عقد فضای باز چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ معرفی خانه عقد فضای باز در شمال تهران

عقد فضای باز چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ معرفی خانه عقد فضای باز در شمال تهران

فهرست عناوین

برگزاری عقد در فضای باز یا سالن عقد انتخابی بسیار سلیقه‌ای و با توجه به تصمیم عروس داماد انتخاب می‌شود. در این روزهای بهاری و تابستان که هوا برای برگزاری جشن در فضای باز مناسب است و برای رعایت فاصله ایمنی در دورانی که کرونا به پایان نرسیده است، انتخاب فضای باز تصمیمی منطقی به نظر می‌رسد.
خانه عقد با فضای باز یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در حال حاضر می توانید برای برگزاری جشن عقد تان انتخاب کنید. عروس دامادهای عزیزی که فضای باز را برای برگزاری مراسمشان انتخاب می‌کنند علاوه بر این که به زیبا شدن عکس و فیلم‌های شما کمک شایانی می‌کنند، سلامت همه نزدیکانشان را نیز تضمین میکنند.
خانه عقد به همراه فضای باز و برگزاری عقد در این فضا چندین ویژگی دارد که باید به آن‌ها پرداخت و توجه شود تا جشنی کامل برگزار شده و بتوانید از جشن تان لذت ببرید.

برای برگزاری مراسم عقد در فضای باز اولین نکته ای که باید توجه داشت آب و هوا است. آب و هوا یکی از آیتم هایی است که می‌تواند به راحتی مراسم شما را برای فضای باز کنسل کند و همه برنامه ها را به هم بریزد. در نتیجه حتماً قبل از رزرو و برگزاری مراسم تان آب و هوا را چک کنید تا تغییرات آب و هوایی مانند ابری بودن آسمان و یا بارانی بودن آن مراسم تان را به هم نریزد و اتفاق غیرمنتظره ای پیش نیاید.
مورد بعدی که باید در نظر داشت کف پوش فضای باز است. اگر کف‌پوش از چمن طبیعی باشد کافیست مقداری آب جمع شود تا تمام لباس مهمان‌ها و عروس خانم گِلی شده و جشن را به هم بریزد. به همین علت باید در نظر داشت تا کف پوش لوکیشن فضای باز مراسم از سنگ، چمن مصنوعی، سرامیک، پارکت و یا فرش شده باشد تا همه چیز امن و امان باقی مانده و حتی در راه رفتن با کفش‌های پاشنه دار تاثیری نگذارد. استفاده از سنگ‌های زیبا برای مسیر عروس داماد و مهمان‌ها به همراه ترکیب چمن طبیعی، گل و گیاهان خاص و زیبا در کناره راه باغ یا باغچه می‌تواند جلوه‌ای بینظیر به لوکیشن و عکس‌ها بدهد.
در ادامه آیتم بعدی که در نظر داریم تا با شما در میان بگذاریم نورپردازی است. نورپردازی بخصوص در شب با نبودن نور طبیعی، از مهمترین آیتم‌ها برای عکاسی و فیلمبرداری است تا خاطرات شما را به یاد ماندنی تر و عکس‌ها را رویایی تر کند. به همین جهت نورپردازی در کنار سفره عقد در فضای باز بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. پیشنهاد می کنیم لوکیشنی را انتخاب کنید که از ریسه های کوتاه و بلند برای رویایی تر شدن مراسم استفاده کنند و از نورهای رنگی به خصوص آبی و سفید دور تا دور باغ استفاده شده باشد تا فضایی رمانتیک و زیبا درست شود. این نوع پردازی می تواند با توجه به سلیقه عروس و داماد نیز کمی تغییر کند و همانند گل آرایی و شمع آرایی قابل تعویض باشد. 

یکی دیگر از موارد، که اصلی ترین است سفره عقد می‌باشد. سفره عقد در فضای باز باید جوری باشد که کوچک به نظر نرسیده و تمامی آیتم‌های سفره مشخص باشند. استفاده از ظرف‌هایی که هارمونی زیبایی با طبیعت و فضای اطراف ایجاد کنند می‌تواند به شیک شدن سفره کمک شایانی کند. استفاده از گل آرایی طبیعی در دیزاین سفره عقد جلوه‌ سفره را چندین برابر خواهد کرد. همچنین استفاده از شمع آرایی در شب در کنار نورپردازی‌های انجام شده مراسم را از آنچه در ذهن دارید رویایی تر خواهد کرد.
بسیاری از عروس دامادها که خواهان برگزاری مراسم در فضای باز هستند با وجود استخر و آب‌نما در لوکیشن مورد نظرشان حس بهترین خواهند داشت. وجود استخر، حوض و آب نما سلیقه‌ای و آپشنال بوده و بنا به انتخاب عروس داماد خواهد بود. با این حال پیشنهاد می‌شود از فضایی استفاده کنید که آب نما و یا استخر داشته باشد چرا که حال و هوایی خاص به مراسم عقد می‌افزاید.

معرفی خانه عقد لوکس به همراه فضای باز و سفره عقد روی آب!

عمارت عقد سور با فضای باز واقع در خیابان نیاوران تهران، دارای فضایی بینظیر و رمانتیک برای برگزاری مراسم عقدی فراموش نشدنی است. عمارت عقد سور یادآور گذشته و پیشنه‌ی ما ایرانیان است که در زمان قدیم تمامی مراسم‌های خانواده و دوستان و حتی همسایگان را در عمارت‌های بزرگ و دلباز با حیاط مشجر و زیبا که به آن خانه پدری می‌گفتند، برگزار می‌کردند.
این عمارت تمامی آنچه در بالا گفته شد را رعایت کرده و دست به خلاقیتی بینظیر زده است. عمارت عقد سور برای اولین بار در ایران با تلاش‌های بسیار و سلیقه خوبی که دارند توانسته‌اند سفره عقد ایرانی را بر روی استخر فضای باز آورده تا عروس داماد عزیز در کنار خانواده و دوستان عزیزشان مراسمی زیبا داشته باشند. این مجموعه علاوه بر این سفره عقد خاص بر روی استخر، دارای سفره عقد در کنار استخر و داخل سالن عمارت می‌باشد.

عمارت عقد سور در شمال تهران برگزار کننده مراسم عقد و عروسی، بله برون و حنابندان، مراسم خواستگاری و سالگرد ازدواج و جشن‌های تولد بوده و دارای میکاپ آرتیست و هِر استایلیست اختصاصی عروس و داماد در عمارت است. این مجموعه دارای اتاق عروس با سرویس مستر و همچنین اتاق داماد بوده و قابلیت اجرای دکورهای مختلف از جمله دکور بوهمی، روستیک، سنتی ایرانی، مینیمال، وینتیج و مراکشی را دارند. از دیگر ویژگی‌های عمارت سور قابلیت اجرای سفره عقد روستیک، آینه و کریستال، دارای آینه شمعدان نقره و سفره سنتی است.
تیم تشریفاتی عمارت سور برای عروس داماد در فضای باز با استفاده از میز صندلی و دکوراسیون به سبک بوهمین فضایی را آماده کرده تا عروس داماد ساعاتی خوش در کنار عزیزانشان به شادی پرداخته و سوری جانانه به آن‌ها بدهند و پذیرایی مفصلی شوند.
لازم به ذکر است در عمارت سور تیم تحصیل کرده و متخصص مدیریت و عوامل اجرایی نحوه طراحی، برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم شما را بر عهده دارد که نسبت به خواسته شما به خصوص بودجه شما مناسب‌ترین مراسم را با توجه به خواسته‌هایتان برگزار خواهند کرد. تیم عمارت سور از معدود تیم‌های متخصص و تحصیل کرده در رشته‌های هتلداری، مهمان پذیری و ایونت در عمارت، به کاری که تحصیلات مرتبط با آن را داراست مشغول به فعالیت هستند. ظرفیت داخل سالن 60 تا 80 نفر که بستگی به نوع ایونت و آیتم‌های درخواستی دارد، می‌باشد. ساعت بازدید از عمارت از 12ظهر الی 20 شب است.
همچنین  سالن تولد سور پذیرا و برگزار کننده مراسم‌های تولد با دیزاین و تم اختصاصی است. سالن تولد این مجموعه با بادکنک آرایی مخصوص و اجرای دکوراسیون مورد علاقه شما برای تولدها، لوکیشنی فوق العاده برای سورپرایز عزیزان و برگزاری جشن تولد خودتان خواهد بود.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت