بهترین مدل حلقه نامزدی و حلقه ازدواج (به همراه 30 مدل حلقه خاص)

بهترین مدل حلقه نامزدی و حلقه ازدواج (به همراه 30 مدل حلقه خاص)

فهرست عناوین

خرید حلقه نامزدی و حلقه ازدواج یکی از مراسم های شیرین در عقد و عروسی است که خانم ها و آقایان هردو آن را انجام می دهند. مدل های مختلف و متنوعی از حلقه ازدواج در بازار موجود است تا شما بتوانید متناسب با سلیقه خود بهترین حلقه را انتخاب کنید. اگر مراسم عقد یا نامزدی شما نزدیک است، در این مقاله بهترین مدل های حلقه نامزدی و ازدواج را به شما معرفی خواهیم کرد. توصیه می کنیم تست انتخاب حلقه ازدواج را در بزمینه انجام دهید.

حلقه نامزدی و حلقه ازدواج چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

آیا حلقه ازدواج و حلقه نامزدی یکی هستند؟ در پاسخ به این سوال باید به شما بگوئیم خیر! حلقه نامزدی یک هدیه است که در مراسم نامزدی تنها به عروس داده می شود. حلقه ازدواج، حلقه دیگری است که هنگام مراسم عقد و عروسی هم برای عروس و هم برای داماد گرفته می شود. حلقه عروسی معمولا از حلقه نامزدی گران قیمت تر و تجملاتی تر هستند. حلقه نامزدی (یا حلقه نشان) می تواند سنگ های رنگی داشته باشد.

زیباترین و بهترین مدل های حلقه نامزدی و حلقه ازدواج

همان طور که در بالا اشاره شد، کافی است سری به دنیای جواهرات بزنید تا با دنیای متنوعی از طرح ها و جنس های حلقه نامزدی و ازدواج آشنا شوید. از زیباترین این حلقه ها می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

حلقه ازدواج کلاسیک با سنگ زینتی (عموما الماس)

یکی از زیباترین انتخاب ها برای حلقه ازدواج و حلقه عروسی، حلقه کلاسیک همراه با سنگ های زینتی مانند یاقوت، عقیق، زمرد یا یشم است. برای آن که انتخاب شما یک انتخاب شیک و زیبا باشد، می توانید حلقه هایی را انتخاب کنید که سنگ های زینتی آن ها ریز بوده و تنها در بخش کوچکی از انگشتر به کار رفته باشد.

حلقه ساده با یک نوار از الماس 

مدل دیگر از بهترین حلقه های نامزدی و ازدواج، حلقه ساده به همراه یک نوار باریک الماس در وسط آن است. این انتخاب برای کسانی است که حلقه های بسیار ساده را دوست ندارند اما حلقه های تجملاتی نیز مورد پسند آن ها نخواهد بود. در صورتی که به دنبال خرید حلقه نامزدی و حلقه ازدواج ست هستید، این مدل انگشتر می تواند برای عروس و داماد هر دو استفاده شود.

حلقه رینگ ساده

پیشنهاد دیگر برای بهترین و زیباترین حلقه های ازدواج و نامزدی که هیچ وقت از مد نخواهد افتاد، رینگ ساده است. بسیاری از افرادی که دوستدار سبک های مینیمال و ساده هستند، سراغ این حلقه های ازدواج می روند. انتخاب عالی و رومانتیک برای این حلقه ها، حک کردن نام و یا تاریخ ازدواج داخل حلقه است.

حلقه الماس با جواهرات بزرگ در مرکز 

مدل دیگر برای خرید و انتخاب حلقه نامزدی و حلقه ازدواج، حلقه هایی تجملاتی و زیبا از الماس و جواهرات بزرگ در مرکز است. این حلقه مناسب خانم هایی است که سبک های تجملاتی و لاکچری را می پسندند. جواهراتی که مرکز توجه این حلقه ها هست، می تواند در اشکال گوناگون باشد. این حلقه ها جز حلقه های گران قیمت بوده و برای خرید آن باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

انتخاب حلقه و پشت حلقه

از دیگر انتخاب ها برای زیباترین مدل های انگشتر نامزدی و انگشتر ازدواج، انتخاب یک حلقه الماس نشان باریک به همراه یک پشت حلقه با رینگ ساده است. این انتخاب می تواند یک انتخاب زیبا برای خانم هایی باشد که همواره دوست دارند شیک و متفاوت باشند. برای ست کردن این حلقه برای آقای داماد نیز می توانید یک رینگ ساده تهیه کنید.

حلقه نامزدی با سنگ های برلیان و برش های مارکیز

یک مدل شیک و گران قیمت دیگر برای خرید حلقه ازدواج و حلقه نامزدی، انتخاب حلقه هایی با سنگ های ریز برلیان و برش های مارکیز است. این برش ها برش هایی بسیار ریز و ظریف بوده که انگشتر را بسیار خاص و زیبا می کند.

حلقه پرنسسی

یک انتخاب بسیار خاص و زیبا برای انگشتر نامزدی و انگشتر ازدواج، حلقه پرنسسی است. این حلقه ها یک تک نگین بزرگ بر روی یک رینگ ساده هستند که هیچ تراش دیگری روی آن ها زده نشده است. تک نگین این انگشترها می تواند مربع یا گرد بوده و درخشندگی بسیار زیادی دارد. بسیاری از برندهای معروف در زمینه ساخت طلا و جواهرات در تولید این سبک های حلقه ازدواج کار می کنند.

حلقه پرنسسی لاکچری

اگر می خواهید حلقه ازدواج شما بسیار خاص و زیبا باشد، می توانید مدل حلقه پرنسسی لاکچری را انتخاب کنید. این انتخاب مورد پسند بسیاری از سلبریتی های اروپایی برای مراسم عقد و عروسیشان بوده است. طرح اولیه این حلقه مانند حلقه پرنسسی است اما بدنه آن به جای سادگی، دارای نگین های ریز از برلیان و الماس است.

انگشتر رزگلد

یکی از سبک های جدید طلا که جای خود را در صنعت جواهرسازی چند سالی است باز کرده است، جواهرات رزگلد است. این جواهرات سبکی از طلا بوده و رنگی خاص و متفاوت دارد. عروس و دامادهایی که سبک هایی خاص و زیبا می پسندند، می توانند این مدل حلقه نامزدی و ازدواج را انتخاب کنند.

حلقه هایی با طرح هایی فانتزی و خاص

اگر زرق و برق و تجملات را برای انتخاب و خرید حلقه نامزدی و عروسی دوست ندارید، می توانید سراغ حلقه هایی با طرح های اسپرت و فانتزی بروید که رنگ آن ها مات است. این طرح ها نیز بسیار خاص و متفاوت بوده و می توان آن ها را به صورت ست برای عروس و داماد انتخاب کرد.

حلقه ازدواج طرح برگ

مدل جذاب و زیبای دیگر برای انتخاب حلقه نامزدی و ازدواج، حلقه هایی با طرح برگ است. این مدل از حلقه ها می تواند یک تک برگ های با اندازه نسبتا درشت بوده و یا ریسمانی از برگ های ریز است. این انتخاب نیز برای افرادی که سبک های ساده دوست دارند، این حلقه ازدواج است.

حلقه ازدواج طرح مارپیچ

طرح زیبای دیگر برای انتخاب حلقه نامزدی و ازدواج، طرح های مارپیچ است. این حلقه ها معمولا از دو سمت مارپیچ بوده و یک نگین کوچک آن ها را به هم می رساند. این انگشتر می تواند برای حلقه های نامزدی انتخاب شود.

حلقه طلا با طرح بی نهایت

اگر دوست دارید عشق بی نهایت خود را در خرید انگشتر حلقه نامزدی و ازدواج نشان دهید، می توانید حلقه طلا و نامزدی با طرح بی نهایت انتخاب کنید. طرح بی نهایت می تواند یک طرح بر روی یک رینگ حکاکی شده باشد و یا آن که خود انگشتر به شکل بی نهایت فرم داده شده باشد. بر روی این انگشتر می توان نگین های ریز نیز به کار برده شود.

انگشترهای طرح چند بعدی

یک طرح مینیمال و ساده برای خرید حلقه نامزدی و حلقه ازدواج، یک انگشتر چند بعدی است. این انگشترها هیچ گونه نگین و حکاکی ندارند اما طراحی آن ها به گونه ای است که شکلی سه بعدی و چند بعدی به حلقه می دهند.

حلقه با طرح اشکال هندسی

یک طرح ساده و مینیمال برای انتخاب حلقه ازدواج و نامزدی، انتخاب انگشترهایی با اشکال هندسی است. اشکال هندسی معمولا به اشکالی مانند بیضی، مربع یا دایره داخل یکدیگر است. این طرح ها معمولا ساده بوده و معمولا بر روی آن ها جواهرات استفاده نمی شود.

در انتخاب حلقه نامزدی و ازدواج چه جنسی را انتخاب کنید؟

بعد از آن که با مدل های مختلف حلقه ازدواج و نامزدی آشنا شدیم، می خواهیم بدانیم حلقه ازدواج خود را از چه جنسی تهیه کنیم؟ یکی از قدیمی ترین انتخاب ها برای حلقه ازدواج، طلا است. طلای سفید و رزگلد در مقایسه با طلای زرد انتخاب شیک تر و پرطرفدارتری است. برای خرید حلقه طلا می توانید سراغ طلاهای 14 و 18 عیار بروید. این حلقه ها ماندگاری بسیار بالایی داشته و زیبا هستند.
انتخاب دیگر برای خرید حلقه نامزدی و ازدواج، انگشترهای پلاتین است. این انگشترها برای آقایان نیز می تواند مورد استفاده قرار گرفته و طرح های زیبایی در بازار دارند. در صورتی که در پرداخت هزینه و بودجه نیز محدودیت دارید، می توانید حلقه خود را از میان حلقه های نقره انتخاب کنید. نقره ها معمولا دارای ظرافت های خاص و زیبایی بوده و می توان هم توسط خانم ها و آقایان استفاده شود.

در ادامه 25 مدل متنوع و خاص برای حلقه ازدواج و نامزدی را ببینید. 

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت