قرار می‌گیرند و برای سالیان سال باعث تجدید خاطره این روز زیبا می‌شوند و تنها چیزی که از عروسی باقی می‌ماند همین آلبوم است، پس شایسته است داماد هم بهترین ظاهر را در این روز داشته باشد. نکته دیگری که درباره پیرایش داماد مهم است این ‌است که باید داماد به‌گونه‌ای پیرایش شود که نسبت به سایر مهمان‌ها متفاوت‌ باشد.


از تجربه اطرافیان استفاده کنید.

پس از مشخص شدن اهمیت رفتن داماد به آرایشگاه داماد، باید بدانیم چگونه آرایشگاه داماد خوبی انتخاب کنیم. اولین راهی که در این زمینه به ذهن می‌رسد، تجربه اطرافیان است. با پرس‌و‌جو از دوستان، خویشاوندان و ... آرایشگاه‌هایی که در این زمینه مهارت دارند را پیدا کنید و اگر تعداد این آرایشگاه‌ها بیشتر از یک مورد است، حضوری به آن‌ها سر بزنید تا با بررسی آن‌ها به انتخاب نهایی خود برسید. 

آرشیو بهترین های سایت بزمینه

دومین راه برای پیدا کردن آرایشگاه خوب، مراجعه به سایت بزمینه و خواندن نظراتی است که کاربران این سایت در فرومها و یا صفحات مربوط به هر آرایشگاه می‌گذارند. بعد از مطالعه کردن سایت‌ها و فروم‌ها، لیستی از آرایشگاه‌هایی که از آنها تعریف شده است تهیه کنید. در تهیه کردن این لیست یکی از نکات مهم نیز در نظر گرفتن آدرس آرایشگاه است.

بهترین آرایشگاههای داماد را در بزمینه ببینید

با مسئولین آرایشگاه های منتخب گفتگو کنید.

بعد از اینکه لیست منتخب‌ را تهیه کردید، با آنها تماس بگیرید و با مدیران در مورد خدماتی که ارائه می‌دهند، قیمت پکیج‌ داماد و تجارب کاری‌شان صحبت کنید. در صحبت با آرایشگاه به برخورد اولیه مسئولان آرایشگاه، لحن صحبت مسئولان آرایشگاه و مدت زمانی که صرف توضیح خدمات‌شان می‌کنند توجه کنید. قیمتها را بپرسید و خدمات مختص به هر پکیج داماد را به ریز از آنها بپرسید. گاهی آرایشگاهها پکیج های مختلفی برای داماد ارائه می دهند که تا چند میلیون تومان هم قیمتگذاری می کنند.

بعد از صحبت کردن با آرایشگاه‌ها لیست اولیه و بررسی اولیه آن‌ها، یک لیست جدید که برگزیده لیست قبلی است تهیه کنید در این لیست باید 3 الی 5 آرایشگاه محبوب‌تان قرار داشته باشند. به آرایشگاه‌هایی که در لیست محبوبتان قرار دارند حضوری سر بزنید و به چند نکته توجه داشته باشید مثل ظاهر سالن، برخورد پرسنل و خدماتی که مخصوص داماد انجام می‌دهند. حتما نمونه کارهایشان را هم ببینید.

البته نمونه کارها باید بدون روتوش و ادیت آتلیه‌ها باشند، بعد از اینکه این بررسی‌ها را انجام دادید، نوبت انتخاب آرایشگاه‌تان می‌رسد و می‌توانید با خیال راحت آرایشگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید. توصیه می کنیم مقاله بهترین آرایشگاه های مردانه تهران را هم در مورد پیرایش داماد مطالعه کنید.

بزمینه بهترین ها را برای شما آرزو دارد.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت