همه آنچه که باید در مورد میکاپ عروسی بدانید

همه آنچه که باید در مورد میکاپ عروسی بدانید

فهرست عناوین

میکاپ عروس تاثیر بسزایی در زیبایی او دارد و یکی از مهم‌ترین بخش‌های مراسم عروسی به شمار می‌رود. خیلی مهم است که در روز عروسی خود چگونه دیده می‌شوید. اگر شما هم مانند هر عروس دیگری دوست دارید که در مهم‌ترین روز زندگی‌تان زیبایی خیره‌کننده داشته باشید، به موارد زیر توجه کنید:

الهام بگیرید

اگر می‌خواهید در روز عروسی‌تان میکاپ خاصی داشته باشید، می‌توانید در مورد مدل‌های میکاپ بازیگرانی که دوست دارید، جستجو کنید و عکس مدل‌های منتخب خود را ذخیره کنید و سپس این عکس‌ها را به میکاپ آرتیست مورد نظرتان نشان دهید تا مدل مورد نظر شما را پیاده کند. اگر ایده‌ای در مورد میکاپ‌تان ندارید، می‌توانید با او در مورد سایه‌ای که دوست دارید و یا احساسی که میکاپ شما باید بهتان منتقل کند صحبت کنید. (پیشنهاد های ویژه میکاپ ارتیست ها را اینجا ببینید.)

گزینه مناسب را بیابید

یکی از راحتترین روش‌ها برای یافتن میکاپ آرتیست مناسب، پرسش از دوستانی است که اخیرا ازدواج کرده‌اند. همچنین می‌توانید به پروفایل آنها در فضای مجازی سربزنید و کامنت‌ها را بخوانید تا بتوانید در این مورد بهتر تصمیم بگیرید. علاوه بر آن ممکن است عکاس عروسی شما بر اساس تجربیات همکاری در گذشته با آرایشگرها، بتواند شما را در جستجو و انتخاب آرایشگر یاری کند.

برای میکاپ آزمایشی خود برنامه‌ریزی کنید

هنگامی که عکس مدل انتخابی خود را برای میکاپ آرتیست تان فرستادید، زمانی را برای انجام میکاپ آزمایشی رزرو کنید تا مطمئن شوید که آرایشگر شما قابلیت لازم برای انجام آن را دارد و همچنین مدل میکاپ انتخابی برای شما مناسب است. به یاد داشته باشید که مدل مورد نظر شما صرفا برای الهام گرفتن است، بنابراین پیشنهادات آرایشگرتان را برای انجام تغییراتی در آن بپذیرید، خصوصا هنگامی که شما ایده خاصی برای میکاپ ندارید، چرا که آرایشگرها می‌توانند با توجه به خصوصیات چهره شما و همچنین تم عروسی، پیشنهادات خوبی برای زیبایی شما بدهند.

در زمان مناسبی میکاپ آزمایشی را انجام دهید

بهترین زمان برای انجام میکاپ آزمایشی، حوالی زمانی است که در روز عروسی آن را انجام خواهید داد. بنابراین اگر در روز عروسی کار میکاپ شما حدود ظهر تمام خواهد شد، میکاپ آزمایشی را همان زمان انجام دهید. از زوایه‌های مختلف و در لوکیشن مورد نظرتان عکس بگیرید تا نسبت به واکنش مواد آرایشی با پوست و همچنین انعکاس نور از میکاپ خود اطلاع پیدا کنید. دقت کنید که آرایش شما تا چه زمانی بدون تغییر می‌ماند تا از دوام آن تا پایان مراسم در روز عروسی اطمینان پیدا کنید. در واقع شما پس از انجام میکاپ آزمایشی می‌توانید تغییرات مورد نظرتان را با آرایشگر خود در میان ‌بگذارید تا در روز عروسی میکاپی بدون نقص داشته باشید.

با آرامش آماده شوید

در روز عروسی باید تا حد امکان آرامش خود را حفظ کنید، بنابراین زمان کافی برای آماده شدن در نظر بگیرید. معمولا آماده سازی مدل مو و میکاپ عروس حدود 2 تا 3 ساعت زمان می‌برد. به یاد داشته باشید که آرایشگر شما فقط باید روی شما کار کند بنابراین از ساقدوش‌ها و نزدیکان خود بخواهید که آرایشگر دیگری برای آماده‌سازی خودشان انتخاب کنند.

در ادامه می توانید مقالات مختلف سایت بزمینه را در زمینه انتخاب سبک میکاپ مناسب مطالعه کنید و بهترین میکاپ آرتیستها را در بزمینه پیدا کنید. به امید خوشبختی همه شما عزیزان

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت