راهنمای انتخاب لباس مناسب برای جشن تولد کودک

راهنمای انتخاب لباس مناسب برای جشن تولد کودک

فهرست عناوین

همه مادر و پدر‌ها دوست دارند جشن تولد فرزند دلبندشان، یک روز شاد و خاطره‌انگیز  باشد. یکی از نکات جذاب برای کوچکترها لباسی است که در این روز خاص می‌پوشند. بهتر است برای این روز خاص که سالی یکبار تکرار می‌شود، لباسی را انتخاب کنید که موردعلاقه و پسند فرزند تان باشد و از پوشیدن آن لباس حس خاص بودن و زیبا بودن را داشته باشد. معمولا دختر خانم‌ها دوست دارند در روز تولدشان مثل یک پرنسس جلوه کنند و آقا پسرها معمولا دوست دارند مثل شخصیت کارتونی موردعلاقه شان به‌نظر بیایند.


در ادامه پیشنهادات و نکاتی را مطرح می‌کنیم که می‌توانید آن‌ها را برای بهتر برگزار کردن این روز خاص مدنظر داشته باشید.

هنگام انتخاب لباس تولد، فصل سال و محل برگزاری جشن تولد (فضای باز یا بسته) و تم تولد را در نظر داشته باشید.

بهتر است برای برگزاری تولد فرزندتان، تمی متناسب با شخصیت و علاقه اش انتخاب کنید. انتخاب تم تولد باعث می شود تا فضای جشن جذاب‌تر و زیباتر به‌نظر برسد. مثلا در فصل بهار و در محیط باز، تم تولد متناسب با شکوفه‌های بهاری ایده جالبی خواهد بود و برای دختر خانم‌ها می‌تونید از لباس پرنسسی با رنگ‌های شکوفه‌های بهاری و همراه با گل‌های بهاری استفاده کنید یا اگر مراسم در فصل تابستان برگزار می‌شود، می‌توانید از رنگ‌های شاد تابستانه یا تم‌های رنگین‌کمان برای تولد و لباس کودکان دلبندتان استفاده کنید. همینطور برای فصل زمستان می‌توانید از تم برف و رنگ آبی استفاده کنید و در فصل پاییز هم از انواع رنگ‌های گرم پاییزی مثل زرد و نارنجی ایده بگیرید.


انتخاب شخصیت محبوب فرزندتان

انتخاب لباس تولد متناسب با شخصیت‌های کارتونی و یا لباس‌های محلی هم می‌تواند ایده بسیار جالب و جذاب برای کودکان باشد. بهتر است از فرزند خود بپرسید که به کدام شخصیت کارتونی علاقه دارد و تم تولد، لباس تولد و همینطور کیک تولد را متناسب با آن انتخاب کنید. شخصیت‌های کارتونی موردعلاقه دخترخانم‌ها معمولا سفید برفی، سیندرلا، شاهزاده یخی و سایر پرنسس‌های دیزنی هستند و شخصیت‌های کارتونی موردعلاقه آقا پسرها نیز معمولا مرد عنکبوتی، بتمن، سوپر من، هالک، دزدان دریایی، زورو و ... است. شخصیت‌های کارتونی ازجمله مینیون‎‌ها، باب اسفنجی، زنبور عسل، میکی‌موس و ... می‌توانند موردعلاقه پسرها و هم دخترخانم‌ها باشند. 


برای تهیه لباس‌های جشن تولد کودک می‌توانید به فروشگاه‌های لباس کودک و یا بعضی از اسباب‌بازی‌فروشی‌ها سر بزنید. البته امروزه کانال‌های تلگرام و صفحات اینستاگرام زیادی هستند که در این حوزه‌ها فعالیت ‌می‌کنند و می‌توانید به‌صورت اینترنتی از آن‌ها خرید کنید. فقط باید قبل از خرید از سایز لباس مطمئن شوید. یک روش دیگر هم این است که انواع مدل‌های لباس جشن تولد کودک را جستجو کنید و مدل لباس موردعلاقه فرزندتان را انتخاب کنید و به خیاط مورد اعتمادتان برای دوخت سفارش دهید.

در آخر مهم‌ترین نکته این است که علاقه فرزندتان در روز جشن تولد را حتماً در نظر داشته باشید و سعی کنید در انتخاب کلیه امور مربوط به جشن ازجمله تم، کیک  و لباس تولد سلیقه فرزندتان را در نظر بگیرید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت