دیزاین و دکوراسیون عروسی به سبک بوهو

دیزاین و دکوراسیون عروسی به سبک بوهو

فهرست عناوین

در این مقاله برای ایجاد بهترین جشن در این استایل ایده هایی برای دیزاین به سبک بوهو جمع آوری شده است،همانطور که میدانید سبک بوهو الهام گرفته از المان‌های طبیعت می‌باشد و به همین خاطر دیزاین در این سبک پر از شاخصه‌هایی‌ست که یادآور طبیعتند.

در این استایل شما می‌توانید برای ورودی خود از تکه های چوب تزیین شده با گل طبیعی استفاده کنید به صورتی که چهارچوبی زیبا برای ورودتان آماده باشد.

برای تزیین میز غذا گل‌های طبیعی را از مهم ترین شاخصه‌های میز پذیرایی‌تان قرار دهید، حتی می توانید گلدان هایی با رنگ های روشن نیز انتخاب کنید.

برای تزیین روی میزها می‌توانید از شمع آرایی همراه با گل بر روی هر میز پذیرایی استفاده کنید ، هنگام کم کردن نورهای سالن نور شمع ها فضایی رومانتیک و زیبا را به وجود خواهد آورد. از استفاده از فانوس های چوبی غافل نشوید.

یکی از مهم‌ترین مکان ها برای دیزاین در عروسی جایگاه عروس و داماد است که در طی مراسم در دید همگان قرار خواهد گرفت، پس برای نوع دیزاین این مکان حتما از قبل برنامه ریزی کنید.

اگر برای دیزاین جایگاه عروس و داماد سبک بوهو در نظر شماست، می‌توانید از یک بکگراند چوبی و تزیین گلهای طبیعی وحشی استفاده کنید، همچنین می‌توانید از المان هایی مثل استند اسم خود و طرف مقابلتان و یا علامتی که نماد عشقتان باشد استفاده کنید و برای تزیین صندلی‌ها می‌توانید از پارچه حریر استفاده کنید.

برای زیبایی فضای جشنتان می‌توانید از ایده های زیادی استفاده کنید و جشنتان را به خاص‌ترین شکل ممکن رقم بزنید.

برای مثال با استفاده از بطری‌های شیشه‌ای و نخ کنفی و گل‌های وحشی آویزهایی درست کنید تا فضای ورودی جشنتان را پر از حس خوب کند.

یک  مثال دیگر از دیزاین فضای جشن آویزهایی گرد است که با روبان‌های رنگ روشن تزیین شده‌اند.در این استایل می‌تانید از شاخه‌های گل وارونه نیز استفاده کنید.

اگر هنوز استایل یا سبک مورد علاقه برای جشن عروسی‌تان را نمی شناسید، یا شک دارید که استایل بوهو مناسب شماست یا خیر، حتما تست استایل شناسی بزمینه را امتحان کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت