30 مدل کیک نامزدی شیک و زیبا

30 مدل کیک نامزدی شیک و زیبا

فهرست عناوین

همه زوج های جوان دوست دارند مراسم عقد و نامزدی خودشان را به بهترین و زیباترین شکل ممکن برگزار کنند. مسلما از ملزومات جشن های عروسی و نامزدی که نه تنها به عنوان خوراکی خوشمزه، بلکه به عنوان بخشی از تزئینات به شما می رود، کیک ها و کاپ کیکهای نامزدی است. این روزها کیک های فوندانت و خامه ای را می توانید در هر شکل و طرحی ببینید. اگر مراسم عقد و نامزدی شما نزدیک است، با ما همراه شوید تا 30 مدل کیک نامزدی خاص را با شما به اشتراک بگذاریم. 

انواع کیک های نامزدی  

اگر سری به چند کافه قنادی بزنید یا نمونه کارهای کیک استودیوهای مدرن را ببینید، دنیایی از طرح ها و انواع کیک های نامزدی، تولد و عروسی را خواهید دید که شما می توانید با توجه به سلیقه و طرح مورد نظرتان آن ها سفارش دهید.
این روزها شما می توانید با توجه به نام عروس و داماد، شغل آن ها، زمان و فصل مراسم عقد و عروسی، مناسبت های خاص و هر موضوع دیگری کیک عروسی و نامزدیتان را سفارش دهید. این کیک ها می توانند درست مشابه به نظر و سلیقه شما در رنگ ها، طرح ها و اندازه های مختلف ساخته شوند.
شاید تا سال ها پیش اندازه کیک های نامزدی محدود به ابعاد و وزن خاصی بود و شما مجبور بودید بدون در نظر گرفتن تعداد مهمان هایتان، یکی از اندازه های موجود را سفارش دهید. این محدودیت ها امروزه دیگر در قنادی های برتر، وجود ندارند و شما می توانید با توجه به تعداد مهمان های خود، اندازه و وزن کیک دلخواه خود را سفارش دهید.
یکی از جدیدترین و البته جالب ترین ترفندهایی که در تهیه و تزئین کیک های نامزدی و عروسی به کار می رود، ساخت کیک همراه با ماکت است. شاید برایتان کمی عجیب باشد اما این روزها تقریبا اغلب کیک های مجلسی را همراه با ماکت می سازند. این مساله به جنبه تزئیناتی بودن کیک مربوط می شود. بسیاری از کیک های غول آسا و بزرگی که در مراسم های عروسی لاکچری دیده اید، همراه با ماکت هستند. برای مثال یک یا چند طبقه آن ها ماکت و بقیه کیک قابل خوردن می باشد.

کیک نامزدی از چه موادی تهیه می شود؟

همانند هر کیک دیگر، کیک های نامزدی را می توانید در انواع مختلف میوه ای، شکلاتی، خامه ای و ترکیب آن ها سفارش دهید. البته شاید کیک نامزدی میوه ای جز کیک هایی باشد که به ندرت توسط زوج ها انتخاب می شود. کیک های شکلاتی و خامه ای پر طرفدارترین و البته خوشمزه ترین کیک هایی است که معمولا در جشن های عروسی سفارش داده می شود.
اما فاکتور مهم در انتخاب کیک های تولد، نامزدی و عروسی تزئین آن ها است. کیک های فوندانت در حال حاضر پر طرفدارترین کیک ها از نظر شکل ظاهری به شمار می روند. فوندانت ها در انواع خمیری و جامد موجود بوده و خوراکی هستند.
فوندانت ها شکل پذیر و رنگ پذیر هستند و قناد می تواند به راحتی آن ها را به شکل های مختلف جهت تزئین رویه اولیه و بالایی کیک مورد استفاده قرار دهد. در باور بسیاری از افراد فوندانت ها خوراکی نیستند و خوردن آن ها ممکن است باعث مسمومیت غذایی شود، اما فوندانت های کیک پزی از ژلاتین، گلیسرول آب و قند ساخته شده و کاملا خوراکی هستند.
از جمله تزئینات دیگری که در بسیاری از کیک های نامزدی و عقد مورد استفاده قرار می گیرد، گل شکری است. گل های شکری نیز عموما از جنس فوندانت هستند و در اندازه، طرح و رنگ های مختلف روی کیک های مجلسی مورد استفاده قرار می گیرند. کیک زیر این گل ها معمولا طرحی ساده دارند و گل ها به شکل بسیار شیک و تزئینی روی آن قرار داده می شود. رنگ گل های قرار داده شده روی کیک را می توانید با تم تزئینات سفره عقد و نامزدیتان ست کنید تا همه چیز بسیار شیک و زیبا دیده شود.
به جز گل های شکری، قنادها و البته زوج های بسیاری علاقه مند به تزئین کیک با گل های طبیعی هستند. گل های بسیار زیبایی وجود دارند که تزئین کیک ها به کمک آن ها می تواند ظاهری بسیار متفاوت و زیبا به سفره عقد و نامزدی شما بدهد.

30 مدل کیک نامزدی خاص 

در بخش های بالا با انواع کیک های نامزدی، تزئینات آن ها و مواد به کار رفته در تهیه و پخت آن ها آشنا شدید. در این بخش 30 مدل کیک نامزدی خاص را با شما به اشتراک گذاشته تا از آن ها برای کیک مراسم نامزدی و عقد خود ایده بگیرید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت