9 نکته برای خرید سرویس طلا عروس

9 نکته برای خرید سرویس طلا عروس

فهرست عناوین

انتخاب و خرید سرویس طلا برای عروس می‌تواند یکی از کارهای مهم و در عین حال مشکل، برای هر عروسی باشد. قبل از عروسی خانواده عروس همراه با خانواده داماد برای خرید طلا و جواهر اقدام می‌کنند، که اگر اطلاعاتی در مورد طلا و جواهر نداشته باشند ممکن است این خرید برای آنها چالش برانگیز باشد. نوع طلا، گرم طلا و جواهر، سنگ و نگین به کار رفته در سرویس طلا عروس، پیدا کردن طلافروشی مطمئن و مورد اعتماد، میزان بودجه و موارد بسیار دیگری وجود دارد، که در مورد تمام آنها باید قبل از خرید اطلاعات به دست آورد.  
با اینکه خرید طلا و جواهر و سرویس طلا برای عروس کمی چالش دارد، اما زمانی که بهترین انتخاب را بکنید و سرویس طلا را در عروسی استفاده کنید، چالش را فراموش خواهید کرد و از خریدی که انجام دادید بسیار لذت خواهید برد. سرویس طلا مانند حلقه ازدواج جزء وسایل‌های ماندگار هر عروس به شمار می‌آیند و به همین خاطر، باید در نهایت دقت انتخاب شوند. در این مقاله ترفندهای خرید سرویس طلا عروس برای کمک به شما در تصمیم گیری درست را عنوان خواهیم کرد.

سراغ تصاویر مجلات نروید

مدل‌های مختلف سرویس طلا وقتی در قالب تصاویر تبلیغاتی در مجلات قرار می‌گیرند، بسیار زیبا و فریبنده به نظر می‌رسند. بسیاری از افراد با مشاهده این تصاویر حس می‌کنند که سرویس طلای رویایی خود را پیدا کردند و سراغ آن می‌روند، این در حالی است که آن تصاویر با ترفندهای عکاسی و فتوشاپ دور از واقعیت نشان داده می‌شوند. الهام گرفتن از آنچه در یک مجله به نمایش گذاشته می‌شود یک چیز است که خب اتفاقا کار خوبی است، اما انتخاب همان سرویس طلا و اقدام برای خرید آن بدون تحقیق و بررسی چیز دیگری است که اشتباه تلقی می‌شود.

سرویس طلای خود را از طلافروشی‌های قابل اعتماد خریداری کنید

اطمینان حاصل کنید که سرویس طلا عروس خود را از یک جواهرفروش و طلافروش قابل اعتماد و نه از هر جواهر فروشی خریداری می‌کنید. سراغ طلافروشی بروید که هنگام خرید سرویس طلا برای عروس، بتوان به محصولات معتبر و با کیفیت آن به راحتی اعتماد کرد.
همچنین، فراموش نکنید که هنگام خرید اینترنتی طلا و سرویس طلای عروس حتما باید فاکتور دریافت کنید و اگر محصولی که می‌خرید برلیان یا هر سنگ قیمتی دیگر دارد، شناسنامه آن را نیز از فروشنده بگیرید. در آخر اینکه، سراغ طلافروشی بروید که محصولات آن ضمانت دارد و تمام طلا و جواهر خود را با گارانتی به فروش می‌رساند. ‌سایت دیورس یکی از باسابقه‌ترین طلافروشی‌هایی است که تمام محصولاتش گارانتی مادام العمر دارند و اینگونه مشتریان خود را از در دسترس بودن خود مطمئن می‌کند.

مدل‌هایی بخرید که بتوانید همیشه از آن استفاده کنید

سرویس‌های عروسی بسیاری در ویترین طلافروشی‌ها وجود دارد که همگی طبق جدیدترین مد روز دنیا و ترندها طراحی و ساخته می‌شوند. اگر به دنبال این هستید که همیشه از سرویس طلای خود استفاده کنید و مدل آن هیچ وقت قدیمی نشود، سراغ سرویس طلای کلاسیک و ساده بروید. حتی با انتخاب صحیح می‌توانید به پاسخ سوال سرویس طلا سفید بخریم یا زرد نیز برسید و با بررسی رنگ پوست خود و همچنین اعمال سلیقه، بهترین رنگ را برای سرویس طلای عروس انتخاب کنید.
با انتخاب این مدل سرویس‌های طلا هم می‌توانید طلا و جواهری ماندگار داشته باشید و هم اینکه از آن در هر مناسبتی استفاده کنید و آن را با لباس خود ست کنید. همچنین می‌توانید از هر تکه از سرویس طلا به طور جداگانه استفاده کنید و با این کار با یک تیر دو نشان زده‌اید.

به سبک و استایل خود در عروسی توجه کنید

  لباس عروس و همچنین آرایش و مدل موی عروس، حتما باید با سرویس طلا همخوانی داشته باشند تا بتوانند ظاهر عروس را درخشان و شیک کنند. زمانی که لباس عروس شما یقه‌ی بسته دارد، به هیچ عنوان سراغ سرویس طلای بسیار درشت و بزرگ نروید. با این انتخاب، هم نمای سرویس طلا را از بین خواهید برد و هم زیبایی لباس عروس دیگر به چشم نمی‌آید. بنابراین هنگام خرید سرویس طلا برای عروس حتما به این نکته دقت کنید. 

بودجه خود را از قبل مشخص کنید

همان‌طور که همه ما می‌دانیم، خرید طلا و جواهر از گران‌ترین خریدهای ما هستند که در طول زندگی انجام می‌دهیم. اما ماجرا برای سرویس طلا عروس کمی فرق دارد، چرا که هزینه سرویس طلا به دلیل گرم و همچنین سنگ به کار رفته در آن کمی بیشتر از یک انگشتر یا دستبند تک می‌شود و به همین دلیل باید از قبل درباره میزان بودجه خود مطمئن شوید.

از خرید سرویس طلا برای عروس با سنگ‌های چند رنگ خودداری کنید

ممکن است هم الماس دوست داشته باشید و همزمان عاشق مروارید نیز باشید، اما با توجه به اینکه لباس عروس شما کار شده است و ممکن است سنگ و مروارید زیادی داشته باشد، مخلوط کردن دو یا چند سنگ با هم جلوه‌ای جالب به وجود نمی‌آورد. برای اینکه هم ظاهر خود را زرق و برق دهید و هم لباس خود را شیک نگه دارید، بهتر است فقط به یک نوع سنگ بچسبید و به جای اینکه با انتخاب چند نوع سنگ نمای لباس عروس خود را از بین ببرید، به زیباتر نشان دادن آن فکر کنید.

نوع و رنگ فلز را هوشمندانه انتخاب کنید

اگر قرار است برای عروسی خود سرویس طلا بخرید، باید سعی کنید سراغ مدلی بروید که یک نوع فلز در آن استفاده شده باشد و همچنین رنگ آن هم به پوست شما و هم به لباس عروس بخورد. به عنوان مثال برای سرویس طلا عروس، رنگ رزگلد خیلی جالب به نظر نمی‌رسد و یا برای خانم‌هایی که پوست سبزه دارند، طلای زرد خیلی نمای خوبی ندارد. بنابراین تمام این موارد را هنگام خرید سرویس طلا برای عروس در نظر داشته باشید.

به اندازه اهمیت دهید

تمام این موارد اگر به درستی رعایت نشود، باعث به هم ریختن زیبایی صورت شما می‌شود و استفاده از سرویس طلا نتیجه عکس می‌دهد. اگر صورت کشیده‌ای دارید می‌توانید سراغ مدل‌هایی بروید که کوتاه هستند و با این کار خطای دید ایجاد کنید. برعکس این نیز به درستی عمل می‌کند و انتخاب سرویس طلایی که گردنبند آن بلند است باعث کشیده نشان دادن صورت می‌شود.

به راحتی توجه کنید

عروس‌ها به ندرت هنگام امتحان کردن سرویس طلا عروس به راحت بودن آن فکر می‌کنند، اما هنگام خرید باید آن را مورد توجه قرار دهد. گوشواره‌های سنگین و گردنبندها بعد از چند ساعت استفاده باعث ناراحتی می‌شوند و حتی می‌توانند باعث درد گردن شوند. مهم این است که یک عروس قبل از خرید سعی کند سراغ جواهرفروشی‌های مختلف برود و با کمک آنها مدلی راحت انتخاب کند.

خرید آنلاین سرویس طلا عروس از دیورس

گالری طلا و جواهر دیورس با سابقه طولانی در صنعت طلا و جواهر، در زمینه طراحی، ساخت و فروش طلا و جواهر فعالیت می‌کند. تیم حرفه‌ای و کاربلد دیورس به خوبی می‌داند که مشتری هنگام خرید سرویس طلا چه می خواهد و به همین خاطر سراغ ساخت آن نوع طلا می‌رود. اگر خیلی زود قرار است عروس شوید و نیاز دارید تا سرویس طلا را از یک گالری معتبر بخرید، به ‌سایت دیورس مراجعه کنید و مجموعه‌ای متنوع از سرویس طلا را در وب‌سایت مشاهده و مقایسه کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت