جدیدترین ایده های گل آرایی و شمع آرایی تالار عروسی و جایگاه عروس و داماد

جدیدترین ایده های گل آرایی و شمع آرایی تالار عروسی و جایگاه عروس و داماد

فهرست عناوین

دیزاین و تزئین فضای عقد و عروسی یکی از کارهایی است که توسط خود افراد یا شرکت های تشریفات به صورت حرفه ای تر انجام می شود تا فضای مراسم زیباتر و خاص تر باشد. در این میان و در چند سال اخیر گل آرایی و شمع آرایی به یکی از المان ها و روش های محبوب تزئین تبدیل شده است که اکثر افراد به آن علاقه مند هستند.
گل آرایی و شمع آرایی دقیقا به چه چیزهایی گفته می شود؟ جدیدترین ایده ها برای تزئین سالن و اتاق عقد و عروسی چیست؟ اگر مراسم عقد و عروسی شما نزدیک است یا در کار تشریفات مراسم هستید، خواندن این مطلب برای شما مفید خواهید بود.

گل آرایی و اهمیت آن در دیزاین عروسی

به قرار دادن و تزئین گل ها به سبکی خاص و زیبا در هر محیط، گل آرایی گفته می شود. در گل آرایی معمولا از گل های تازه به همراه برگ، ساقه، شاخه ها و اکسسوری های مختلف استفاده می شود تا دیزایت خاص و متفاوت انجام شود.
در نگاه اول شاید گل ارایی به نظرتان ساده باشد اما زمانی که دست به کار شوید، متوجه خواهید شد این کار یک هنر است و باید جزئیات مختلفی مانند رنگ، اندازه و تکنیک‌های مختلف برای برای ایجاد تناسب و هماهنگی بین اجزا را بدانید. همچنین گل ها هرکدام نماد معانی خاصی هستند که قبل از استفاده باید آن ها را بدانید. گل آرایی نه تنها باعث زیباتر شدن محیط شده، بلکه احساس سرزندگی و نشاط را با خود به همراه خواهد اورد. همچنین اگر از گل های طبیعی استفاده کنید، محیط را خوش بو و معطر کرده و شادی و حس خوب محیط را چند برابر خواهید کرد.

شمع آرایی و اهمیت آن در دیزاین عروسی

همانطور که از نام آن پیدا است، در این هنر از انواع مختلف شمع برای دیزاین فضا استفاده می‌شود. هولدرها، پایه ها، شمعدان ها و اکسسوری های مختلف جز دیگری از این دیزاین به شمار می روند. شمع آرایی در محیط علاوه بر زیبایی آن، باعث فضاسازی و ایجاد احساس امنیت و آرامش خواهد شد.
در سالنهای عقد، شمع می تواند نشان دهنده عشق گرم و جوشان عروس و داماد باشد. شمع آرایی همچنین می تواند باعث شود که تصاویر شما پس زمینه های خاص و متفاوت داشته باشند. ترکیب شمع آرایی و گل آرایی در کنار هم می تواند فضایی بسیار رمانتیک و دلنشین را در مراسم عقد و عروسی شما ایجاد کند.

در چه فضاهایی می توان گل آرایی و شمع آرایی انجام داد؟

اگر برای تزئین سالن عقد و عروسی انتخاب شما گل آرایی و شمع آرایی است، این سوال برای شما پیش خواهد امد که چه فضاهایی برای این دیزاین مناسب هستند؟
• بخش ورودی سالن می تواند بهترین مکان برای گل آرایی و شمع آرایی باشد تا مهمانان در همان نگاه اول حس خوب زیبایی محیط را دریافت کنند.
میز خوش آمدگویی فضای دیگری است که می توانید با گل آرایی و شمع ارایی آن را دیزاین کنید. این میز معمولا بعد از قسمت ورودی قرار گرفته و پدر و مادر عروس و داماد برای خوش آمدگویی به مهمانان پشت ان ایستاده یا مینشینند.
• تزئین میز مهمانان با گل، شمع یا هردو نیز می تواند به هرچه زیباتر شدن فضا کمک کرده و باعث ایجاد احساس ارزش و احترام در مهمانان شود.
• جایگاه عروس و داماد بدون شک مهم ترین بخشی است که باید بر روی دیزاین آن تمرکز کنید. اگر بودجه شما محدود است و تنها یک بخش را می توانید دیزاین کنید، بدون شک آن بخش جایگاه عروس و داماد خواهد بود.
• فضای دیگری که با دیزاین گل و شمع زیباتر خواهد شد، بک استیج است. بک استیج جایی است که گروه موسیقی در آن قرار گرفته و توجه بسیاری از افراد به ان خواهد بود. اگر تشریفات عقد و عروسی دارید، دیزاین بک اسیج باعث می شود، دیزاین شما در فیلم های تبلیغاتی گروه های موسیقی یا تالار عروسی نیز نشان داده شده و از این طریق بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید.

جدیدترین ایده های تزئین سالن و جایگاه عقد و عروسی

بعد از ان که با تعریف و اهمیت گل آرایی و شمع آرایی و فضاهایی که می توان این دیزاین را انجام داد، آشنا شدیم، می خواهیم برای این دیزاین زیبا ایده بگیریم.

دیزاین مراسم به همراه نورپردازی

یکی از ایده های جدید و زیبا برای دیزاین سالن و جایگاه عقد عروسی، گل آرایی و شمع آرایی به همراه نورپردازی مخفی یا معلوم است. در نورپردازی مخفی منبع نور مشخص نیست و در نورپردازی معلوم از ریسه های لامپ و نورهای آشکار استفاده می شود. هرکدام از انواع نورپردازی زیبایی خاص خود را داشته و در کنار شمع آرایی و گل آرایی می تواند یک دیزاین متفاوت را رقم بزند.

دیزاین مراسم به همراه تور

استفاده از تورهای رنگی به خصوص رنگ های سفید، کرم یا صورتی یکی از روش‌های دیزاین اروپایی جایگاه عروس و داماد است. البته توجه داشته باشید که در استفاده از تور نباید زیاده روی کرده و فضای محیط را شلوغ نکنید. استفاده از گل آرایی در کنار تور می تواند دیزاین را خاص تر و زیباتر کند.

دیزاین به همراه بادکنک آرایی

در چند سال اخیر بادکنک آرایی نیز به یکی از روش های دیزاین مراسمات مختلف تبدیل شده است. استفاده از یک طیف رنگی در بادکنک آرایی و گل آرایی همراه با نورپردازی ملایم شمع ها، دیزاین جایگاه عروس و داماد و سالن را خاص و زیبا خواهد کرد.

دیزاین به همراه اکسسوری های لوکس و گران قیمت

یکی دیگر از ایده های جدید برای دیزاین جایگاه عروس و سالن عقد و عروسی، دیزاین به همراه اکسسوری های لوکس و گران قیمت است. این اکسسوری ها مدل ها و انواع مختلفی داشته و شما با توجه به سبک مدرن یا کلاسیک دیزاین خود می توانید از آن ها در کنار گل آرایی و شمع آرایی استفاده کنید.

دیزاین به همراه پارچه های حریر

اگر نگاهی به جدیدترین کلیپ های فرمالیته بیندازید، دیزاین جایگاه عروس با استفاده از پارچه های حریر با رنگ های خنثی مانند کرم، صورتی یا سفید بسیار پرطرفدار است. به کار بردن این پارچه ها به همراه نورپردازی، گل آرایی و شمع آرایی فضا و جایگاه عروس و داماد را خاص و یونیک خواهد کرد.

دیزاین لوسترهای گل

یکی از ایده های جدید و جذاب برای دیزاین، ساخت لوسترهای گل است. برای این کار از گل هایی مانند رز، ژربرا یا سنبل صورتی استفاده می کنند. البته شما با توجه به سلیقه تان می توانید از هر گلی که دوست دارید، استفاده کنید. برای ساخت لوستر از فریم های چوبی و فلزی استفاده شده که به سبک زیبایی با مدل های مختلف گل پوشانده می شوند.

تزئین جایگاه کیک و دیوار تالار

شاید تزئین جایگاه کیک و دیوار تالار کمی برایتان عجیب باشد، اما استفاده از گلدان های کوچک یا ریسه های گل بر روی تعدادی از دیوارهای تالار یا همه آن باعث می شود زیبایی و هارمونی گل آرایی در تمامی بخش های تالار به خوبی دیده شود.

تزئین سقف با استفاده از گوی های شیشه ای یا گل

یک ایده جذاب و جدید دیگر برای گل آرایی یا شمع آرایی سالن عقد و عروسی، تزئین سقف با استفاده از گوی های شیشه ای است. گوی های شیشه ای که با توجه به ابعاد سالن و ارتفاع سقف انتخاب می شوند را می توانید با گل های همرنگ با طیف اصلی گل آرایی پوشانده یا داخل آن ها شمع های دکوراتیو و خاص بگذارید. استفاده از این ایده سبک دیزاین شما را خاص و متفاوت خواهد کرد.

استفاده از تراریوم روی میز

تراریوم ها این روزها به یکی از المان های پرطرفدار دیزاین تبدیل شده است. دیزاین میز مهمانان یا میز خوشامد گویی یا میز عروس و داماد با استفاده از تراریوم می تواند یک ایده خاص و متفاوت باشد. اضافه کردن شن و سنگریزه به همراه نورپردازی و شمع آرایی می تواند فضایی بسیار شیک و زیبا ایجاد کند.

طراحی حرف اول اسم یا تاریخ عقد با گل

یکی دیگر از ایده های زیبا برای گل آرایی یا شمع آرایی طراحی حرف اول اسم عروس و داماد یا تاریخ عقد و عروسی آن ها است. برای انجام این کار باید ابتدا حروف یا تاریخ روی چوب، فلز یا حتی مقوا طراحی شده و سپس گل ها روی آن چسبانده شوند.
اگر قصد شمع آرایی به این روش را دارید، بهتر است از جایگاه فلزی یا چوبی زیبا استفاده کنید، زیرا با استفاده از گل می توان تمامی فضا را پوشاند، اما در شمع آرایی جایگاه شمع ها هم مهم است.

دیزاین مسیر ورودی عروس و داماد

ایده دیگر برای گل آرایی و شمع آرایی سالن عقد و عروسی، دیزاین مسیر ورودی عروس و داماد است. مسیر ورودی عروس و داماد از هر دو طرف را می توانید با گلبرگ گل های رز، لیلیوم یا گل های دیگر دیزاین کرده یا مسیر را با استفاده از شمع های زیبا نورانی کنید.

گل ارایی یا شمع ارایی بر روی پایه های بلند

برای گل ارایی و شمع ارایی روی میز، می توانید به جای چینش بر روی میز که فضای زیادی می گیرد، از پایه های بلندی استفاده کرده و گل آرایی را بر روی سبدهای روی پایه ها انجام دهید. این نوع دیزاین یک دیزاین مدرن و اروپایی به شمار می رود.

استفاده از باکس های گل

استفاده از باکس های گل به عنوان هدیه در مناسبت های مختلف بسیار محبوب و پرطرفدار شده است، اما شما می توانید از این ایده برای دیزاین جایگاه عروس و داماد یا دیزاین تالار و سالن نیز استفاده کنید. می توانید از سبدهای گل بزرگ و کوچک در جاهای مختلف استفاده کرده و یک دیزاین مینیمال و اروپایی داشته باشید.

استفاده از گل های مصنوعی در کنار گل های طبیعی

آیا برای گل ارایی تنها باید از گل های طبیعی استفاده کرد؟ خیر! شما می توانید گل های مصنوعی و طبیعی را در کنار یکدیگر ترکیب کرده و یک دیزاین خاص و زیبا داشته باشید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت