درباره‌ متولدین اسفند بیشتر بدانید!

درباره‌ متولدین اسفند بیشتر بدانید!

فهرست عناوین

متولدین ماه اسفند بسیار صمیمی و مهربان هستند، طوری که تقریبا هر فردی می تواند با آنها ارتباط برقرار کند. متولدین اسفند به خوبی اطرافیانشان را درک می کنند و از این کار بسیار خشنود هستند. درست است که آنها علاقه به رهبری دیگران ندارند، اما همیشه در کارهای خود قوی و پرانرژی ظاهر می شوند و تمام هم و غم و عشق خود را در این راه قرار می دهند. یکی از صفات بارز متولدین اسفند این است که بسیار عاقل و خردمند هستند و سعی می کنند در تمامی شرایط از فهم و درک خود استفاده کنند. صبر آنها در موارد گوناگون بسیار ستودنی است!  آنها همواره‌ در جستجوي‌ كار خاصي‌ هستند كه‌ بتوانند واقعاخودشان‌ را در آن‌ پيدا كنند ولي‌ از آنجايي‌ كه‌ شيوه‌اي‌ ناشيانه‌ را در پيش‌ مي‌گيرند به‌سرعت‌ نوميد و سرخورده‌ شده‌ و روحيه‌شان‌ تضعيف‌ مي‌شود؛ بنابراین به‌ نفع‌ آنهاست‌ كه‌ يا به‌ تنهايي‌ كار كنند و يا نقش‌ مرئوس‌ را به‌ عهده‌ بگيرند.

دوستی و عشق

آنها هيچ‌ گاه‌ در ارتباطات‌ شخصي‌ خودشان‌ خودپسندانه‌ رفتار نمي‌كنند و دردوستي‌ها بيشتر دهنده‌ هستند تا گيرنده‌. از نظر جسماني‌ آسيب‌ پذير و ظريف‌ هستند و در هر رابطه‌اي‌ خواهان‌ تبادل‌ فكر و روح‌ مي‌باشند. متأسفانه‌ گاهي‌ به‌ راحتي‌ گول‌ مي‌خورند و دست‌ به‌ ازدواج‌هاي‌ نسنجيده‌ و عجولانه‌ مي‌زنند. با اين‌ حال‌ به‌ شدت‌وفادار و عاشق‌ خانه‌ و كاشانه‌ هستند و به‌ همسرانشان‌ تا آخر عمر وفادار مي‌مانند.

نقاط قوت متولدین اسفند

مهربان و دلسوز، هنرمند، با احساسات قوی، عاقل، با شخصیت.

نقاط ضعف متولدین اسفند

ترسو و عصبی، زود اعتماد می کند، ناراحت، از واقعیت فرار می کند، مظلوم.

چیزها و کارهایی که متولدین اسفند به آن علاقه مندند

تنها بودن، خوابیدن، موسیقی، چیزهای رمانتیک، چیزهای بصری، شنا کردن، پرداختن به کارهای روحانی.

چیزهایی که متولدین اسفند آن را دوست ندارند

مورد انتقاد قرار گرفتن، افراد پر مدعا و همه چیز دان، به یاد آوردن گذشته، هر گونه بد جنسی و ظلم.

 5دلیل برای اینکه از اسفندماهی بودن‌تان لذت ببرید!

  1. شما می توانید یک ستاره موسیقی فوق العاده باشید! استعداد شما می تواند همه را حیرت زده کند!
  2. بخاطر عاقل بودنتان می توانید روابط خودتان با اطرافیان را به خوبی کنترل و هدایت کنید! بنابراین کمتر دچار اختلاف می شوید!
  3. اهدافتان مقدم تر از پول دراوردن حرکت می کند! شما به خوبی می دانید که ممکن است پول عامل خوشحالی و خوشبختی برای شما نباشد.
  4. مهربانی و دلسوزی در وجود شما موج می زند! همیشه آماده هستید تا حتی فراتر از توانتان به دیگران کمک کنید و مشکلات آنها را حل کنید.
  5. وفادارترین و عاشق ترین افراد هستید! افرادی که به دنبال عاشقان واقعی می گردند، باید با شما معاشرت کنند. شما می دانید که چگونه بهترین شریک زندگی باشید!

آیا مایل هستید که طالع بینی سال تولدتان را ببینید؟ پس اینجا کلیک کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت