مناسبترین مدل لباس عروس برای اندامهای مختلف

مناسبترین مدل لباس عروس برای اندامهای مختلف

فهرست عناوین

همه عروس خانمها دوست دارند به زیباترین شکل ممکن در لباس عروس خود ظاهر شوند. انتخاب لباس عروس اگر با در نظر گرفتن قد و هیکل شما باشد مطمئنا نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت.

 اندام گلابی شکل به اندامی گفته می‌شود که فرد چربی نسبتا بیشتری در دور باسن دارد. اگر اندام گلابی شکلی دارید بهتر است از لباس‌های کاملا بلند، با بالاتنه تنگ، دکلته (بدون یقه) و لباس‌هایی که در بالاتنه تزئینات دارند استفاده کنید. به این ترتیب بالاتنه و به خصوص شانه‌ها بیشتر دیده می‌شوند و تعادل بهتری بین بالاتنه و پایین‌تنه برقرار می‌شود.

اگر اندامی سیب شکل (بالا تنه و دور کمر پهن) دارید از انتخاب لباس‌هایی که بالاتنه کار شده دارند خودداری کنید. انتخاب لباس یقه هفت و یک کمربند نسبتا پهن بالاتنه شما را بلندتر نشان داده و تعادل بهتری بین نیم تنه بالا و پایین برقرار می‌کند. بهتر است از لباسی با بالاتنه‌ نسبتا بسته استفاده کنید. بعلاوه، لباس‌های استین دار بازوهای شما را می‌پوشانند و شما را کمی لاغرتر نشان می‌دهند.

اگر فرم اندامتان ساعت شنی است، معمولا همه مدل‌ها برای شما برازنده است؛ با این حال بهتر است لباسی انتخاب کنید که خط کمر داشته و کمر شما را مشخص کند. برای این منظور، استفاده از لباس عروس ماهی شکل که در قسمت کمر آن کار شده باشد انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

اگر فرم اندام شما مثلثی شکل (بالاتنه بزرگتر نسبت به پایین تنه) است، بهتر است از لباس‌های یقه هفت باز استفاده کنید تا شانه‌های پهن شما پوشانده شوند. بعلاوه، از انتخاب لباس‌های آستین‌دار که بالاتنه شما را پهن‌تر نشان می‌دهند خودداری کنید.

اگر لاغر اندام هستید و فرم اندام شما بدون انحناست (معمولا باریک، قد بلند و بدون برجستگی) بهتر است از پوشیدن لباس‌های چسبان و یقه باز خودداری کرده و برای نمایان کردن برجستگی‌ها از لباس‌هایی با دامن پفی و پرچین استفاده کنید. همچنین استفاده از کمربند و جواهرات بززگ و درخشان می‌تواند در زیبایی و تناسب لباس شما موثر باشد.

عروسهای قدبلند خوش استیل هستند و معمولا هرلباسی برای آنها مناسب و برازنده است. اگر شما عروسی با قد بسیار بلند هستید می‌توانید از دامن‌های پفی و پرنسسی استفاده کنید. استفاده از تور بلند هم می‌تواند بر زیبایی لباس شما بیفزاید.


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت