بررسی تالارهای عروسی تهرانپارس (به همراه امکانات و آدرس) در سال 1401

بررسی تالارهای عروسی تهرانپارس (به همراه امکانات و آدرس) در سال 1401

فهرست عناوین

تهرانپارس از جمله مناطق پایتخت است که در آن تالارهای عقد و عروسی متعددی وجود دارد. هر کدام از این باغ تالارها معماری و دیزاین خاص خود را داشته و با ارائه امکانات قابل توجه به زوج های جوان و مهمانان آن ها به دنبال برگزاری هر چه بهتر مراسم هستند. در ادامه با تعدادی از این تالارهای عقد و عروسی و امکانات هرکدام از آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

تالار تشریفاتی پریسا

یکی از بهترین تالارهای تهرانپارس در سال 1401 که تعداد قابل توجهی از مراسم های عقد و عروسی تا کنون در آن برگزار شده است، تالار تشریفاتی پریسا است. این تالار دارای دو سالن مجزا است که قابلیت برگزاری دو مراسم همزمان را دارد. ظرفیت تالار در مجموعه حدود 500 نفر است. این تالار دکوراسیونی نوساز و بسیار زیبا داشته و همه چیز از چیدمان مبل ها تا جایگاه عروس با توجه به ایده متخصصان اهل هنر طراحی و انتخاب شده است.
اتاق عقد مجزا و سفره عقد بسیار خاص و متفاوت از دیگر امکانات این تالار به شمار می رود. تالار دارای پارکینگ اختصاصی و سیستم نورپردازی حرفه ای است. از دیگر امکانات این مجموعه می توان به آتش بازی هنگام ورود عروس و داماد، نمایشگر، آسانسور، گل آرایی و میوه ارایی اشاره کرد. این تالار در تهرانپارس، بلوار پروین قرار دارد.

تالار پذیرایی قصر الوند

این تالار پذیرایی یکی دیگر از تالارهای محدوده تهرانپارس است که علاوه بر برگزاری مراسم عقد و عروسی، می توانید مراسم های مختلف دیگر مانند سمینارها، تولد و دیگر مراسم خود را در آن برگزار کنید. حداکثر ظرفیت مهمان در این تالار 450 نفر است. اگر در برنامه ریزی مراسم عروسی تبحر کاری ندارید و نگران اوضاع هستید، تیم حرفه ای این مجموعه به شما در برنامه ریزی مراسم و هرچه بهتر برگزار شدن آن کمک می کند.
این مجموعه دارای یک اتاق بسیار زیبا با ظرفیت 150 نفر است که می تواند یک گزینه عالی برای برگزاری مراسم های عقد یا تولد به شمار رود. سفره عقد در این مجموعه به سلیقه و نظر شما و توسط افراد حرفه ای در این زمینه طراحی و چیده می شود. همه چیز در این سالن از نورپردازی، سیستم صوتی، منو پذیرایی، نمایشگر تصویر تا رفتار پرسنل حرفه ای و عالی است. این تالار پذیرایی در تهرانپارس بزرگراه رسالت شرق، بین اتوبان شهید باقری و رشید، قرار گرفته است.

تالار تشریفاتی قصر سوگند

اگر دوست دارید مراسم عقد و عروسی شما به شکلی لوکس و لاکچری برگزار شود، تالار تشریفاتی سوگند بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با توجه به نوساز بودن این تالار، دکوراسیون آن بر اساس دیزاین روز دنیا انجام شده و همه چیز از انتخاب مبلمان و انتخاب جایگاه عروس و داماد بسیار زیبا و خاص است. سالن مجموعه سقفی بلند و معماری زیبا دارد تا هم امکانات گروه فیلم برداری به خوبی استفاده شده و هم مهمانان در فضا احساس راحتی داشته باشند. این مجموعه می تواند تا 600 مهمان را در خود جای دهد.
این مجموعه در کنار تالار دارای یک محوطه و فضای سبز بسیار زیبا است که می توانید عکس هایی خاص و متفاوت در آن بگیرید. روف گاردن از دیگر امکانات زیبای این مجموعه به شمار می رود. این مجموعه همچنین دارای یک کافی شاپ و سفره خانه سنتی است که مهمانان در طول مراسم می توانند از آن استفاده کنند. از دیگر امکانات این تالار می توان به اینترنت بی سیم، گل آرایی، آتش بازی، شمع آرایی، نمایشگر تصویر و غیره اشاره کرد. این تالار در تهرانپارس، مابین چهارراه تیرانداز و خیابان رشید واقع شده است.

باغ تالار جزیره

یک انتخاب عالی و لوکس برای برگزاری مراسم عقد و عروسی بدون شک باغ تالار جزیره در تهرانپارس است. انتخاب این باغ تالار شما را از هر لوکیش عکاسی دیگر برای کلیپ فرمالیته بی نیاز می کند. در وسط باغ یک دریاچه مصنوعی ساخته شده که بسیار زیبا و عالی برای عکاسی است. همچنین امکان قایق سواری و عکاسی در قایق نیز برای زوج های جوان در نظر گرفته شده است. فضای باغ با دیزاینی چوبی، حالتی مدرن و اروپایی به فضای سبز داده است. در این مجموعه یک کالسکه زیبا و متفاوت نیز برای عکاسی عروس و داماد در نظر گرفته شده است. تونل نور یکی دیگر از امکانات خاص این باغ تالار است که مراسم شما را خاطره انگیزتر خواهد کرد.
این باغ تالار همچنین یکی از بزرگ ترین باغ تالارهای تهران است که می تواند یک مراسم عروسی پر جمعیت تا 1500 نفر را به خوبی برگزار کند. از آن جا که پرسنل همگی در کار خود بهترین هستند، هیچ نگرانی بابت برگزاری مراسم نداشته باشید. این باغ تالار دارای دیگر امکانات مانند اتاق عقد مجزا و داخل سالن، نورپردازی حرفه ای، گروه فیلم برداری، نمایشگر تصویر، کافی شاپ، سفره خانه سنتی و شمع آرایی است. این تالار در تهرانپارس، خیابان استخر، بالاتر از صفایی فراهانی واقع شده است.

تالار رویای پارس

برگزاری مراسم در تالار رویای پارس همه چیز را مانند یک رویا خواهد کرد. این تالار دارای فضای سبزی زیبا است که می توانید مراسم عقد خود را در آن برگزار کنید. این مجموعه دارای دو سالن عقد مجزا و دو تالار مجزا است که در مجموع می تواند تعداد 600 مهمان را در خود جای دهد. در داخل حیاط در کنار فضای سبز زیبا، یک آب نمای لوکس و اعیانی نیز ساخته شده است. مجموعه دارای یک گروه عکاسی و فیلم برداری حرفه ای است که با انتخاب آن به زوج های جوان تخفیف ویژه ای نیز داده می شود.
تالار رویای پارس همچنین دارای یک پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 500 خودرو است تا تمامی مهمانان بتوانند خودروی خود را در طول مراسم در آن پارک کنند. این تالار همچنین دارای محل بازی کودکان است تا آن ها نیز در طول مراسم با دوستان خود سرگرم باشند. آتش بازی هنگام ورود عروس و داماد در این تالار، مراسم شما را باشکوه تر خواهد کرد. گل ارایی، شمع آرایی، اینترنت بی سیم، نمایشگر تصویر، سیستم صوتی و تصویری حرفه ای و پرسنلی مجرب و دلسوز از دیگر ویژگی های این مجموعه به شمار می رود. آدرس تالار رویای پارس، فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره است.

تالار پذیرایی عطر یاس

یک انتخاب عالی دیگر برای برگزاری مراسم عقد و عروسی در تهران، تالار پذیرایی عطر یاس تهرانپارس است. این تالار دارای دو سالن مجزا با ظرفیت 300 و 700 نفر بوده و با توجه به تعداد مهمانان خود می توانید آن ها را انتخاب کنید. این تالار دارای اتاق عقدی بسیار زیبا به همراه سفره های عقد دیزاین شده و متفاوت است که می توانید آن ها را انتخاب کرده و یا به سلیقه خود تغییراتی در آن ایجاد کنید. این مجموعه دارای سفره خانه سنتی و کافی شاپ است تا مهمانان در طول مراسم بتوانند از امکانات آن استفاده کنند. اگر دوست دارید هنگام ورودتان آتش بازی حرفه ای و چشمگیری انجام شود، تالار عطر یاس این کار را برای شما انجام خواهد داد.
اگر به شعبده بازی و اجرای نمایش در مراسمتان علاقه مند هستید، این مجموعه با هنرمندان حرفه ای در این زمینه همکاری می کند. از دیگر امکانات این تالار می توان به اینترنت بی سیم، گروه عکاسی و فیلم برداری، نمایشگر تصویر، ماشین عروس، مشعل آرایی، گل آرایی و غیره اشاره کرد. این تالار در تهرانپارس، خیابان استخر شمالی، نرسیده به اتوبان بابایی واقع شده است. 

تالار بزرگ تشریفات

یکی دیگر از تالارهای عقد و عروسی تهرانپارس که می تواند مراسم شما را به بهترین شکل ممکن برگزار کند، تالار بزرگ تشریفات است. این تالار ظرفیت 600 نفر مهمان را داشته و بیش از 16 سال سابقه کاری حرفه ای دارد. تالار دارای پارکینگ اختصاصی با گنجایش 100 خودرو است و همه مهمانان در طول مراسم می توانند از آن استفاده کنند. مجموعه دارای یک اتاق عقد بسیار زیبا با ظرفیت 30 نفر و طراحی گل های طبیعی است که مراسم شما را خوش یمن تر و خاص تر می کند. آتش بازی هنگام ورود عروس و داماد و آتش سرد هنگام رقص دو نفره می تواند رنگ و بوی دیگری به مراسم شما بدهد. در کنار سیستم صوتی حرفه ای، در این تالار یک میکسر صوت پیشرفته نیز وجود دارد تا هیجان در مراسم شما به اوج خود برسد.
نورپردازی همراه با بخار باعث می شود که عکس ها و کلیپ های شما بسیار زیباتر گرفته شود. شکلات آرایی، بادکنک آرایی، گل آرایی طبیعی و مصنوعی، خنچه کامل سفره عقد، برق اضطراری از دیگر ویژگی های این تالار به شمار می رود. این تالار در فلکه اول تهرانپارس، 142 شرقی، جنب پاساژ سپید واقع شده است. 

تالار پذیرایی تخت جمشید

تخت جمشید یکی دیگر از مجموعه تالارهای تهرانپارس است که دارای دو سالن مجزا هرکدام با ظرفیت 500 نفر است. این تالار همچنین دارای دو اتاق عقد مجزا است که ظرفیت یکی 50 نفر و دیگری 100 نفر است. این مجموعه دارای یک سالن زیبایی حرفه ای است تا میکاپ عروس با شکلی زیبا و هزینه ای مناسب انجام شود. نمایش و شعبده بازی توسط افرادی حرفه ای از دیگر خدمات این تالار به شمار می رود. این مجموعه به شما در پیشبرد همه برنامه هایتان کمک می کند. ماشین عروس و گروه فیلم برداری نیز با این مجموعه همکاری دارند و با انتخاب آن ها تخفیف ویژه ای نیز برای شما در نظر گرفته می شود. مجموعه همچنین دارای سفره خانه سنتی است. از دیگر امکانات این مجموعه می توان به اتش بازی، گل آرایی، مشعل آرایی، بادکنک آرایی و غیره اشاره کرد. این تالار در تهرانپارس، بین فلکه سوم و چهارم، قرار دارد.

تالار پذیرایی امیران

یکی دیگر از مجموعه تالارهای تهرانپارس، تالار پذیرایی امیران در دو طبقه است. این تالار نیز دارای 2 سالن با ظرفیت های 350 و هزار نفر است. همچنین تالار دو اتاق عقد مجزا دارد که هر کدام از آن ها دیزاین های متفاوت و خاصی دارند. یکی از ویژگی های این تالار کیفیت عالی منوی پذیرایی آن است که می تواند رضایت کامل مهمانان شما را به دست آورد. نمایش و شعبده بازی در این تالار توسط هنرمندان حرفه ای در صورت درخواست شما انجام خواهد شد.
این تالار پذیرایی در انجام کارهای مهمی مانند تزئین ماشین عروسی، طراحی و سفارش کارت دعوت، انتخاب گروه فیلم برداری و عکاسی و انتخاب سالن زیبایی کمک می کند. امکاناتی مانند گل ارایی، شمع آرایی، آتش بازی، بادکنک آرایی، پارکینگ اختصاصی و غیره در این تالار به بهتر برگزار شدن مراسم شما کمک خواهد کرد. این تالار در فلکه سوم تهرانپارس، خیابان 196 شرقی، ضلع شمالی میدان شاهد و نبش 202 واقع شده است.

تالار پذیرایی دنیای امید

نام دیگری که در لیست تالارهای تهرانپارس قرار می گیرد، تالار پذیرایی دنیای امید است. این تالار می تواند برای برگزاری یک مراسم جمع و جور که تعداد مهمانان آن کمتر از 200 نفر است، یک گزینه عالی به شمار رود. تالار دارای سالن های مجلل و مبله است تا مهمانان در تمام طول مراسم احساس راحتی داشته باشند. علاوه بر برگزاری عقد در سالن، یک اتاق عقد مجزا با دیزاینی بسیار زیبا در تالار وجود دارد. امکانات این مجموعه شامل آسانسور، بادکنک آرایی، اینترنت بی سیم، عکاسی، فیلم برداری، آتش بازی، موسیقی زنده، سیستم صوتی قوی، نورپردازی حرفه ای و غیره به هر چه بهتر برگزار شدن مراسم شما کمک خواهد کرد.


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت