کارهایی که می توانید برای جشن تولد فرزندتان انجام دهید!

کارهایی که می توانید برای جشن تولد فرزندتان انجام دهید!

فهرست عناوین

اگر فکر می کنید که برای گرفتن تولد برای بچه ها فقط سفارش کیک و دعوت کردن مهمان ها و پختن غذای خانگی کافی است، سخت در اشتباه هستید! بچه ها فقط با خوراکی شاد نمی شوند، باید آنها را به خوبی سرگرم کنید! سالها قبل، تولد گرفتن آسانتر بود و کودکان با چیزهای کوچک بسیار خوشحال و شاد می شدند، اما در حال حاضر شما باید تلاش بیشتری برای خوشگذراندن آنها بکنید! البته مساله به این پیچیدگی که به نظر می رسد، نیست. ایده ها و افراد زیادی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند و شرایطی را برای شما فراهم بیاورند که بتوانید یک جشن تولد خوب برگزار کنید؛ برای همین ما در این مقاله سعی کردیم شما را بیشتر با ایده های جذاب برای تولد آشنا کنیم، پس حتما موارد زیر را به دقت بخوانید:

در نظر گرفتن تم برای تولد

ابتدا از کودک بپرسید که چه شخصیت کارتونی، رنگ یا موضوعی را از همه بیشتر دوست دارد، سپس سعی کنید آن تم را برای تزئین فضای جشن تولد تهیه کنید. انتخاب تم تولد فرزندتان فضای جذاب و هیجان‌انگیزی را ایجاد می‌کند. استفاده هماهنگ از دکورهای متفاوت عروسکی و ست کردن پرده‌ها، رومیزی و کیک تولد می‌تواند نمای زیبایی را در جشن تولد فرزندتان ایجاد کند. به خصوص اینکه قرار است عکس‌های آن را یک عمر در آرشیو شخصی‌تان نگهداری کنید.

خاله سرگرمی یا عموسرگرمی، عروسک‌گردان یا دی‌جی

حتما تا به حال برنامه کودک های تلویزیونی را که یک مجری مهربان و دوست داشتنی، مجریگری آن را برعهده دارد و کودکان را سرگرم می کند، مشاهده کرده اید. خاله سرگرمی یا عمو سرگرمی هم برای جشن های کودکان حکم این مجریان را دارند. خاله ‌سرگرمی با ایده‌ها و تجربه‌ای که دارد می‌تواند بچه‌ها را وارد بازی های گوناگون کند و آنها را به خوبی سرگرم و انرژیشان را تخلیه کند. آنها راه‌هایی را می دانند که  بتوانند بچه‌ها را خیره کارهای خود ‌کنند، با آنها بازی ‌کنند. خاله سرگرمی یا عمو سرگرمی ها حتی به بچه ها بازی جدید یاد می دهد که حتی انها می توانند بعد از جشن خودشان آنها را اجرا کنند.

عروسک‌گردان‌ها هم افرادی هستند که برای شادی بچه ها تلاش می کنند و می‌توانند با گفتن داستان های طنز گونه و بانمک و انجام عروسک‌بازی و بازی عروسکی با بچه‌ها، آنها را تا پایان جشن خوشحال و هیجان زده کنند. البته پیدا کردن عروسک گردانها برای تولد شاید به جستجوی فراوان نیاز داشته باشد.

و اما یکی از بهترین اجرا کنندگان و سرگرم کنندگان جشن تولد کودکان، دی جی های تولد هستند. دی‌جی‌های تولد به خوبی می دانند که برای یک تولد هیجان انگیز به چه چیزی نیاز است! آنها آهنگ‌های مختلفی که بچه‌ها دوست دارند را پخش می‌کنند و فضای مهیجی را در تولد ایجاد می‌کنند. تلفیق موسیقی، حرکات موزون و بازی های مختلف همراه با مسابقه های پرانرژی می تواند بخش بسیار زیادی از جشن تولد کودک را پوشش دهد.

گریم کودکانه

یکی از کارهای جالبی که کودکان عاشق آن هستند، گریم است. اگر یک گریمور برای گریم کردن بچه ها به جشن تولد بیاورید، بچه ها می توانند به شکل ها و شخصیت های مورد علاقه شان تبدیل شوند که مسلما آنها را ذوق زده خواهد کرد و بچه‌ها انرژی بیشتری برای جنب و جوش و لذت بردن از تولد می‌گیرند. البته قبل از تصمیم گیری به سن کودکان توجه کنید چرا که مواد گریم برای کودکان خیلی کوچک مناسب نیست. علاوه بر این حتما مواد گریم را قبل از جشن تست کنید و اطمینان پیدا کنید که مواد گریم تازه هستند و به خوبی از روی پوست کودکان پاک می شوند.

بادکنک‌آرایی

بادکنک‌آرایی از آن دسته کارهایی است که اصلا نباید دست کم گرفته شود. یک بادکنک‌آرا می تواند با استفاده از (آرک) کمان های بادکنکی، حلقه ها و استندها، تزئینات تولد را به نحو احسن انجام دهد و حتما بادکنک‌ها را متفاوت از شما بچیند. با این کار نماهای بسیار زیبایی در جشن تولد ایجاد می شود. به علاوه در انتهای جشن می توانید بادکنک ها را آزاد کنید و اجازه دهید بچه ها با آنها بازی کنند و در نهایت نیز هنگام ترک جشن بادکنک ها را بین آن‌ها تقسیم کنید.

آتش‌بازی

اگر فضای زیادی برای برگزاری جشن تولد دارید یا تولد را در فضای بازی مثل حیاط برگزار می کنید، با آتش بازی و فشفشه بازی می توانید دقایق هیجان‌آوری را برای کودکان ایجاد کنید. اگر می‌توانید از گروه‌های آتش‌بازی استفاده کنید؛ آنها با دستگاه‌های آتش‌بازی سرد، فضای نورانی و گرمی را در تولد ایجاد می‌کنند. البته راه بسیار ساده تر و اسانتر این است که به هر یک از بچه ها فشفشه بدهید و آنها را خوشحال کنید.

عکاسی حرفه ای برای جشن

بسیاری از مادر و پدرهای خوش ذوق، برای اینکه خاطرات خود را از تولد فرزند عزیزشان برای همیشه به زیبایی ثبت کنند، آنها را به آتلیه های تخصصی کودک می برند و از آنها عکس می‌گیرند. اما روش دیگری که ما به شما پیشنهاد می کنیم این است که با استفاده از یک دوربین عکاسی حرفه ای یا دعوت از یک عکاس ماهر، علاوه بر کودکتان، از کل جشن و سایر بچه ها عکس بگیرید و آلبوم درست کنید. حتی بعدا می توانید به هریک از مهمان کوچک عکس خودش با فرزندتان را به عنوان یادگاری جشن هدیه دهید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت