معرفی بهترین تشریفات مجالس تبریز

معرفی بهترین تشریفات مجالس تبریز

فهرست عناوین

چراغلاری یاندیرین، یاتانی اویاندیرین
تویلار مبارک، مبارک بادا...
از پر زرق و برق ترین عروسی ها و مجالس در ایران می‌توان مثال تبریزی‌های عزیز را زد. عروسی تبریزی به باشکوه ترین و مجلل ترین شیوه ممکن برگزار می‌گردد. از لاکچری ترین تشریفات، شیک ترین باغ تالار‌ها و مدرن ترین فروشگاه‌ها برای برگزاری مراسم خود استفاده می‌کنند. همانطور که می‌دانید ما در بزمینه همیشه سعی در معرفی بهترین‌ها به شما عزیزان داریم، اینبار در این مقاله قصد بررسی و معرفی بهترین تشریفات در تبریز را داریم تا در برگزاری مجلل مراسم شما سهم کوچکی داشته باشیم. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

تشریفات دُرا

تشریفات دُرا در تبریز، بزرگترین و کامل ترین تشریفات شمال غرب ایران است که تمامی نیازی که شما برای برگزاری مجلل مراسم خود دارید تامین می‌کند. تشریفات درا پکیج های ویژه ای برای عروس داماد‌های عزیز، متناسب با سلیقه و بودجه آنان دارند تا بتوانند از خدمات عالی مجموعه بهره مند شوند و شب عروسی را برای خود ماندگار کنند.
میز و صندلی رزگلد با میز آینه، چیدمان رستیک، لوستر آرائی، شمع آرائی، دیزاین ورودی، آتش بازی سرد، پیست رقص، تی‌‍وی وال، عمارت و باغ تالار مجلل، سن و سیستم نور و صدا، دیجی، سفره عقد و میز نامزدی، میز کیک، برگزاری عروسی با تشریفات اختصاصی در نخجوان آذربایجان و .... از امکانات تشریفات درا می‌باشد. یک نمونه از توجه به جزئیات در تشریفات درا، روشن کردن عود دست ساز در سفره عقد است. صفر تا صد برگزاری مراسم های خود را به تشریفات درا بسپارید و لذت ببرید.

تشریفات مجالس فاخر

تشریفات فاخر واقع در مراغه تبریز، تشریفات همواره در تخفیف است تا مراسمات شما را با نازلترین قیمت به بهترین و شیک‌ترین وجه ممکن برگزار کند. تشریفات فاخر با شیک ترین سفره عقد‌ها، زیباترین گل‌آرایی ماشین عروس، چیدمان شب یلدا، باکس و هدایای ولنتاین، باکس گل خواستگاری، باکس میوه، دسته گل عروس، بادکنک آرایی لاکچری، سبد بله برون، باکس حروف، تاج عروس،اجرای زیبای یخ خشک و بسته بندی هدایا به زیبا ترین شکل ممکن و.. از خواستگاری تا عروسی بهترین ها را برایتان در نظر دارد و همراه شماست. تشریفات فاخر در هر زمان و مکانی که بخواهید و با متن دلخواه امکان ارسال گل و باکس گل ها را دارد.

تشریفات پرنس

تشریفات پرنس طراح و مجری صفر تا صد مراسمات عقد و عروسی شما در تبریز است. به روز‌ترین مدل‎های سفره عقد با قیمت‌های مناسب و اجرا در محل را در تشریفات پرنس پیدا کنید. باغ تالار‌های اختصاصی پرنس با قیمت مناسب همواره پذیرای جشن‌‍ ها و عروسی‌های شما عزیزان می‌باشد. گل آرایی و شمع آرایی، طراحی و اجرای جایگاه عروس و داماد، گل آرایی ماشین و دسته گل عروس را به زیباترین شکل و متفاوت ترین روش اجرا، به تیم جوان و خلاق تشریفات پرنس بسپارید و از شکوه بی نظیر آن لذت ببرید. جهت مشاوره رایگان برای برگزاری هرچه مجلل تر مراسم خود با تشریفات پرنس تماس حاصل فرمایید.

تشریفات نیلای

اگر قصد برگزاری بهترین مراسم عقد و یا میهمانی در منزل را دارید، تشریفات نیلای در تبریز،همراه شماست. طراحی و اجرای سفره عقد، مزون لباس، کترینگ غذا، گل آرایی و شمع آرایی، دیزاین میز نامزدی و بله برون، دیزاین راهرو ورودی عروس و داماد، پذیرایی به بهترین شکل ممکن، همه و همه، به نفیس ترین شیوه خود در تشریفات نیلای برگزاری می‌شوند. برای برگزاری منظم و مجلل مراسم خود از تشریفات نیلای کمک بگیرید و شبی ارزنده را برای خود خلق کنید.

تشریفات مجالس پاپاتیا

صفر تا صد خواستگاری تا عروسی خود را برای برگزاری هرچه مجلل تر به تشریفات پاپاتیا بسپارید. باغ تالار بهشت، باغ تالار آرزو‌ها و باغ تالار دلفین ، باغ تالار‌های اختصاصی تشریفات پاپاتیا در تبریز هستند که هر کدام گنجایش 300 الی 500 نفر میهمان را در فضای باز و تالار را دارند که بهترین انتخاب برای فصل بهار و تابستان می‌باشند.
همچنین تشریفات پاپاتیا اجرای سفره عقد ومیز‌غذا ومزه و .. را نیز در محل ، برای نامزدی،حنابندان (که رسم ویژه ترک زبان ها است) و بله و برون و... را نیز به شیک ترین نحو انجام می‌دهد. تشریفات پاپاتیا دارای آشپزخانه صنعتی و آشپزان ماهر در مجموعه است که آماده ارائه با کیفیت ترین غذاها هستند. سن رقص و مه سرد، گروه موسیقی، گل آرایی و شمع آرایی ، خاص ترین جایگاه عروس و داماد از امکانات تشریفات پاپاتیا هستند.تشریفات پاپاتیا آماده همکاری به امید خاطره انگیز کردن بهترین شب زندگی شما است.

تشریفات مجالس دایمس

تشریفات مجالس دایمس در تبریز هم دارای باغ تالار اختصاصی عروس است و هم لوازم عقد و عروسی، حنابندان و بله برون را در صورت نیازتان اجاره می‌دهد. عمارت دایمس دارای گل آرایی اختصاصی و به روز و بسیار خاص و زیبا می‌باشد که در فضای باز آن امکان فیلم برداری برای مراسمتان نیز وجود دارد. تشریفات دایمس دارای گلکده اختصاصی با خاص ترین دیزاین ها نیز می‌باشد که در تمام مراسم های خود امکان استفاده از گلکده را ، برای برگزاری مجلل تر، دارید. تشریفات دایمس تبریز، خاص ترین و لوکس ترین مراسم را برایتان طراحی و برگزار می‌کند که نظیرش را در تبریز ندیده اید.

تشريفات مجالس لوکس رویال

تشریفات مجالس لوکس رویال در تبریز دارای چندین باغ و فضای اختصاصی برای مجالس شما می‌باشد. اگر قصد برگزاری عروسی و نامزدی و یا مراسم عقد خود به فوق العده ترین شکل ممکن را دارید حتما تشریفات لوکس رویال را در نظر خود داشته باشید که انواع سبک‌های عقد و عروسی از جمله لاکچری، روستیک و بوهو را دارد و نیازتان را به مجلل ترین شکل ممکن براورده می‌کند. با انتخاب لوکس رویال، انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید.

تشریفات پیرا

تشریفات پیرا در تبریز، تمامی مراسمات شما را به بی نقص ترین شیوه ممکن برگزار می‌کند. همچنین تشریفات پیرا امکان برگزاری مراسم شما در باغ تالارهای مجلل باکو را دارد. بهتربن جزئیات مجالس را در تشریفات پیرا پیدا کنید. گل آرایی مجلل میز میهمانان با گلدان‌های کریستالی و گیفت های ماندگار از خاص ترین خدمات تشریفات پیرا هستند. حکمرانی زیبایی و ظرافت در برگزاری مجلل مراسم عروسی، شعار تشریفات پیرا است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت