مدل موی کوتاه برای عروس

مدل موی کوتاه برای عروس

فهرست عناوین

شاید تا همین چند سال پیش نیز هیچ کدام از ما تصوری از عروس با موهای کوتاه نداشتیم! عروس حتما باید موهایی بلند و یک شینیون خاص و شلوغ استفاده می کرد. اما این روزها همه چیز زیباتر و البته ساده تر شده است. بسیاری از عروس خانم ها موهایی کوتاه دارند و ترجیح می دهند که از یک شینیون مناسب برای موهای کوتاه استفاده کنند. این مدل موها اتفاقا زیبایی خاص خودشان را دارند و شما را یک عروس خاص و منحصر به فرد خواهند کرد. اگر موی های شما کوتاه است و مراسم عروسیتان نزدیک است و یا به مدل موی کوتاه عروس علاقه مند هستید، با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

آیا شینیون برای موهای کوتاه امکان پذیر است؟

بسیاری از افراد بر این باورند که نمی توان موهای کوتاه را شینیون کرد و یک مدل موی زیبا از آن داشت. اما این باور بسیار اشتباه است. هیر استایلیست های حرفه ای می توانند با هنر دست خود موهای کوتاه را چنان شینیون زده و زیبا کنند که خودتان هم متعجب شوید. البته طبیعی است که تنوع در انتخاب مدل موی و شینیون برای موی کوتاه در مقایسه با موهای بلند کم تر است، اما هیر استالیست می تواند با همان مو و یا با اضافه کردن موهای اضافه، یک شینیون زیبا برای عروس آماده کند.

چطور بهترین مدل مو کوتاه برای عروس را داشته باشیم؟

اگر موهای شما کوتاه است و برای مراسم عروسیتان دنبال یک مدل زیبا هستید، چند مورد را در نظر بگیرید.
یک هیر استایلیست حرفه ای انتخاب کنید. شاید شینیون موی کوتاه زنانه کاری باشد که هر آرایشگری از عهده آن به خوبی برنیاید. ممکن است یک شینیون کار در شینیون موهای بلند حرفه ای باشد اما ایده خاصی برای شینیون موهای کوتاه نداشته باشد. شما می توانید نمونه کارهای هر شینیون کار را با دقت تماشا کنید. در میان ان ها قطعا چند شینیون با موی کوتاه نیز خواهد بود تا مهارت او را در کار بر روی موی کوتاه زنانه ببینید.
شینیون های مناسب موی کوتاه را پیدا کنید. کافی است در دنیای عظیم اینترنت شینیون موی کوتاه را جست و جو کنید تا هزاران عکس از سراسر دنیا برایتان نمایش داده شود. می توانید در میان این عکس ها، مدل مورد علاقه و مناسب خود را پیدا کرده و از شینیون کار خود بخواهید موهای شما را طبق آن شینیون کند.
تکلیف خود را مشخص کنید، موی باز یا بسته؟!بهترین مدل مو کوتاه برای عروس الزاما موهای شینیون شده نیست! شما می توانید موهای خود را همان طور کوتاه و باز کرلی و موج دار کرده و یا آن را لخت و صاف کنید. انتخاب باز یا بسته بودن موی کوتاه چیزی است که شما می توانید با مشورت هیر استایلیست خود و با توجه به فرم صورت و مدل لباس انتخاب کنید.
برای آن که موهای کوتاه شما جلوه و زیبایی خود را داشته باشد، حتما از یک رنگ و یا هایلات خاص و زیبا استفاده کنید. رنگ ها می توانند توجه ها را به سمت موهای شما ببرند تا کسی اصلا توجهی به کوتاهی آن نداشته باشد.
انتخاب هوشمندانه و مناسب تل ها، گیره ها، تاج ها می تواند موهای کوتاه شما را زیباتر کند. البته مراقب باشید که شینیون کار شما در استفاده از ان ها زیاده روی نکند.

انواع مختلف مدل مو کوتاه برای عروس

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، مدل مو کوتاه برای عروس در مقایسه با موی بلند کمتر است. اما این کمتر بودن به معنای محدود بودن مدل مو کوتاه و شینیون موی کوتاه برای عروس نیست. یک شینیون کار حرفه ای می تواند با استفاده از ترفندها و ایده هایی خاص، شما را به یک عروس زیبا تبدیل کند. ایده های زیر می تواند به شما برای شینیون موی کوتاه عروس کمک کند.

موی باز به همراه بافت ساده

یک شینیون ساده برای موهای کوتاه، استفاده از بافت مو است. اگر دوست دارید کوتاهی موهای شما زیر تور عروس خودنمایی کند، می توانید یک بافت ساده روی قسمت بالایی موها زده و با استفاده از اکسسوری تمرکز بیشتری روی آن قسمت نشان دهید. کرلی کردن پایین موها نیز می تواند زیبایی آن را دو چندان کند.

شینیون جمع پایین گردن

اگر دوست دارید موهای کوتاه خود را شینیون کنید و علاقه ای به استفاده از موی اضافه ندارید، می توانید موهای خود را کمی پایین تر از گردن جمع کرده و شینیون کنید. برای این کار شینیون کار باید از همان ابتدای مو، حالت دادن به دسته های مو را آغاز کرده و در پایین مو آن ها را جمع کند. پیچ و تاب دادن به موها و جمع کردن آن می تواند به یک شینیون زیبا برای شما و زیر تور عروس تبدیل شود.

شینیون ساده جمع پایین مو

شینیون موی کوتاه می تواند یک شینیون ساده اما زیبا باشد. بسیاری از عروسان جوان این روزها به سبک های کلاسیک و ساده علاقه پیدا کرده اند و دنبال شینیون های شلوغ نیستند. یکی از مدل های ساده برای موی کوتاه عروس، شینیون جمع شده ساده در پایین موها است.

شینیون همراه با موی اضافه

اگر موهای شما کم پشت است و یا به شینیون های شلوغ علاقه دارید، شینیون کار شما می تواند به راحتی با اضافه کردن موی اضافه، هر مدل مورد علاقه شما را بر روی موهایتان انجام دهد. شینیون کار باید بتواند دقیقا موهای اضافه همرنگ موی خودتان را پیدا کند تا حالت طبیعی موها حفظ شود.

بافت پایین مو

یک مدل کلاسیک، ساده اما بسیار زیبا برای مدل مو کوتاه عروس، بافت پایین مو است. در این حالت اگر موهای شما هایلایت و مش نیز داشته باشد، زیبایی کار چند برابر خواهد بود. چه بخواهید تور خود را روی موها انداخته و چه زیر شینیون تور بزنید، این مدل یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

مدل موی اسپرت و خطی

یک انتخاب ساده و زیبای دیگر برای مدل مو کوتاه عروس، مدل اسپرت و خطی است. قسمت جلویی تا پشت موهایتان را می توانید به صورت خطی حالت دهید. پشت موهایتان را می توانید مدل گوجه ای ساده و یا هر مدل جمع ساده دیگر بزنید.

مدل موی باز و کرلی

یک انتخاب زیبا و ساده برای عروس خانم هایی که موی کوتاه دارند، انتخاب مدل موی باز و کرلی است. این مدل مو تقریبا به هر فرم صورتی می آید و برای هر سنی نیز مناسب است. شینیون کار می تواند پایین موهای شما را با استفاده از بابلیس و یا اتوی مو حالت دار و کرلی کرده و روی آن را یک تاج زیبا بزنید.

شینیون خطی و خیاری

یک انتخاب زیبا و اروپایی دیگر برای شینیون موهای کوتاه، مدل خیاری و خطی است. برای این مدل، ابتدا از موها را به یک سمت سر برده و به صورت عمودی آن را فیکس کنید. پوش دادن مو و پر پشت کردن آن تاثیر زیادی بر زیبایی این مدل مو دارد. استفاده از مدل موی خطی برای قسمت جلو و پشت مو نیز زیبایی آن را چند برابر می کند.

موی لخت و مصری ساده

اگر طرفدار سادگی هستید، یک انتخاب عالی و زیبا برای مدل موی کوتاه عروس، موی ساده مصری و لخت است. اگر موهایتان صاف نیست، با یک اتو موی حرفه ای ان را صاف کنید و روی موهایتان از یک تاج گل و یا تاجی ساده استفاده کنید.

جدیدترین مدل های موی کوتاه عروس

در بخش های بالا با مدل های کلی موی کوتاه برای شینیون آشنا شدیم. اما شینیون موی کوتاه یک دنیای بزرگ است که ممکن است در آن گم شوید! تصاویر زیر از جدیدترین مدل های موی کوتاه عروس می تواند ایده های زیبایی برای شینیون و مدل موی کوتاه برای روز عروسی به شما بدهد.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت