لباس عروس چه مدلی و از کجا بخرم؟ (به همراه مدلهای 2020)

لباس عروس چه مدلی و از کجا بخرم؟ (به همراه مدلهای 2020)

فهرست عناوین

یکی از مهمترین و خاص ترین لباس های زندگی هر خانمی لباس عروس است.

خیلی‌ها برای انتخاب و خرید یا اجاره لباس عروس سردرگم می‌شوند و بین انبوهی از مدل‌های موجود در مزون‌ها و اینترنت و اینستاگرام گم می‌شوند. لباس عروس منتخب شما بستگی به نوع قد و اندام شما، رنگ پوست، سلیقه شما و البته قد و اندام آقای داماد دارد. پیشنهاد ما این است که ابتدا تست انتخاب لباس عروس را در بزمینه انجام دهید و سپس این مقاله را مطالعه کنید.

در این مقاله میخواهیم نوع اندام خود را بهتر بشناسید که با توجه به نوع اندامتان مدل لباس عروس خود را انتخاب کنید و در آخر سری به مراکز فروش و اجاره لباس عروس در تهران میزنیم.

چه مدل لباس عروسی به من میاد؟

ابتدا باید بگوییم که چند نوع اندام بدنی داریم. اندام بلند و کشیده، اندام ساعت شنی، اندام مدل گلابی، اندام پر، اندام با قد کوتاه
1. اگر اندامی با استخوان بندی کشیده و لاغر و قدی بلند دارید، تقریبا هر نوع لباس عروس برای شما مناسب است. اما بهتر است از لباس هایی با یقه هفت و ساه و بلند بپرهیزید چون اندام شما را لاغر و بلند تر جلوه میدهد و خب مسلما پاشنه کفش و نوع شینیون موهایتان هم مقداری به بلندتر جلوه دادن شما می‌افزاید. بنابراین سعی کنید از بین مدل‌های بالا‌تنه جذب با دامن فون یا پفی یا مدل ماهی استفاده کنید.
2. اگر اندامی به شکل ساعت شنی دارید، یعنی سر شانه‌هایی پهن و کمری باریک دارید یکی از بهترین نوع اندام را دارید و میتوانید لباس عروس دکولته با دامنی تا بالای ران تنگ و دنباله دار را انتخاب کنید و در شب عروسی خود بدرخشید.
3. اگر اندامی گلابی شکل دارید یعنی باسن کرد و کمی قوس کمر دارید میتوانید لباس عروسی با بالا‌تنه جذب که از کمر به پایین دامنی کله قندی یا کمی پفی دارید انتخاب کنیدو. (مدل A یا کات آ)
4. افراد با اندام پر و کمی تپل، بهتر است از لباس عروسی‌های بلند و کم پف که بالاتنه دکلته مدل قلبی دارد و روی قسمت کمر و پهلو تنگ باشد انتخاب کنند.
5. اگر اندامی با استخوان بندی کوتاه و قد کوتاه دارید، اصلا نگران نباشید. میتوانید با انتخاب لباس عروس‌های با بالا‌تنه جذب و دامنی بلند و دنباله دار و ترجیحا بدون پف، اندام خود را بلند‌تر و کشیده‌تر نشان دهید.

لباس عروس چه رنگی بخرم؟

همه ما لباس عروس را به رنگ سفید میشناسیم و از قدیم لباس عروس سفید نماد سپیدی بخت عروس است. اما در بعضی از فرهنگ ها و رسوم و به تازگی در بعضی از ترند های جدی لباس عروس رنگی هم موجود است که کاملا سلیقه‌ای است.
از رنگ‌های خاص و به روز برای لباس عروس میتوان به لباس عروس با رنگ‌های کرم روشن، سفیدعاجی، صورتی،گلبهی، زرد روشن یا لیمویی، ترکیب طلایی و سفید، آبی روشن و حتی سفید با طراحی های رنگی اشاره کرد.

لباس عروس مناسب فصل

برای انتخاب لباس عروس یکی از مهم ترین نکات فصل و شرایط آب وهوایی روز عروسی است که حتما به آن باید توجه داشته باشید چون عروس خانم در آن روز حداقل 10 تا 12 ساعت لباس را بر تن دارد.
اگر عروسی‌تان در فصل بهار و تابستان است بهتر است از لباس عروس های تور و دانتل های ظریف استفاده کنید، اما حتما حواس‌تان باشد اگر در فصل بهار عروسی را برگزار کردید شنل لباس‌تان کمی ضخیم در نظر بگیرید و حتما چتر به همراه داشته باشید چون آسمان بهار غیر قابل پیشبینی است.
اگر عروسی‌تان در فصل پاییز و زمستان است، حتما از لباس عروس با پارچه ساتن و یا دانتل های ضخیم‌تر استفاده کنید و شنل روی لباس حتما ضخیم و یا حتی از شنل های پشمی استفاده کنید.

لباس عروس های سال 2020

بسیاری از عروس خانم ها برای انتخاب لباس عروس خود به مد سال توجه دارند و متناسب با ترند سال پیش میروند. برای آنها هم چند نمونه از مدل لباس عروس‌های سال 2020 را گذاشته ایم.

مراکز خرید و اجاره لباس عروس در تهران

خرید و اجاره لباس عروس کاملا بستگی به بودجه شما دارد و برای خرید های حضوری می‌توانید در تهران به خیابان جمهوری و امام‌زاده حسن یا خیابان میرداماد بروید که مرکز های اصلی تولید و فروش لباس عروس است. اما خیلی از عروس خانم‌ها خاص پسند هستند و لباس شخصی دوزی و برند میخواهند که می‌توانند به بهترین مزون های شخصی دوز یا وارد کننده لباس عروس در سطح تهران مراجعه کنند که ما در بزمینه بهترین‌ مزون های لباس عقد و عروسی را به شما معرفی می‌کنیم.
از طریق بزمینه میتوانید حتی به صورت غیر حضوری و آنلاین هم سفارش لباس عقد و عروسی خود را داشته باشید که این مزیت باعث میشود عروس خانم هایی که در شهرستان‌ها هستند و یا حتی کسانی که خارج از ایران تشریف دارند لباس عروس یا لباس نامزدی خود را راحت انتخاب کنند و سفارش آنلاین بدهند.
امیدواریم که مطالب فوق برای‌ شما مفید واقع شده باشد و در نهایت برای ایده گرفتن می‌توانید به گالری ایده‌های سایت بزمینه مراجعه کنید و یا برای خرید و سفارش لباس عروس به قسمت بهترین‌ مزون‌های سایت بزمینه مراجعه بفرمایید.  

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت