حلقه ازدواج از کجا بخریم؟ ( 30 طلا فروشی معروف در تهران برای خرید طلا و جواهر)

حلقه ازدواج از کجا بخریم؟ ( 30 طلا فروشی معروف در تهران برای خرید طلا و جواهر)

فهرست عناوین

خرید طلا به خصوص حلقه ازدواج یکی از جدا نشدنی ترین سنت هایی است که میان ما ایرانی ها سال ها وجود داشته است. با توجه به شرایط اقتصادی امروز و البته تنوع بسیار بالایی که در طرح ها و مدل های این فلز گرانبهای زینتی وجود دارد، بهتر است قبل از خرید با گالری ها، بازارها و بازارچه های مخصوص خرید و فروش طلا آشنا شوید تا بتوانید متناسب با هزینه و البته سلیقه مورد نظرتان، حلقه و دیگر زیور الات طلا را خریداری کنید. اگر شما نیز در آستانه ازدواج و خرید طلا هستید، خواندن این مقاله را فراموش نکنید. 

نگاهی کلی به بازارهای مخصوص طلا و جواهر پایتخت 

برای خرید حلقه ازدواج و طلا دست شما از شرق تا غرب، جنوب تا شمال تهران باز است. بازارها و بازارچه ها و گالری های بزرگ و کوچک بزرگی در بخش های مختلف پایتخت قرار دارد که دارای تنوع بسیار در طرح و قیمت هستند.
یکی از قدیمی ترین و البته بزرگ ترین بازارهای طلای تهران، بازار قدیمی آن است که بیش از نیم قرن قدمت دارد. شاید بافت و مغازه های این بازار نسبت به گالری های جدید و تازه تاسیس قدیمی شده باشد اما مهم ترین ویژگی این بازار تنوع بالای زیورآلات و جواهرات است. در واقع شما با هر میزان بودجه می توانید طلای مناسب با خود را خریداری کنید. علاوه بر تنوع در قیمت، طلاهای این بازارچه تنوع بالایی نیز در طرح داشته و شما دست خالی از خرید بر نخواهید گشت!
اگر برای خرید طلا دنبال پاساژها و گالری های شیک و مدرن هستید، می توانید سری به پاساژهای دیگری مانند میلاد نور (شهرک غرب) یا پاساژ اوپال (سعادت آباد) بزنید. پاساژ میلاد نور که در نزدیکی میدان صنعت غرب تهران واقع شده است، ۶ طبقه بزرگ دارد و دارای اجناس و کالاهای برند و با کیفیت بسیاری است. یکی از طبقات این پاساژ چند سالی است که متعلق به صنف طلا فروش ها است و می توانید در آن تنوع بسیار بالایی در قیمت و طرح ببینید. بدون اغراق می توان گفت جدیدترین مدل ها و طرح های طلا و جواهر و مدل های مربوط به صنعت مد و فشن را می توانید در این پاساژ پیدا کنید. بدون شک اجرتی که برای خرید این طلاها پرداخت می کنید در مقایسه با انواع دیگر بیشتر است، اما ظرافت، زیبایی و به روز بودن طلا به این هزینه اضافی می ارزد.
در صورتی که دنبال خرید طلای سبک با قیمت مناسب هستید، طلا فروشی های پاساژ قائم نیز می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما به شمار رود. نسبت به دیگر پاساژها و بازارچه های طلای پایتخت، این پاساژ تقریبا به تازگی در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است اما در همین مدت کوتاه چند ساله توانسته جای خود را در رقابت میان بازار طلای پایتخت باز کند.
راسته طلا فروشان کریمخان و خیابان نجات الهی از دیگر بازارچه هایی است که می توانید برای خرید طلا با قیمت مناسب و یا خرید طلای بدون اجرت روی آن حساب کنید. این دو بازار که از قدیمی های تهران به شمار می روند، دارای تنوع قابل قبولی در طلا و جواهرات گران قیمت هستند. از آن جا که خیابان نجات الهی پایتخت صنایع دستی ایران به شمار می رود، می توانید در آن طلاهای قدیمی و جواهرات عتیقه نیز خریداری کنید.
علاوه بر این پاساژها و بازارهای معروف و قدیمی طلا فروشی در تهران، در بخش های مختلفی مانند پاساژهای لوکس زعفرانیه و نیاوران، پاساژ گلدیس و تیراژه، ستارخان، فردوسی، تهرانپارس و رسالت طلا فروشی ها و گالری های بسیاری وجود دارد که مشتریان همیشگی خود را دارند. بسیاری از این گالری ها با برندهای معتبر و معروف جهانی همکاری می کنند و جواهراتی بسیار شیک و به روز دارند. با ما همراه شوید تا با تعدادی از این گالری ها آشنا شویم.

جواهرات کشتی آرای 

یکی از معروف ترین گالری های طلا و جواهر تهران که متعلق به رئیس اتحادیه صنف طلا فروشان نیز هست، جواهرات کشتی آرای است. مهم ترین ویژگی این گالری سابقه کاری چندین دهه مدیریت آن در بازار طلا است.
محمد کشتی آرای فعالیت خود را در زمینه طلا و زرگری از ۱۲ سالگی در بازار اصفهان آغاز کرد. ایشان دوره های مختلفی را زیر نظر اساتیدی چون حسن ارسطو و حیدر زنگنه گذرانده اند. پس از فعالیت حرفه ای در این زمینه کشتی سوار برای گذراندن دوره تخصصی ماشین های طلا سازی راهی ایتالیا شد. این دوره زمانی تحولی اساسی در نوع نگرش و تجربیات ایشان ایجاد کرد.
آقای کشتی آرای در بسیاری از کنفرانس های داخلی و بین المللی مربوط به حوزه طلا و جواهرات شرکت کرد و زیر نظر اساتیدی چون معرفت پور و عشاقی تجربه های بسیار کسب کرد. پس از چندین سال فعالیت به عنوان فروشنده محصولات در شرکت ایران زر، ایشان گالری کشتی آرای را در تهران تاسیس کردند.
گالری طلا و جواهرات کشتی آرای در حال حاضر با بسیاری از برندهای جهانی همکاری کرده و طرح هایی بسیار شیک و متفاوت از طلا و جواهرات اصل به شما هدیه خواهد کرد.

گالری گوهر بین 

گالری گوهربین، گالری طلا و جواهرات دیگری در تهران بزرگ است که سال ها است در زمینه طراحی و ساخت طلا و جواهر فعالیت می کند. شغل زرگری در خانواده کوروش گوهربین موروثی است به طوری که پدر کوروش در حرفه خود به مقام استادی رسید و عنوان محمود ایران را به خود اختصاص داد.
تعدادی از نمونه کارهای ایشان به همراه برادرشان چند سال ها است که موزه جواهرات ملی و سلطنتی بانک مرکزی نگه داری می شود. آغاز به کار کوروش گوهربین به سال ۱۳۵۰ و در کارگاه خانوادگی باز می گردد. آقای گوهربین برای کسب تجارب بیشتر و علم نوین طلا سازی مدت ها دوره های گوناگونی را در انستیتوی جواهرشناسی آمریکا (GIA) گذراند. از سال ۱۳۸۰ به مدت ۸ سال ایشان ریاست هیئت مدیریه صنف طلا، جواهر و نقره بر عهده داشتند.
این گالری طلا و جواهر در حال حاضر در ولیعصر و نیاوران شعبه دارد و شما می توانید جدیدترین طرح های طلا و جواهر متناسب با هر سلیقه و مناسبتی را از آن تهیه کنید.

گالری مظفریان

سابقه فعالیت خاندان مظفریان در ساخت، تجارت و فروش طلا به بیش از سه قرن می رسد. گالری مظفریان اولین بار در سال ۱۳۵۶ شمسی در خیابان کریم خان تهران و توسط حاج حسین مظفریان تاسیس شد. در آن زمان این گالری به ساخت سنگ ها و جواهرات اصل و قیمتی شهرت بسیار داشت.
در این گالری می توانید سرویس عروسی، حلقه، طلای مخصوص جوان ها و افراد میانسال و جدیدترین طرح های جواهر و طلا را ببینید. ساخت طلا و جواهر در این گالری به قدری همراه با ظرافت و زیبایی است که شما را مجذوب خود خواهد کرد.

جواهری جواد (صالحی یزدی)

از دیگر گالری های طلا و جواهر تهران، می توان به گالری جواد با مدیریت آقای صالحی یزدی اشاره کرد. این جواهری در حال حاضر سه شعبه یکی در امیر آباد شمالی، در پاسداران و دیگری در پاساژ گالریا دارد.
تنوع کارهای این مجموعه بسیار زیاد است به طوری که شما می توانید با هر سلیقه طلا و جواهر مورد پسندتان را انتخاب کنید. جواهرات این مجموعه بسیار خاص، متفاوت و به روز است. در این مجموعه شما می توانید طلای مناسب با کودکان، جوانان، نامزدی و عروسی خریداری کنید.

طلافروشی های معتبر تهران

گالری عبدالهی

یکی از برترین گالری های طلا و جواهر تهران که می توانید برای خرید عروسی حساب ویژه روی آن باز کنید، گالری عبدالهی است. این گالری یک شعبه در تجریش، و شعبه دیگر در اقدسیه دارد. سابقه فعالیت این گالری در حوزه طلا و جواهر بسیار زیاد است و شما می توانید با اعتماد کامل به کیفیت کار، اصل بودن جواهرات، جدید و متفاوت بودن طرح ها خرید خود را از این گالری انجام دهید.

جواهری نایس

جواهری نایس با مدیریت مهدی خبزی نیز در بازار تهران قرار دارد. این جواهری باسابقه دارای کارگاه اختصاصی است و به همین سبب، حداقل 30 درصد زیر قیمت کارهای خود را ارائه می دهد. استفاده از برلیانهای پاک و سفید در نیم ست و ستهای جواهر، و ساخت انگشترها و حلقه های نفیس با ترکیب باگت و برلیان درجه یک از نقاط مثبت این مجموعه جواهری است.

جواهری ابراهیمی

اگر برای خرید طلای خود به دنبال طرح های فشن، جدید و به روز هستید، جواهری ابراهیمی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این جواهری نمایندگی های متعددی در ایران، خیابان گاندی و کشور کانادا دارد.
در این گالری طلا و جواهر، طرح های سنتی ایرانی با طرح های شیک و متفاوت مدرن و اروپایی ترکیب شده تا طلا و جواهرات ساخته شده طرحی متفاوت، زیبا و لاکچری داشته باشند.

حلقه کوروش

برای خرید حلقه ست ازدواج یکی از بهترین انتخابها، جواهرات کوروش در بازار 15 خرداد است. کلیه جواهرات این مجموعه از سنگهای پاک و درجه یک هستند و ‎‏‎از طرفی جواهرات دارای شناسنامه هستند. از لحاظ تنوع نیز این مجموعه متنوع ترین ست ها و حلقه های ازدواج را دارد.  هر ترکیبی از رنگ طلا و نوع سنگ و هر مدلی برای طرح ست و انگشتر در این مجموعه قابل اجرا است.

گالری طلا و جواهرات سروری

یکی دیگر از معروف ترین و معتبرترین گالری های طلا و جواهر تهران که می توانید سرویس های طلا و جواهر، حلقه های نامزدی و عروسی، برلیان و دیگر زیورآلات زینتی را از آن تهیه کنید‌ جواهرات سروری است.
این گالری سال ها است در زمینه ساخت، طراحی و فروش طلا و جواهر فعالیت حرفه ای داشته و شما می توانید خرید خود را از سه شعبه آن یکی در اقدسیه، دیگری در اطلس مال و یکی در مرکز خرید آوا سنتر خریداری کنید.

جواهری امیدوار 

در این بخش از معرفی برترین طلا فروشی های تهران، گالری طلا و جواهر امیدوار را به شما معرفی می کنیم. این گالری بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت حرفه ای در این زمینه را داشته و سلبریتی های بسیاری از مشتریان دائمی آن هستند.
صفر تا صد طراحی و ساخت طلا و جواهرات در این مجموعه توسط طراحان و هنرمندان ایرانی به وسیله جدیدترین سخت افزارها و نرم افزارهای صنعت طلاسازی انجام شده تا نتیجه کار بومی و کاملا نو و حرفه ای باشد. این مجموعه دو شعبه یکی در مرکز خرید پالادیوم و دیگری در مجتمع تجاری اپال سعادت آباد دارد.

گالری طلا و جواهر فلاویا

گالری طلا و جواهر فلاویا واقع در مرکز خرید لئومال فرشته، یکی دیگر از گالری های مطرح پایتخت است که می توانید خرید خود را آن جا انجام دهید. در این گالری می توانید طلا و جواهراتی ظریف تا سنگین با جدیدترین طرح ها پیدا کرده و خریدی ایده آل و مناسب انجام دهید.

گالری جواهرات ثمین

اگر به دنبال خرید جواهرات اصل و شناسنامه دار با طراحی بسیار زیبا و متفاوت هستید، ما به شما گالری جواهرات ثمین را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه دارای تنوع بسیار بالایی در طرح و قیمت طلا و جواهر بوده و برای هر کس با هر سلیقه پیشنهادهای ویژه دارد.
در این طلا فروشی تنها ۵ درصد قیمت کل کسر شده و با وجود ظرافت کاری بسیار شما طلا را با قیمت مناسبی تهیه خواهید کرد‌. این طلا فروشی تحت لیسانس GIA بوده و دارای کارهای فانتزی، کلاسیک و فشن است. این گالری دارای دو شعبه در بازار زرگرها و آرتمیس فرمانیه است.

گالری جواهرات کوه نور 

از دیگر گالری های به نام و مطرح تهران در حوزه طلا و جواهر می توان به گالری کوه نور با بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت حرفه ای اشاره کرد. طراحان زیور آلات در این مجموعه جدیدترین دوره های مربوط به حوزه کاری خود را گذرانده اند و در کار خود بهترین هستند.
این طلا فروشی در حال حاضر دو شعبه فعال یکی در تجریش در بازار قائم و دیگری در راسته بازارچه سنتی دارد. اگر قصد خرید طلا و حلقه عروسی دارید، سری هم به این جواهر فروشی پایتخت بزنید.

گالری طلا و جواهر بابک 

یکی دیگر از معروف ترین گالری طلا و جواهر تهران، گالری طلای بابک است که دارای تنوع بسیار در مدل ها و طرح های مختلف طلا و جواهر است. اگر خانوادگی قصد خرید داشته باشید این مجموعه می تواند سلیقه کودک خانواده تا مادربزرگتان را هم پوشش دهد!
این گالری امکان خرید طلا و جواهر را به صورت غیر حضوری نیز برای شما ایجاد کرده و در صورتی که ساکن تهران هم نباشید، می توانید به راحتی از محصولات این گالری خریداری کنید. برای مراجعه حضوری به این گالری باید به میدان شهید نامجوی تهران بروید.

گالری طلا و جواهر خالدی 

گالری طلا و جواهر خالدی در میدان ونک و مرکز خرید ونک واقع شده است. شعار این گالری متفاوت بودن آن است. کافی است شما نیز سری به این گالری بزنید تا تفاوت در طراحی و ظرافت کارها را با چشمان خود ببینید.
طراحی سرویس، انگشتر، دستبند و جواهرات در این مجموعه متناسب با جدیدترین مدل ها و اکسسوری های فشن انجام شده و شما می توانید استایل خود را با کمک آن خاص و یونیک کنید.

گالری جواهرات روژین

اگر حلقه ازدواج با برلیانهای پاک و درجه یک می خواهید و اگر به دنبال ست عروسی با طراحی جذاب هستید، گالری روژین با بیش از 11 سال سابقه در منطقه بازار بزرگ تهران پذیرای شما خواهد بود.  

گالری طلا و جواهر ساعتچی

در میان گالری های قدیمی و کهنه کار در زمینه طراحی، ساخت و فروش طلا، شاید گالری ساعتچی جز جدیدترین ها به شمار رود. این گالری فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده و در این مدت کوتاه توانسته در بازار رقابت جایگاه بسیار مناسبی برای خود ایجاد کند. البته باید خاطر نشان کنیم که اجداد آقای ساعت چی از یک قرن پیش در حوزه طلا و جواهر فعالیت داشته اند و ایشان پیشه پدری را به شکلی مدرن و پیشرفته دنبال کرده اند.
این گالری در حال حاضر با آکادمی تخصصی طراحی طلا و جواهر ایران همکاری کرده و دارای شناسنامه محصولات و تنوع بسیار در طرح و بافت طلا و جواهرات می باشد. یکی از ویژگی های این مجموعه طراحی طلا متناسب با مناسبت های خاص مانند یلدا، سال نو، ولنتاین، طراحی نام و غیره است و شما می توانید متناسب با هدیه ای که می دهید آن را طراحی کنید.
شعبه های مختلف این گالری در سام سنتر، آوا سنتر و بازار بنکداری واقع شده است و علاوه بر فروش حضوری، فروش اینترنتی و غیر حضوری نیز دارد.

جواهری فارسی

در لیست بهترین گالری طلا و جواهر تهران، بدون شک گالری فارسی نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است. این جواهری در بازار زرگرهای تهران واقع شده و شما می توانید متناسب با هر هزینه، طلای مورد پسندتان را از آن تهیه کنید.
این گالری دارای طرح های متنوع کلاسیک، فشن، فانتزی و مناسب با گروه های سنی مختلف است و طلا و جواهراتش را با قیمت منصفانه به مشتریان ارائه می کند.

گالری طلا و جواهر یثربی

جواهری یثربی نیز از قدیمی ترین گالری های فعال در حوزه طلا و جواهر است که سابقه فعالیت آن در این زمینه به بیش از یک قرن می رسد. این گالری علاوه بر فروش جزئی، به صورت عمده نیز فروش طلا و جواهر را انجام می دهد.
ظرافت در ساخت، طراحی مدرن و متفاوت، قیمت مناسب، رفتار دوستانه پرسنل از ویژگی های این طلا فروشی است که شما را به خرید از آن راغب می کند.

گالری طلا و جواهر حسنزاده

از دیگر گالری های مطرح و به نام تهران، می توان به گالری طلا و جواهر حسن زاده اشاره کرد. این گالری طلا و جواهر در دو شعبه در بازار بزرگ تهران واقع شده است و کیفیت و تنوع مجموعه‌های متمایز آن، این گالری را ممتاز می‌کند. از طرح‌ها و ایده‌های ساده حلقه ازدواج تا کارهای ظریف و زیبای ست برلیان دراین گالری موجود است. گوشواره های یاقوت کبود، آویز توپاز و برلیان، آویز شیک مروارید و برلیان و حتی آویزی خاص با زمرد، برلیان و مرجان از کارهای متفاوت گالری طلای حسن زاده است. با این وجود شما با هزینه و قیمت مناسب نیز می توانید طلای مورد نظرتان را در این گالری تهیه کنید.

جواهرات دج

اگر برای خرید طلا و جواهرات به صرفه و مطمئن، بازار تهران را انتخاب می کنید حتما کلکسیون جواهرات دج (داورزنی) را هم ببینید زیرا تنوع بالای ست و نیم ست و حلقه های شیک عروس و داماد در این مجموعه موجب می شود انتخابی منحصربه فرد داشته باشید. بدون شک طراحی شیک و کیفیت سنگهای این مجموعه دلیل اصلی خوش نامی آنها است.

جواهرات نیک نژاد

 هیچ کس از خرید طلا ضرر نمی کند، مخصوصا اگر بی واسطه از تولیدکننده خرید را انجام دهد و با حداقل اجرت ساخت طلا و جواهراتی نفیس داشته باشد. اگر طرح خاصی مد نظر دارید، مجموعه جواهرات نیک نژاد، در حین ساخت از هر مرحله از تولید برای مشتری عکس می فرستد و هر تغییری مد نظر باشد لحاظ می کند لذا بی دلیل نیست که جواهرات نیک نژاد در بازار تهران به نیک نامی و مشتری مداری شهره است.

گالری جواهریان

بدون اغراق می توان گالری جواهریان را یکی از قدیمی ترین گالری های طلا و جواهر نه تنها پایتخت بلکه ایران دانست. فعالیت خاندان جواهریان در این زمینه به دوران قاجار باز می گردد زمانی که اجداد جواهریان زیورآلات بسیاری برای خانواده های سلطنتی طراحی کرده و ساختند.
نسل جدید این خانواده با تکیه بر علم نوین طراحی و ساخت، دریافت مدرک جواهر شناسی از موسسه GIA آمریکا، تحصیل در اروپا، استفاده از جدید ترین تجهیزات طراحی و ساخت، پیشه پدران خود را به بهترین شکل ممکن ادامه دادند.

گالری طلا و جواهرات علی دایی

کافی است سری به گالری طلا و جواهر علی دائی واقع در الهیه تهران بزنید، تا جدید ترین مدل ها و طرح های طلا و جواهر را ببینید. این گالری یکی از اولین انتخاب ها برای سلبریتی ها و پولدارهای تهرانی است تا بتوانند در میان تنوع بالای محصولات انتخاب مورد نظر خود را داشته باشند.
طراحی محصولات این مجموعه توسط همسر آقای دایی سرکار خانم مونا فرخ آذری انجام شده و مشاهده نمونه کارهای آن قبل از خرید طلا و جواهر خالی از لطف نیست.

گالری طلا و جواهر باتیس

از دیگر گالری های به نام و مطرح طلا و جواهر پایتخت، گالری باتیس در بازار زرگرهای تهران است. این گالری نیز همپای رقیبان خود از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و به روز ترین طرح ها برای طراحی و ساخت طلا و جواهرات خود استفاده کرده است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
برچسب ها : طلا جواهر

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت