پرطرفدارترین ترندهای آرایش در سال 2020

پرطرفدارترین ترندهای آرایش در سال 2020

فهرست عناوین

احتمالا مدتی است که شما هم برای پیدا کردن ترندهای آرایش سال 2020 به صفحات شخصی مدل ها، آرایشگرها، بازیگران رفته و یا برنامه های فشن شو و کت واک ها را دنبال می کنید. ترندهای آرایشی هر سال معمولا توسط مدل های مختلف برندهای معروف و کارشناسان و میکاپ آرتیست های ایتالیایی، آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی انتخاب می شود. اگر شما نیز از دنبال کردن مد و فشن لذت می برید، در این مقاله محبوب ترین ترندهای آرایش سال 2020 را به شما معرفی می کنیم.

  ترندهای آرایش سال 2020 

ترندهای آرایشی را می توانید برای میکاپ و آرایش هر جز از صورت و بدن درنظر بگیرید. در واقع ترند می تواند از طرح و رنگ ناخن تا نوع خط چشم و رنگ آن را شامل شود. جالب است بدانید بر خلاف مدل های استفاده شده در سال های قبل، میکاپ آرتیست ها و آرایشگران امسال از آرایش های ساده تر استفاده کرده اند.

خاص بودن ابروها

یکی از اجزای کلیدی صورت که در ترند آرایشی سال 2020 میکاپ آرتیست ها به آن توجه ویژه نشان دادند، ابرو است. همانطور که شما هم می دانید دوران ابروهای کاملا مرتب به سر آمده است. در بسیاری از مدل ها ابروها پر پشت و نا مرتب است. جالب است بدانید که در بسیاری از مدل های امسال ابروها کاملا دکلره شده تا توجه بیننده را به شکل دیگری به خود جلب کند.

  موهای بافته شده 

اگر نگاهی به فشن شوهای امسال بیندازید، متوجه خواهید شد که بسیاری از مدل ها به جای شینیون، موهای خود را به شکل های مختلف بافته اند. در بعضی از این بافت ها آرایشگر از نوارهای تزئینی و جواهرات نیز استفاده کرده تا ظاهری شیک و زیبا به آرایش موها داده باشد.

  مژه های ضخیم 

یکی دیگر از ترندهای محبوب آرایش سال 2020، داشتن مژه هایی ضخیم و پر پشت است. برای داشتن این مژه ها باید در میکاپ چشم های خود از ریمل های حجم دهنده و بلند کننده استفاده کنید تا مژه هایتان به شکل اغراق آمیزی بلند و ضخیم دیده شوند.

  چشم هایی با سایه های رنگی 

یکی از محبوب ترین ترندهای آرایش 2020 برای میکاپ چشم ها استفاده از سایه های رنگی مختلف است. در این روش، آرایشگر به جای استفاده از خط چشم های پهن و سایه های تیره، از سایه های رنگی با تم های مختلف استفاده می کند. شما می توانید برای گوشه های چشم، بخش مرکزی و انتهای پلک بالا و پایین از رنگ های متنوع و شاد استفاده کرده و چشمان خود را زیباتر و البته خاص تر کنید.

  آرایش چشم با سنگ های کریستال 

اگر به دنبال آن هستید که تیپ و استایل شما در مهمانی ها کاملا یونیک و خاص باشد، می توانید از ترند میکاپ چشم با سنگ های کریستالی و براق استفاده کنید. در این روش آرایشگر از سنگ های تزئینی مناسب برای تزئین پلک بالایی چشم استفاده کرده و ظاهری خاص و گیرا به چشم ها می دهد.

  سربندهای گره ای 

اگر در آرایش موهای خود به دنبال سادگی و البته مدل های فانتزی هستید، می توانید از تل ها و سربندهای گره ای استفاده کنید. این سربندها در مدل ها و رنگ های مختلفی موجود هستند و شما می توانید به راحتی آن ها را با رنگ لباس خود ست کنید.

  استفاده از ریمل های رنگی 

از دیگر ترندهای پرطرفدار سال 2020 در میان مدل ها و کارشناسان، استفاده از ریمل های رنگی به جای ریمل های سیاه و تیره است. ریمل صورتی در میان ریمل های رنگی دیگر، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، اما شما می توانید از رنگ های دیگر مانند آبی متناسب با رنگ لباس یا سربند خود برای آرایش چشم ها استفاده کنید.

  خط چشم اسموکی گربه ای 

شاید از نظر شما خط چشم گربه ای قدیمی شده باشد، اما در ترندهای آرایش امسال، آرایشگران برای میکاپ بسیاری از مدل ها از خط چشم گربه ای قرمز رنگ با موهای جمع شده استفاده کردند. این خط چشم همراه با پوستی تیره و یک دست و آرایشی ملایم ظاهری جذاب و متفاوت به شما خواهد داد.

  رژ لب هایی براق و روشن 

در ترندهای آرایشی سال 2020، رژ لب های مات جای خود را به رژهای براق و خوش رنگ داده اند. هرچه رژ لبی که استفاده می کنید براق تر و روشن تر باشد، لب ها کانون توجه صورت شما قرار خواهد گرفت. اگر لب هایی زیبا و خوش رنگ دارید، در میکاپ صورت خود این مساله را فراموش نکنید.

  آرایش چشم ایفوریا 

این سبک از آرایش در سال 2020 در نمایش برند فندی مورد توجه قرار گرفت. در این سبک از میکاپ، آرایشگر از اشکال، خطوط و رنگ های متفاوتی بر روی پلک ها استفاده کرده تا ظاهری متفاوت به چشم و صورت بدهد. روزی آسولین وآنا زویی از جمله افرادی بودند که در هفته های مد، با این سبک آرایش چشم بیش از پیش در معرض توجه قرار گرفتند.

  استفاده از رنگ های نئونی 

از دیگر ترندهای آرایش سال 2020 می توان به استفاده از رنگ های نئونی استفاده کرد. این سبک از میکاپ چشم را می توان یکی از جدیدترین مدل های آن دانست. شما می توانید از این رنگ ها فقط در بخش های خاص مثلا گوشه های چشم استفاده کرده و زیبایی چشمان خود را چند برابر کنید.

  خط چشم میشل 

از دیگر ترندهای آرایش امسال برای میکاپ چشم، کشیدن خط چشم جدا از مژه است. در این روش آرایشگر به جای کشیدن خط چشم از بالا مژه ها، یک خط باریک در قسمت میانی پلک می کشد. بعد از کشیدن این خط چشم حتما باید از ریمل های حجم دهنده و یا مژه مصنوعی استفاده کنید.

  سایه چشم متفاوت 

اگر در میکاپ خود به دنبال تغییرهای اساسی و سنت شکنی هستید، می توانید از آرایشگر خود بخواهید از سایه های رنگی متفاوت برای چشم هایتان استفاده کند. می توانید این رنگ ها را با توجه به رنگ لباس یا دیگر پوشیدنی های خود ست کرده و متفاوت تر از همیشه شوید. البته این مدل میکاپ بیشتر برای مدلهای اغراق شده به کار می رود و برای عموم جامعه چندان توصیه نمی شود.

  صورت طبیعی و براق با کک و مک

در ترندهای آرایشی 2020، آرایشگران به جای استفاده از کرم پودرهای سنگین، آرایش خود را روی پوست های طبیعی انجام دادند. صورت مدل ها قبل از آرایش به طور کامل پاک سازی شده و ماساژ داده می شود تا پوست حالت طبیعی، براق و زیبای خود را داشته باشد. گاهی چند کک و مک کوچک هم برای طبیعی تر بودن کار میکاپ خود اضافه می کنند.

  خط چشم پاستیلی 

این خط چشم در سال 2019 نیز توسط آرایشگران مدل های معروف نیز مورد استفاده قرار گرفت اما نتوانست توجه زیادی را به خود جلب کند. اما همین میکاپ ساده چشم در سال 2020 بسیار محبوب واقع شد. در این آرایش چشم تنها از یک خط چشم رنگی پاستیلی بدون سایه استفاده می شود.

  رژگونه و سایه صورتی  

رنگ آرایشی محبوب و پر طرفدار در ترند میکاپ امسال رنگ صورتی است. در واقع شما می توانید تنها با استفاده از یک رژگونه و سایه کم رنگ صورتی مانند مدل های اروپایی جذاب و به روز شوید!

  مانیکورهای میکرفرنچ 

نکته مهم دیگر در ترندهای آرایشی سال 2020، سادگی و در عین حال زیبایی ناخن ها است. اغلب مدل ها و بازیگرانی هالیوود امسال از ناخن های طبیعی مانیکور شده در کنار فرنچ های ساده سفید، مشکی یا اکلیلی استفاده کرده اند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت