10 ایده بهاری برای تم عروسی‌تان

10 ایده بهاری برای تم عروسی‌تان

فهرست عناوین

چه فصلی بهتر و زیباتر از بهار برای برپایی عروسی! هوای دل انگیز، گلهای رنگارنگ و حس شادابی در این فصل، ان را برای برگزاری بسیاری از جشن ها مناسب کرده است. هوای بهار عالی و عاشقانه است و می‌توان از  بسیاری از المان های آن برای تم یک عروسی خاطره‌انگیز استفاده کرد.

تم بهاری در کارت دعوت

اولین تصویر از عروسی‌تان را کارت دعوت عروسی ارائه می‌دهد که می‌تواند اثر خوبی روی میهمانانتان داشته باشد. می‌توانید از واژه‌های بهاری و تصاویر بهاری در کارت عروسی‌تان استفاده کنید که هم تم عروسی‌تان را مشخص کند و هم تصویر زیبایی از آن را فراهم آورد؛ حتی می توانید گلهای کوچکی را نیز برای تزئین روی کارت قرار دهید.

کیک با تم بهاری

استفاده از تزئین گل های طبیعی بر روی کیک ایده بسیار جالبی است که بسیاری از زوج های تا به حال از این ایده استفاده کرده اند. حال اگر این تزئین با گلهای بهاری باشد، زیباتر و تازه تر نمود خواهند کرد. بنابراین استفاده از گلهای طبیعی یا گلهای خامه ای یا فوندانتی بهاری برای تزئین کیک عروسی بهاری بسیار پیشنهاد می شود! گلها و تزئینات رنگ روشن می‌توانند با تم بهاری عروسی‌تان ست شوند و آن را بهاری‌تر کنند.

گل‌های بهاری برای دسته گل و گل آرایی مراسم

گل‌های بهاری مانند لاله، سنبل، سوسن، جربرا، شیپوری‌های رنگی و ... هم زیبا و هم متناسب با حال و هوای فصل هستند. می‌توانید این گل‌ها را در سبدهای انبوه سفید رنگ روی میز های عروسی یا اطراف سالن عروسی قرار دهید. همچنین چون این گل‌ها بهاری‌اند، برای خرید در این فصل از نظر قیمتی به صرفه هستند. برای انتخاب آسانتر و هوشمندانه تر مقاله «راهنمای انتخاب دسته گل عروس و گل آرایی تالار عروسی» را حتما بخوانید.

هدایا یا گیفت های بهاری

در راستای داشتن یک تم هیجان انگیز بهاری برای عروسی، می‌توانید به عنوان گیفت به میهمانانتان یک پاکت کوچک تزئین شده از بذر گیاه هدیه دهید و روی آن بنویسید: "آرزو کنید با کاشت این گیاه، بذر عشق ما هم روز به روز بیشتر رشد کند."

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

Haniye | 1397 ارديبهشت 26