ایده های خلاقانه برای عکاسی از کودکان یک ساله

ایده های خلاقانه برای عکاسی از کودکان یک ساله

فهرست عناوین

تقریبا همه پدر و مادرها برای تولد یک سالگی فرزندشان بسیار ذوق زده هستند و از قبل برای گرفتن جشن تولد برنامه هایی در ذهن خود می پرورانند. بنابراین طبیعی است که عکاسی از فرزند دلبندتان در چک لیست جشن تولد جز باید ها باشد. حال اینکه با چه فیگورهایی می توانید این عکس های جذاب و خاطره انگیز را بگیرید را به ما بسپارید.

عکاسی در حین بازی

یکی از روش های جالب برای عکاسی از کودک یک ساله شما این است که اسباب بازی هایی را که دوست دارد در اختیار او بگذارید و حین بازی کردن با آنها از او عکس بگیرید. سعی کنید حس آرامش را به آنها بدهید تا بتوانید عکس های بهتری بگیرید.

 عکاسی در کنار برادر و خواهر کودک

همه برادرها و خواهرهای کودک و یا پسرخاله، دختر خاله ها و پسر عمو، دختر عموها را در یک جا جمع کنید. و در حالی که توجه آنها را از دوربین دور می کنید از آنها بخواهید تا با هم بازی کنند و با هم حرف بزنند تا در این حین بتوانید عکس های طبیعی از آنها بگیرید.

عکاسی با تم تیم مورد علاقه ورزشی

تیم ورزشی مورد علاقه خود و همسرتان را انتخاب کنید و بعد سعی کنید دکوراسیون محل عکاسی را با آن تم هماهنگ کنید. عکس زیر نمونه خوبی از عکاسی با تم یک تیم بیسبال است.

تم خستگی بعد از پایان پارتی

حس خستگی و چرت زدن بعد از پایان یک مهمانی طولانی تم جذابی است که می توانید برای کودک خودتان درست کنید. تصور کنید بعد از سالها دیدن این عکس چه حس خوبی خواهد داشت.

تم بچه نامرتب

عکس هایی از کودکان دقیقا بعد از خوردن اولین کیک تولیدش بگیرید. نگران کثیفی و نامرتبی سر و صورت کودک نباشید. حتی می توانید با دست مقداری خامه را بر لباس و دست و صورت کودکتان بمالید تا عکس جالب تر شود.

تم حباب های شناور

حباب ها تقریبا برای همه بچه ها جذاب هستند. یک راهکار خلاقانه برای گرفتن عکس های زیبا از کودکان تولید حباب در اطراف کودک و جلب کردن توجه کودک به آنهاست.

نیمکت پارک

یکی از ساده ترین راه ها برای گرفتن عکس های زیبا از کودکانتان عکاسی از آنها در پارک یا باغ های گیاه شناسی است. برای زیباتر شدن عکس می توانید یک شاخه گل و یا تعدادی برگ درخت در دستان کودک قرار دهید.

تم شناگر کوچک

برای این تم می توانید لباس شنا تن کودک خود بکنید و در کنار ساحل و یا استخر روباز با استفاده از عینک آفتابی و سایر اسباب بازی های شنا اقدام به عکس برداری از کودک خود بکنید.

تم جشن اسباب بازی ها

همه اسباب بازی های دوست داشتنی کودک خود را یک جا جمع کنید و یک میهمانی برای او و سایر عروسک هایش ترتیب بدهید تا عکس های بسیار زیبایی داشته باشید.

تم در میان بادکنک ها

گهواره کودکتان را مملو از بادکنک های رنگارنگ بکنید سپس کودک خود را در میان آنها قرار دهید و اجازه دهید تا با آنها شروع به بازی بکند.

دوقلوها

اگر شماهم صاحب بچه های دوقلو هستید، لباس های یکسان برای هر دو کودک خود تهیه کنید و آنها را در آغوش بگیرید و از عکاسی لذت ببرید.

استفاده از نماد شماره "یک"

در منزل با استفاده از یونولیت و گواش نوشته ای با نماد "1" یا "یک" تهیه کنید. و آن را در جای مناسبی در کادر عکس قرار دهید. اگر در جشن تولد یک سالگی عکاسی می کنید کودک را روی روروئک بنشانید و در هنگام خوردن کیک از او عکس بگیرید.

در آغوش مادر

چه چیزی شیرین تر از لحظاتی زیبا در کنار مادر است. ساعاتی از عصر که نور محیط برای عکاسی طبیعی ایده آل است همراه با کودک خود به خارج از منزل بروید و از عکاس بخواهید لحظات زیبای شما در کنار هم ثبت کند.

تم بادکنک بزرگ و صندلی چوبی

یک تم زیبا با استفاده از صندلی چوبی و یک بادکنک بزرگ با رنگبندی متناسب ایجاد کنید. توجه داشته باشید این عکس ها زمانی زیباتر می شوند که رنگ پشت زمینه متضاد رنگ صندلی و بادکنک باشد مانند عکس زیر که پس زمینه آبی دریا در مقابل رنگ قرمز قرار گرفته است.

تم کیک خوشمزه

کودک یک ساله خود را در مقابل اولین کیک تولد خود بنشانید و از کیک خوردن او در حالات مختلف عکس بگیرید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

هاله | 1397 آبان 21


عکاسی از بچه ها خیلی سخت و نیاز به حوصله ی زیاد داره ولی در عین حال سوژه های خیلی زیادی برای عکاسی هست و واقعا با کمی خلاقیت و حوصله میشه عکس های خیلی جذابی رو از بچه ها ثبت کرد.