21 روش شگفت انگیز برای تزئین منزل با گل و گیاه

21 روش شگفت انگیز برای تزئین منزل با گل و گیاه

فهرست عناوین

گل ها و گیاهان یکی از قدیمی ترین چیزهایی است که افراد برای تزئین منزل خود استفاده می کنند. گل ها، محیط زندگی شما را زنده نگه داشته و به آن گرما و آرامش می بخشد. گل ها و گیاهان به خودی خود می توانند منزل و یا محیط کار شما را زیباتر کنند اما با ترفندهایی بسیار ساده می توانید زیبایی آن ها و چیدمان منزل خود را بسیار زیباتر کنید. با ما همراه شوید تا شما را با این ترفندها آشنا کنیم. 

استفاده از سنگ، سنگریزه و صدف 

شما می توانید گل های طبیعی کوچک و چند شاخه را در گل دان هایی شفاف و ساده قرار دهید و داخل آن را با سنگ ها، سنگ ریزه ها و یا صدف پر کنید. در این صورت علاوه بر زیبایی گل ها، شما یک دیزاین ساده و طبیعی خواهید داشت.

  استفاده از پوتین های رنگی 

اگر بوت یا پوتین های رنگی در منزل دارید که دیگر از آن ها استفاده نمی کنید، می توانید آن ها را به یک جفت گلدان زیبا تبدیل کنید. شاید از نظرتان کمی عجیب به نظر برسد اما ترکیب این پوتین ها با گل های رنگارنگ ظاهری زیبا به منزل به خصوص حیاط منزل شما خواهد داد.

  استفاده از پارچ ها یا آب پاش های قدیمی 

در صورتی که در خانه شما پارچ یا آب پاش قدیمی وجود دارد، می توانید از آن ها یک گلدان بسیار زیبا و متفاوت بسازید. می توانید گل هایی همرنگ با رنگ گلدان را داخل آن ها کاشته و محیط منزل و کار خود را زیباتر کنید.

  پوسته تخم مرغ 

یک میز کوچک با تزئین پوست تخم مرغ به عنوان گلدان به همراه گل های سبز، سنگریزه ها، گل های خشک ریز و غیره می تواند تزئینی لاکچری برای منزل و اتاق شما به شمار رود.

  ظرف سوپ خوری

اگر ظرف سوپ خوری شما مدت زیادی است که در کمدهای شما خاک می خورد، می توانید از آن برای کاشتن و یا قرار دادن گل هایتان استفاده کنید. ظرف های سفید طرح دار و یا ظرف های رنگی بهترین انتخاب برای این دیزاین هستند.

  بطری های بلند نوشابه 

اگر وقت کافی برای خرید وسایل تزئینی و یا گلدان ندارید، یک انتخاب دم دستی و البته بسیار زیبا برای شما بطری های بلند جای نوشیدنی خواهد بود. این انتخاب یک دیزاین بسیار زیبا و متفاوت برای شما فراهم خواهد آورد.

  صندوق های چوبی 

ساخت جعبه و صندوق های چوبی کاری بسیار ساده است اما اگر انجام همین کار نیز برایتان سخت است، می توانید از صندوق های چوبی آماده استفاده کنید. این صندوق ها را می توانید روی زمین و یا روی دیوار قرار دهید.

  جعبه های حصیری 

اگر جعبه های حصیری کوچکی در منزل خود دارید، می توانید انتهای آن ها را اسفنج قرار داده و گل های طبیعی مورد علاقه تان را داخل آن قرار دهید. اسفنج آب را داخل خود قرار داده و باعث می شود که گل ها تا مدت ها آب مورد نیاز خود را داشته باشند.

  آب نبات یا مداد رنگی 

در صورتی که به طرح های فانتزی و متفاوت در دیزاین منزل خود علاقه مند هستید، می توانید از یک بطری با مداد رنگی و یا آب نبات های رنگی استفاده کنید. این ایده بسیار متفاوت و منحصر به فرد است و قرار دادن این گلدان روی میز آشپزخانه یا میز کار ظاهری زیبا به آن خواهد داد.

  گل های شناور در آب 

از دیگر ایده های متفاوت جهت تزئین اتاق با استفاده از گل و گیاه، قرار دادن گل های شناور در ظرف های پر از آب است. این ایده بسیار متفاوت و شاعرانه می تواند میز شام شما را عاشقانه تر کند.

  قوطی های حلبی 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید می توانید از قوطی های حلبی رب، مربا یا مواد خوراکی دیگر، به عنوان گلدان استفاده کنید. کافی است تعدادی از آن ها را همراه با چند شاخه گل داخل اتاقتان قرار دهید تا زیبایی آن شما را متعجب کند.

  گلدان های بافتنی 

پارچه ها و لباس های بافتنی همیشه ظاهری بسیار متفاوت و زیبا دارند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید می توانید برای گلدان های ساده یا ظرف هایتان یک لباس بافتنی تهیه کنید تا گلدان شما بسیار زیباتر شود.

  استفاده از فنجان 

فنجان ها، استکان ها و نعلبکی ها نیز می توانند یک انتخاب بسیار متفاوت برای شما به شمار روند. می توانید گل های مورد علاقه تان را در فنجان های قدیمی کاشته و از زیبایی دو چندان آن ها لذت ببرید.

  شکوفه های درختان 

شکوفه های درختان همیشه یادآور زیبایی و سرزندگی هستند. شما می توانید یک شاخه درخت را همراه با شکوفه های آن در بطری های آب بلند قرار داده و از داشتن محیطی گرم و زیبا لذت ببرید. شما می توانید شاخه هایی را انتخاب کنید که هنوز جوانه دارند و در محیط خانه شما شکوفه خواهند زد. با این کار حس طراوت را در منزل خود احساس خواهید کرد.

  پارچه های گل دار 

اگر دیزاین اتاق شما نسبتا ساده است، می توانید اطراف ظروف و یا گلدان های خود را پارچه های رنگی و گلدار بگیرید تا تغییری در دیزاین منزل و یا اتاق کار خود ایجاد کنید.

  استفاده از لیوان ها و ظروف کریستال  

از دیگر ایده های متفاوت و بسیار جذاب برای طراحی گلدان ها، استفاده از لیوان ها و ظروف کریستال است. می توانید شاخه های مختلف گل را داخل آن ها قرار داده و با قرار دادن آن ها با یک الگوی خاص و زیبا، میز آشپزخانه، اتاق کار و یا اداره را زیبا کنید.

  استفاده از سطلهای سفید تک رنگ 

رنگ سفید همواره در به شما حس سبکی و آرامش خواهد داد و ترکیب آن با گل های رنگارنگ بسیار جذاب از آب در خواهد آمد.

  تزئین گلدان های شیشه ای 

اگر از گلدان های ساده شیشه ای خود خسته شده اید، می توانید دور ان ها را طناب کنفی بکشید یا با استفاده از این طناب ها آن را از دیوار آویزان کنید.

  استفاده از رنگ های خوراکی 

استفاده از رنگ های خوراکی در آب گلدان های شفاف ایده ای بسیار جذاب برای دکوراسیون منزل شما خواهد بود. جالب ان که رنگ بسیاری از گل ها مانند گل رز سفید می تواند با رنگ آّبی که داخل آن قرار دارد، تغییر کند.

  قراردادن گل های بزرگ در گلدان های کوچک 

اگر گل های شما بزرگ است، لازم نیست حتما گلدان آن ها نیز بزرگ باشد. برعکس قرار دادن این گل ها در گلدان هایی با سایز کوچک ظاهری متفاوت و زیبا ایجاد خواهد کرد.

  قفس پرنده 

از دیگر ایده های جذاب برای داشتن یک گلدان زیبا، استفاده از قفس پرنده است. می توانید گل های مورد علاقه تان را داخل و یا روی قفس قرار داده و آن را در گوشه ای از منزلتان آویزان کنید.

  استفاده از نوار چسب 

می توانید با استفاده از نوار چسب های رنگی و یا سفید، سطح گلدان ها و یا ظرف های پهن خود را مشبک کرده و داخل هر کدام از آن ها یک شاخه گل قرار دهید. این ایده می تواند دیزاین منزل و محیط کار شما را بیش از هر زمان دیگری متفاوت و زیبا کند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت