بورس تاج عروس در تهران

بورس تاج عروس در تهران

فهرست عناوین

تاج عروس یکی از آیتم های مهم استایل عروس است؛ که تاثیر چشمگیری در جلوه بیشتر لباس عروس و همچنین میکاپ صورت دارد. با وجود اینکه اغلب مزون داران و سالن های زیبایی دارای مدل های متنوعی از تاج عروس هستند؛ اما عده ای از افراد مایلند تا تاج عروسی خود را متناسب با سلیقه شخصی خود خریداری کنند. برای خرید تاج و سایر ملزومات، باید به بورس تاج عروس در تهران مراجعه کرد. در این مطلب به معرفی برخی از فروشگاه ها و خیابان های استان تهران که در حوزه فروش انواع تاج عروس فعالیت می کنند، می پردازیم.

بورس تاج عروس در مرکز شهر تهران

مرکز تهران با داشتن فروشگاه های متعدد، محل مناسبی برای خرید جدیدترین انواع تاج عروس ایرانی و خارجی است. مغازه هایی برای خرید تاج عروس در خیابان سعدی و امیراکرم و کوچه مروی وجود دارد که قیمت های مناسبی هم دارند.

خرید تاج عروس از گالری شادی در تهران

گالری شادی، یکی از بزرگ ترین فروشگاه های انواع تاج عروس در استان تهران است. این گالری به دلیل فروش مدل های متنوعی از تاج های سنگی، تاج های ریسه ای، تاج های رنگی و...به یکی از محبوب ترین فروشگاه های تاج و ریسه عروس در تهران تبدیل شده است. مراجعه به گالری شادی در تهران برای خرید تاج عروسی تنها به کسانی پیشنهاد می شود که علاقمند به تاج های سنگین و ملکه ای هستند.
این فروشگاه بسیاری از تاج های خود را به صورت سه بعدی طراحی می کند؛ که جلوه زیبایی روی سر دارند. همچنین این فروشگاه جدیدترین مدل های تاج عروس برند کنزو ترکیه را با قیمت مناسب به فروش می رساند. چنانچه قصد خرید تاج عروس از گالری شادی در استان تهران را دارید؛ می توانید به صورت حضوری به آدرس درج شده در ادامه این پاراگراف مراجعه کنید.
آدرس: تهران_ چهار راه مخبرالدوله (مترو سعدی)_کوچه رفاهی_کوچه آپادانا

خرید تاج عروس از تاج سرای رحیمی فرد

تاج سرای رحیمی فرد یکی از قدیمی ترین واردکنندگان انواع تاج عروس در استان تهران است. یکی از ویژگی های این سرای تاج در تهران، ارائه انواع تاج عروس با قیمت های متنوع است. در خانه تاج عروس رحیمی فرد؛ انواع تاج بر اساس قیمت به دو قسمت زیر 1 میلیون تومان و بالای 1 میلیون تومان دسته بندی می شوند. بنابراین؛ هر فردی متناسب با بودجه ای که دارد، می توانید جدیدترین و زیباترین تاج های عروس را از این فروشگاه خریداری کند.
اغلب تاج هایی که در این فروشگاه به فروش می رسند، از برند دیاموند هستند و کیفیت مناسبی دارند. خانه تاج رحیمی فرد در کنار تاج عروسی، مدل های متنوعی از گوشواره های پرکار مناسب عروس را به فروش می رساند. کسانی که قصد دارند تاج و گوشواره های خود را به یک شکل انتخاب کنند؛ به راحتی می توانند در این فروشگاه ست دلخواه خود را انتخاب کنند. اگر قصد خرید از این فروشگاه تاج عروس را دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام کنید.
 آدرس: تهران_ خیابان ناصر خسرو_ کوچه مروی

خرید تاج عروس از گالری مظهری در تهران

یکی از بهترین گالری های فروش تاج عروس در تهران، گالری مظهری است. این فروشگاه تمام آیتم های موردنیاز عروس را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب به فروش می رساند. انواع تاج عروس، تل عروس، تاج پیشانی و... در گالری مظهری صدها نوع تنوع دارند و هر فردی با هر سبک سلیقه ای که باشد؛ می تواند خرید خود را از این فروشگاه انجام دهد.
کفش عروس، لباس عروس، دسته گل عروس، اکسسوری عروس و...از دیگر آیتم هایی هستند که در شعبات مختلف این گالری به فروش می رسند. یکی از نقاط قوت خانه تاج مظهری، خرید محصول به صورت اینترنتی است. یعنی شما در هر نقطه ای از کشور ایران که باشید، با مراجعه به آدرس اینترنتی گالری مظهری، می توانید نمونه دلخواه تاج خود را در کمتر از چند دقیقه خریداری کنید. اگر مایل به خرید انواع تاج و اکسسوری عروس از گالری مظهری هستید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام کنید.
آدرس شعبه مرکزی: تقاطع خیابان سعدی و جمهوری_ رو به روی مترو سعدی_کوچه رفاهی

خرید تاج عروس از گالری پرنیان

گالری پرنیان یکی از محبوب ترین فروشگاه های اکسسوری عروس در استان تهران است. برخورد مناسب فروشندگان و مشاوره حرفه ای آن ها باعث شده است تا هر فردی که در این گالری قدم می گذارد؛ به راحتی تاج دلخواه خود را خریداری کند. اغلب تاج و تورهایی که در گالری پرنیان به فروش می رسند، متفاوت از سایر گالری های تاج عروس تهران هستند.
خاص و یونیک بودن تاج و تورهای گالری پرنیان بیشتر از هرچیزی عروس خانم ها را ترغیب به خرید از این فروشگاه می کند. لازم به ذکر است که گالری پرنیان، در کنار تاج عروس، آیتم دیگر عروس را مانند ریسه سر، بدلیجات، دسته گل، تور سر و... با تنوع بالا و قیمت مناسب به فروش می رساند. در ادامه آدرس گالری پرنیان برای کسانی که قصد مراجعه به این فروشگاه را دارند، آورده شده است.
 آدرس: تهران_ بلوار میرداماد_نبش وزیری پور_پاساژ 707

خرید تاج عروس از گالری تاج ثابت

اگر به دنبال تاج عروس با قیمت مناسب و کیفیت خوب هستید؛ کافیست تا به گالری تاج عروس ثابت مراجعه کنید. این گالری انواع تاج عروس ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب به فروش می رساند؛ تا همه عروس خانم هایی که قصد خرید این اکسسوری زیبا را برای شب عروسیشان دارند؛بدون نگرانی از بابت قیمت، خرید خود را انجام دهند. اکثر تاج های گالری ثابت از کشورهای چین و ترکیه وارد می شوند و جلوه زیبایی دارند.
در کنار فروش انواع تاج عروس، تعمیر و آبکاری تاج با بهترین کیفیت در گالری ثابت انجام می شود. گالری تاج عروس ثابت تولیدکننده تاج فلزی برند پرنسس است و انواع ریسه های رنگی و کریستالی را با متریالی فوق العاده است. به دلیل نبود واسطه در تهیه تاج پرنسس و ریسه ها، خرید این محصولات در گالری ثابت با کمترین قیمت امکان پذیر است. چنانچه قصد خرید از گالری تاج عروس ثابت را دارید؛ می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام کنید.
 آدرس: تهران_کوچه مروی_ پاساژ مظفریان

جمع بندی

در مطلب بالا به معرفی برخی از فروشگاه های معتبر استان تهران که در حوزه فروش انواع تاج عروس فعالیت می کنند، پرداختیم. با توجه به اطلاعات ذکر شده، خیابان سعدی، خیابان میرداماد، خیابان تجریش، خیابان حسن آباد و...به عنوان بورس تاج عروس در تهران شناخته می شوند.
شما می توانید با مراجعه به این خیابان ها، بهترین فروشگاه های تاج عروس را پیدا کنید و برحسب شرایطی که دارید؛ تاج دلخواه خود را خریداری کنید. این فروشگاه ها و خیابان های ذکر شده، گزینه مناسبی برای آن دسته از خردیداران عمده ای است که به دنبال تهیه انواع تاج عروس با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
برچسب ها : تاج عروس
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت