11 ترفند آرایشی عجیب که بهتر است از انجام آن ها پرهیز کنید

11 ترفند آرایشی عجیب که بهتر است از انجام آن ها پرهیز کنید

فهرست عناوین

اینترنت پر از ترفندهای آرایشی است که بسیاری از آن ها می تواند جذاب و زیبا باشد. در کنار این ترفندهای کاربردی، ترفندهای عجیبی نیز وجود دارد که نه تنها شما را زیباتر نمی کند، بلکه زیبایی را از شما خواهد گرفت. در ادامه شما را با این ترفندهای عجیب که احتمالا راجع به آن ها شنیده باشید آشنا می کنیم.

لب های خود را با یک لیوان حجم دهید!

یکی از ترفندهای آرایشی که چند سالی است که در میان بسیاری از خانم ها رواج پیدا کرده است، قرار دادن یک لیوان کوچک روی لب ها و کشیدن نفس عمیق متداوم به سمت داخل است. این کار باعث می شود برای مدت کوتاهی عروق لب متورم شده و لب های شما کمی حجیم تر شود. انجام چند باره این کار باعث می شود که لب های شما رو به کبودی رفته و به مرور فرم خود را از دست بدهد!

با استفاده از رژ لب کم رنگ، تیرگی زیر چشم هایتان را محو کنید!

یکی از ترفندهای عجیب آرایش استفاده از یک رژ لب کم رنگ برای پوشاندن هاله تیره دور چشم و زدن کرم پودر یا پنکک روی آن است. درست است که رژ لب می تواند کبودی زیر چشم را برطرف کند، اما بعد از اتمام آرایش زیر چشم شما قرمز رنگ خواهد شد! در این صورت نه تنها چهره تان زیباتر نمی شود، بلکه بیمار به نظر خواهید رسید.

با استفاده از یک نخ خط چشم بکشید!

از دیگر ترفندهای آرایشی عجیب و غریب، کشیدن خط چشم به کمک یک نخ است. این ترفند به شما می گوید، بخشی از یک نخ را با خط چشم رنگی کرده و آن را روی پلک خود بکشید! شاید این روش برای کسانی که در کشیدن خط چشم ماهر نیستند، جالب به نظر برسد اما مطمئن باشید نمی توانید در این روش خط چشم هایی یکسان و قرینه بکشید.

از یک چنگال برای کانتور کردن بینی خود استفاده کنید!

این راهکار آرایشی به شما می گوید که برای آن که کانتور بینی تان متقارن و خوب از آب درآید، از یک چنگال استفاده کنید. چنگال را روی بینی خود قرار داده بخش بالایی را روشن تر و بخش های کناری را تیره تر کنید.
این روش بینی شما را بسیار خطی و غیر طبیعی نشان خواهد داد. کانتور کردن با روش عادی نتیجه بهتری برای شما خواهد داشت.

از مدادهای رنگی ساده برای کشیدن خط چشم استفاده کنید

در این روش شما می توانید از مدادهای رنگی و مدادهای لب خود برای کشیدن خط چشم استفاده کنید. برای انجام این کار مداد را کمی در آب جوش قرار می دهید تا نرم شود و می توانید به راحتی با کمک آن روی پلک ها خط بکشید.
درست است که در این روش می توانید مانند یک مداد چشم به خوبی روی پلک هایتان خط بکشید، اما بعد از خشک شدن، مداد روی چشم هایتان ترک ترک می شود و ظاهری غیر طبیعی به چشم ها خواهد داد.

به جای رژگونه از چغندر استفاده کنید!

بسیاری از افراد به جای رژگونه، یک چغندر را از وسط نصف کرده و آن را روی گونه های مرطوب خود می مالند!
درست است که با انجام این کار شما یک رژگونه طبیعی و قرمز رنگ خواهید داشت، اما بعد از آرایش، پاک کردن لکه های چغندر از روی صورت تقریبا غیر ممکن است!

با استفاده از کف اصلاح یک لایه بردار قوی درست کنید!

بسیاری از خانم ها تصور می کنند که ترکیب کف اصلاح با چند قاشق شکر می تواند مانند یک لایه بردار قوی عمل کند، اما این تصور کاملا اشتباه است! لایه بردار های طبیعی و صنعتی دیگر دارای تاثیرگذاری بیشتری نسبت به این ماسک صورت ساختگی شما هستند!

آب لیمو به سفید شدن ناخن ها کمک می کند!

ناخن های بسیاری از خانم ها بعد از استفاده طولانی مدت از لاک تیره تر می شود. احتمالا این راهکار به شما پیشنهاد شده باشد که یک تکه پنبه را به آب لیمو آغشته کنید و آن را روی ناخن هاتان بمالید. روی آن ها فویل گذاشته و بعد از 15 دقیقه ناخن هایتان را بشوئید.
انجام این کار نه تنها هیچ تاثیری بر سفید شدن ناخن ها نمی گذارد، بلکه می تواند به بافت آن ها نیز آسیب برساند.

به جای پنکک از آرد استفاده کنید!

شاید به نظرتان عجیب به نظر برسد اما بسیاری از خانم ها به جای استفاده از پنکک از آرد استفاده می کنند. پودر آرد بعد از مدتی در مجاورت هوا روی پوست شما می ماسد پس بهتر است از انجام این کار خودداری کنید.

از یک کارت برای کشیدن خط چشم استفاده کنید!

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، کشیدن خط چشم برای بسیاری از خانم ها سخت است. یک ترفند آرایشی رایج که ممکن است به شما کمک کند، استفاده از یک کارت اعتباری مانند کارت بانکی برای کشیدن خط چشم است. به طوری که کارت را به شکل مورب در گوشه چشم قرار داده و به کمک آن خط بکشید.
این روش شاید به شما کمک کند یک خط چشم صاف بکشید، اما حالت طبیعی چشم شما را از بین خواهد برد.

از نوار چسب برای کشیدن مداد ابرو استفاده کنید!

بسیاری از خانم ها برای کشیدن مداد ابرو یک نوار چسب بالای ابرو و یکی زیر آن قرار می دهند و فاصله بین دو نوار را با مداد پر می کنند. این روش شاید به شما کمک کند که ابروهایی یک دست و مرتب بکشید، اما این روزها ابروهای کاملا نچرال مد هستند و این کار حالتی غیر طبیعی دارند.
توصیه می کنیم مقالات ذیل را مطالعه کنید تا با روشهای صحیح میکاپ و آرایش روزانه آشنا شوید:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت