پیام های تبریک به عروس و داماد

پیام های تبریک به عروس و داماد

فهرست عناوین

ازدواج بدون شک یکی از مهم ترین و زیباترین روزهای زندگی هر فرد است که دوست دارد شادی آن را با عزیزان و دوستان خود به اشتراک بگذارد. پیام های تبریک به شکل های مختلف در این روزها برای عروس و دامادها فرستاده می شود تا برای آن ها آرزوی شادی و خوشبختی کنند. پیام های تبریک به عروس و داماد این روزها به سبک ها و شکل های مختلفی تهیه و ارسال می شود که با برخی از آن ها در ادامه آشنا خواهیم شد. 

  انواع پیام های تبریک به عروس و داماد 

قبل از آن که به متن پیامی که می فرستید فکر کنید، باید انتخاب کنید که پیام تبریک شما از چه نوعی باشد؟ یکی از قدیمی ترین انواع پیام تبریک به عروس و داماد اس ام است که شما می توانید چند جمله دوستانه، ادبی یا عاشقانه را در آن نوشته و ارسال کنید.
با وجود شبکه های انلاین و دنیای دیجیتال شاید، اس ام اس دیگر چندان مورد استفاده افراد قرار نگیرد. همه ما دوست داریم در پیام های تبریک خود ویس، کلیپ و یا عکس استفاده کنیم. برنامه های آنلاین زیادی که این روزها در تلفن های هوشمند همه ما نصب شده اند این امکان را به شما می دهند.
کارت های دعوت آنلاین از دیگر روش های تبریک به عروس و داماد در دنیای دیجیتال است. در این روش، شما می توانید از قالب های آماده کارت دعوت استفاده کرده و با ارسال لینک برای مهمانان، علاوه بر درخواست پاسخ به دعوت، پیامهای یادبود را جمع آوری کنید.
این روش می تواند یک تبریک جذاب و متفاوت برای عروس و داماد به شمار رود. اگر این کارت های دعوت آنلاین را در نرم افزارهای ارتباطی برای عروس یا داماد بفرستید، روی آن کلیک می کنند، کارت باز می شود و متنی که در نظر گرفته اید نمایش داده می شود.
اگر دوست دارید پیام تبریک به عروس و داماد فارغ از دنیای مجازی باشد، می توانید تابلوهای یادبود را انتخاب کنید. این تابلوها در طرح های و مدل های مختلفی طراحی و ساخته شده و شما می توانید متن مورد نظرتان را روی آن ها با خط زیبا بنویسید.

  در پیام تبریک به عروس و داماد چه بگوئیم؟ 

اگر متن پیام تبریک به عروس و داماد را خودتان انتخاب کنید، احتمالا برایتان سخت باشد. ممکن است بین متن های ادبی، شاعرانه یا حتی طنز گیر کنید. ممکن است نتوانید جملات و کلمات مناسبی پیدا کنید و یا پیامی که می خواهید را منتقل کنید.
بر خلاف پیام های تبریکی که تا سال ها قبل برای عروس و دامادها فرستاده شده و همگی از جملات کلیشه ای استفاده می کردند، این روزها شما می توانید از پیام ها و متن های مختلفی استفاده کنید. انتخاب نوع پیام به میزان صمیمیت شما با عروس و یا داماد ارتباط مستقیم دارد. شما می توانید از متن های کوتاه یا بلند استفاده کنید، می توانید یکی از خاطرات مشترکتان را به طور خلاصه و با زبانی خودمانی نوشته و برای دوستتان آرزوی خوشبختی کنید، می توانید حتی از جملات و زبان طنز استفاده کنید.
در واقع شما برای انتخاب متن پیام تبریک به عروس و داماد هیچ محدودیتی ندارید و می توانید با توجه به سلیقه ی خودتان و همچنین نوع رابطه ای که با دوستتان دارید، یک متن تبریک انتخاب کنید.

  چند پیام تبریک به عروس و داماد 

ممکن است شما بخواهید برای همکار، فامیل یا دوستان نزدیک خود یک پیام تبریک ازدواج خاص بفرستید. همان طور که در بالا نیز اشاره شد، متناسب با نوع رابطه شما با عروس و داماد این پیام های تبریک نیز متفاوت خواهد بود. اگر قصد دارید برای کسی پیام تبریکی بفرستید، چند نمونه زیر می تواند به شما ایده هایی زیبا و خاص بدهد.
• دوست عزیزم، عاشق شدن به انسان نیرو و قدرت می بخشد و معشوق کسی بودن به او شجاعت می دهد. پس ازدواج به شما هم شجاعت و هم قدرت می بخشد. پیوندتان را از صمیم قلب تبریک گفته و برایتان آرزوی خوشبختی دارم.
• خوشبختی واقعی در دنیا تنها یک چیز است: دوست داشتن و دوست داشته شدن. امیدوارم تا آخرین لحظه زندگیتان خوشبخت باشید.
• محکم ترین دلیل عشق اعتماد است، زیرا هنگامی که عاشق می شوید، هیچ زمانی زیاد نیست، هیچ فاصله ای دور نیست، قلب هایتان برای یکدیگر می تپد و هیچ چیزی نمی تواند بین آن فاصله ای بیاندازد.
• اگر شما در زندگیتان عشق دارید، مهم نیست چه چیزی ندارید! اما اگر زندگیتان بدون عشق است، مهم نیست که چه چیزهایی دارید! زندگیتان سرشار از عشق و خوشبختی.
• یه زمانی توی جشن عروسی به عروس و داماد سکه طلا کادو می دادن، بعد شد نیم سکه، ربع سکه و بعدشم پارسیان. همین طوری پیش بریم هدیه عروسی فقط به عروس و داماد میگن آفرین! آفرین دوست عزیزم!! امیدوارم هر روز از روز قبل عاشق تر و خوشبخت تر باشی..
  • ازدواج تنها چیزی است که شما با انجام آن ضرر نمی کنی! اگر همسر خوبی نصیبت شود خوشبخت می شوی و در غیر این صورت فیلسوف خواهی شد! امیدوارم زندگیت از فلسفه کاملا دور باشد و هر روز در کنار همسر مهربانت خوشبختر باشی. 
• دوست عزیر این را به خاطر بسپار که در زندگی مشترک تنها زمانی خوشبخت خواهی شد که به دنبال خوشبخت کردن همسرت باشی! پیوندتان مبارک.
• اگر عاشقانه زندگی کنید، می توانید همانند یک رودخانه هر مانعی را از سر راه خود بردارید. برایتان زندگی آرام و عاشقانه آرزومندم.
• هیچ چیز در دنیا مهم تر از پیدا کردن یک همسفر برای تمامی عمر نیست! امیدوارم در سفر صد ساله زندگیتان، همسفرهای خوبی برای یکدیگر باشید.
• بارها و بارها نوشتم و خط زدم تا بتوانم جمله ای پیدا کنم که عمق احساس مرا به تو نشان دهد اما دوست داشتن من در کلمات نمی گنجد! دوست عزیز( خواهر یا برادر عزیزم) عاشقانه دوستت دارم و از صمیم قلب برایت آرزوی شادی و خوشبختی می کنم.
• آروزی ما برای شما عشقی جاویدان برای تک تک لحظه های باقی مانده زندگیتان است. خوشبخت و شاد باشید.
  • وقتی که شما را کنار هم می بینم، قند توی دلم آب میشه که خدا خوب در و تخته رو باهم جور کرده و با خودم میگم هزار ماشالله که چقدر به هم میاین! خوشبخت ترین باشین.. 
امروز بهترین و ماندگارترین خاطره ی فردای شما است. امیدوارم این خاطره برای همیشه در ذهنتان زیباترین باشد.
• امروز خداوند، بزرگ ترین جراح عالم، قلب های شما را به هم پیوند زده است. امیدوارم قلب هایتان همیشه برای یکدیگر بتپید. پیوندتان مبارک.
• با عشق می توان دنیا را تسخیر کرد. عاشق باشید و عاشق بمانید.
• عروس و داماد عزیز یکی شدنتان را تبریک می گویم و امیدوارم زندگی سرشار از عشق، صمیمیت، سلامتی و البته پر از پول داشته باشید.
• عروس یا داماد شدن بی گمان یکی از بهترین حس های دنیای است. این حس فوق العاده به شما نوید یک زندگی رویایی را می دهد. در کنار یکدیگر خوشبخت و شاد باشید.
• می دانم برای رسیدن به این روز، سختی های زیادی را پشت سر گذاشته اید، و عشق نشان داد که در همه چیز پیروز است. چه لذت بخش است دیدن شما کنار یکدیگر در لباس عروسی. عشق رهنمون زندگیتان، شاد و عاشق باشید.
• ساز دلتان همیشه کوک، کلبه عشقتان همیشه گرم و پرنده زندگیتان همیشه نغمه خوان. برایتان سال ها زندگی سرشار از عشق و شادی را آرزومندم.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت