10 مورد از عجیب ترین مکان های برگزاری مراسم عروسی

10 مورد از عجیب ترین مکان های برگزاری مراسم عروسی

فهرست عناوین

عروسی های متعددی در دنیا وجود دارد که در مکان های خاص و در مدل های بسیار عجیب برگزار می شوند. وقتی سخن از عشق به میان می آید، همه چیز تحت الشعاع آن قرار می گیرد.  عشق همه چیز را تسخیر می کند و رویاها را در بر می گیرد. هنگامی که دو فرد عجیب و خاص با هم ازدواج می کنند هر گونه انتظاری برای برگزاری مراسم عروسی دور از ذهن نیست. شاید حتی برگزاری مراسم ازدواج در یک فلافل فروشی هم از نظر آنها جذاب و دلچسب باشد به عبارتی دیوانگی اول قدم راه عشق است!! با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا 10 مورد از عجیب ترین عروسی های دنیا را به شما معرفی نماییم.

کتابخانه عمومی نیویورک

کتابخانه معمولا به عنوان یک مکان فرهنگی و نبض علم و اطلاعات هر شهری محسوب می شود و تنها چیزی که نمی توان در آن انتظار داشت یک جشن عروسی با شکوه است اما یک زوج آمریکایی پس از طی مراحل قانونی و دریافت مجوزهای متعدد از ادارات و مقامات می توانند جشن عروسی زیبایی را در کتابخانه بزرگ شهر نیویورک برگزار نمایند. تصور کنید بک گراند همه عکس های عروسی شما تعداد زیادی کتاب باشد. عروسی فرهنگی به این عروسی می گویند!

 پل گلدن گیت در سانفراسیسکو

یکی دیگر از متفاوت ترین عروسی های دنیا در گلدن گیت شهر سانفرانسیسکو برگزار می شود. این یک ایده بسیار جذاب برای زنده نگهداشتن خاطره اولین دیدار است یعنی شما هم می توانید مراسم عقد خود را در اولین جایی که همسر خود را ملاقات نموده اید برگزار نمایید تا آن جا برای همیشه در ذهن شما جاودان بماند.

 خانه درختی لاج اسکاتلند

شاید بسیاری از دختران جوان تصور یک خانه نقلی و خیلی جمع و جور را برای محل زندگی خود و همسرشان، در ذهن پرورانده باشند اما تصور اینکه جشن عروسی را در یک خانه درختی برگزار کنیم کمی دور از ذهن به نظر می رسد. مکانی به نام "لاج" در شهر اسکاتلند وجود دارد که برای برگزاری مراسم های مختلف خانه درختی های زیبایی را در اختیار شما قرار می دهد که حداکثر افرادی که می توانند در آن حضور داشته باشند 24 نفر است. تصور منظره زیبای دریاچه "گویل" در مقابل دیدگان شما و میهمانان بسیار جذاب خواهد بود.

غار زیرزمینی ووکی هول در انگلستان

یکی دیگر از محل هایی که می تواند به عنوان مکانی بی نظیر برای برگزاری مراسم ازدواج انتخاب شود غار است. شمع های روشن زیبا و رمانتیک و متنوع ترین سازه های سنگی و قندیل های جذاب غارها می توانند یکی از بهترین دکوراسیون های عروسی و نامزدی به شمار بروند.

باغ وحش ادینبورگ در انگلستان

یکی دیگر از جاهایی که امکان برگزاری مراسم ازدواج را در اختیار زوج های منحصر به فرد می گذارد باغ وحش ادینبورگ است. قطعا هیچکس انتظار ندارد در کارت عروسی شما آدرس باغ وحش را به عنوان مکان برگزاری مراسم ببیند. تصور کنید چقدر خاطره عروسی شما در ذهن ها باقی خواهد ماند.

خانه اپرای ونیز ایتالیا

می توان گفت شهر ونیز ایتالیا پایتخت عشق در دنیاست. ازدواج و جشن عروسی حتی در یکی از پارکینگ های اتومبیل ونیز عاشقانه می شود! یکی دیگر از مکان هایی که امکان برگزاری مراسم عروسی در آن وجود دارد خانه اپرای La Fenice در ونیز ایتالیا است که مکانی بسیار پر زرق و برق و مجلل است و با کنسرت های اپرایی که در آن برگزار شده است تبدیل به فضایی خاطره انگیز و رمانتیک برای همه گردیده است.

هتل دگالاس کوبک کانادا

هتل دگالاس کوبک، سازه ای بسیار با شکوه و زیبا از برف و یخ است که در آن معبدی برای برگزاری مراسم عروسی در نظر گرفته شده است. زوج هایی که علاقه دارند که مراسم ازدواج یا ماه عسل خود را در این مکان برگزار نمایند به هیچ وجه لازم نیست نگران سرمای هوا باشند. سوناهای گرم و جکوزی های دلچسب در این هتل در نظر گرفته شده است و هم چنین کسانی که عروسی خود را در هتل دگالاس برگزار می کنند دیگر لازم نیست نگران لباس عروسی خود باشند زیرا مجموعه ای از بهترین و زیباترین لباس های عروس در اختیار آنان قرار می گیرد تا بتوانند یکی را به صورت رایگان انتخاب نمایند.

آکواریوم دریایی آتلانتیس در آمریکا

برگزاری مراسم ازدواج در جزایر لانگ آیلند شاید به نظر کاری معمولی بیاید اما اگر مراسم ازدواج را در یک آکواریوم و زیر آب برگزار کنید، چطور؟ میهمانان شما کوسه ها و شیرهای دریای خواهند بود و در حضور آنان باید جواب بله را به نامزد خود بدهید. تصورش هم خارق العاده است.

موزه تایتانیک در تنسی آمریکا

فیلم تایتانیک و لئوناردو دیکاپریو و کیت وینسلت از اسطوره های عاشقانه در سینما محسوب می شوند و هر کسی با شنیدن اسم این فیلم و بازیگرانش به یاد خاطرات رمانتیک خود می افتد از همین رو یکی از بهترین و به یادماندنی ترین مکان ها برای برگزاری مراسم عروسی موزه تایتانیک است. تصورش را بکنید با همسر خود همان جایی بایستید که جک و رز ایستاده بودند.

آلوسابا در آفریقای جنوبی

اگر جزو انسان های ماجراجو هستید شاید برگزاری مراسم عروسی در جنگل و فضایی وحشی برایتان جذاب باشد. تصورش را بکنید به نامزد خود جواب "بله" را بدهید در حالی که طوطی ها برایتان جیغ می کشند و میمون ها ها و آهوها به پایکوبی می پردازند!
سخن آخر:
مراسم عروسی و ازدواج مراسمی است که مختص به شماست و هر بلایی که دلتان بخواهد می توانید بر سر آن بیاورید. پس اگر جزو افراد تنوع طلب و با سلیقه های خاص هستید مراسم عروسی خود را به گالری ای از ایده های جدید و نو تبدیل نمایید. پیشنهاد ما برای شما مراجعه به گالری ایده های بزمینه است.
مقالات زیر را نیز بخوانید:
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت