نکات ریز بینانه جشن عروسی برای آقا دامادها!

نکات ریز بینانه جشن عروسی برای آقا دامادها!

فهرست عناوین

معمولا عروس خانم ها به دلیل اینکه حس مدیریت بهتری در انجام کارهای عروسی دارند، برنامه ریزی عروسی را انجام می دهند؛ اما با این حال دلیلی وجود ندارد که آقا دامادهای عزیز از توجه به کارهای خود غافل شوند. ما برخی از این نکات را برای بهبود روند کارهای عروسی به آنها پیشنهاد می کنیم.

در روز مراسم نکات ریز فراوانی وجود دارد که دامادها می بایست رعایت کنند. برخی از مهمترین این نکات به شرح ذیل است:

لباس هایتان را قبل از عروسی حتما بررسی و امتحان کنید.

بهتر است کت و شلوار، کفش، پیراهن، کمربند و حتی کراوات خود را یکی دور روز قبل از مراسم بپوشید و تا از مناسب بودن آنها مطمئن شوید. زیرا معمولا لباس های دامادی چند هفته تا چند ماه قبل از مراسم خریداری می شوند و ممکن است در طول این مدت تغییر سایزی صورت گرفته باشد. 

لباس های دامادی را قبل از حضور در سالن پیرایش بپوشید تا از اتلاف وقت جلوگیری کنید و زمان کافی برای آماده شدن داشته باشید.

تماس های غیر ضروری‌تان را در روز عروسی به حداقل برسانید.

اگر می توانید تلفن همراه خود را در روز عروسی خاموش کنید و یا فقط تماس های ضروری را پاسخ دهید. زیرا دوستی که از مدت ها قبل با شما صحبت نکرده است و در روز عروسی برای کمک تماس می گیرد، تنها موجب اتلاف وقت شما می شود.

دوراندیشی برای حفظ استایل را فراموش نکنید!

در شهرهای بزرگ به ویژه تهران هنگام رانندگی با ماشین عروس پول خرد همراه داشته باشید تا در چهارراه ها هنگام مواجهه با شیشه پاک کن ها انعام دهید تا گل های ماشین را نکنند.

کارهای ضروری مراسم را به افراد معتمد بسپارید.

در چینش میهمان ها و میزها دقت کافی داشته باشید ولی در روز مراسم مسئولیت چک کردن جاها و راهنمایی میهمانان را به فرد دیگری واگذار کنید. شما محور مجلس هستید و نباید در مراسم مثل پیش خدمت ها به این سو و آن سو بدوید. همچنین از دوستان نزدیک خود یک یا دو ساقدوش برای خود انتخاب کنید تا در موارد مختلف مثل آوردن ماشین عروس، پذیرایی از شما و غیره کمک دستتان باشد.

احساس مثبت و خونسردی را همراه با عشق در خود پرورش دهید.

در روز مراسم کاملا خونسرد باشید و از هرگونه عصبانیت و درگیری خودداری کنید به ویژه در هنگام رانندگی و یا برخورد با افراد غیرمنطقی! روز عروسی یکی از مهمترین و بهترین روزهای زندگی شماست.

از ابتدای صبح روز مراسم همواره به خود بگویید که امروز بهترین روز زندگی من است و از ته دل شاد باشید و شادی خود را به دیگران نیز منتقل کنید و عشقتان را بارها و بارها به عروس گوش زد کنید.

سعی کنید لباس‌هایتان را تمیز و مرتب نگاه دارید.

سعی کنید تا آنجا که می توانید کت خود را به تن نکنید، به ویژه هنگام رانندگی چون کت شما باید تا شب اتوی خود را حفظ کند. هنگام فیلم برداری هم تنها در سکانس های مورد نیاز کت خود را به تن کنید.

و اما دیگر نکات مهم!

در مورد زمان بندی

حداقل نیم ساعت زمان استراحت بعد از اتمام کارهای آرایشگاه و عکاسی و قبل از ورود به سالن مراسم برای خود و عروس خانم در نظر بگیرید. تا هنگام ورود به سالن برای اولین بار سرحال و قبراق باشید.زمان بندی دقیقی برای مراسم داشته باشید و حتما با سرویس دهندگان مراسم عروسی یک روز قبل از مراسم برای یادآوری تعهد زمانی تماس بگیرید.

در مورد ماشین عروس

سعی کنید ماشینی را به عنوان ماشین عروس انتخاب کنید که با آن راحت باشید. ماشین عروس خیلی گران قیمت باعث می شود که به عنوان راننده لذت زیادی از مراسم نبرید و فقط به فکر ماشین باشید.در تابستان و فصل های گرم سال حتما از ماشین کولردار استفاده کنید زیرا لباسعروس و داماد نوعا از چند لایه تشکیل شده و لباس های گرمی هستند و عرق کردن ممکن است آرایش شما را خراب کند و خونسردی شما را به هم بزند.

و در مورد میزبانی

در روز مراسم سعی نکنید که تغییر بزرگی در نحوه برگزاری مراسم ایجاد کنید و همواره خونسردی خود را حفظ کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت