جدیدترین پیامهای تبریک عقد و نامزدی به دوستان

جدیدترین پیامهای تبریک عقد و نامزدی به دوستان

فهرست عناوین

اگر یکی از دوستان و اقوام شما به تازگی نامزدی یا عقد کرده است، می توانید با یک متن ساده اما زیبا و صمیمی او را خوشحال کنید. می توانید این متن را مستقیما برای او فرستاده یا در فضای مجازی منتشر کنید. برای این تبریک می توانید خودتان دست به قلم شوید یا از متن های زیبای پیام تبریک عقد و نامزدی استفاده کنید.
برخی از این پیام ها بسیار زیبا هستند و می توانند منتقل کننده احساس شما به طرف مقابل باشد. در این متن با زیباترین پیام های تبریک عقد و نامزدی به دوستان و آشنایان آشنا می شویم.

نمونه متن برای پیام های تبریک عقد و نامزدی

شما می توانید از این پیام ها مستقیما استفاده کرده یا از آن ها ایده گرفته و یک متن زیبا و طولانی‌ تر بنویسید.

این تازه آغاز راه داستان عشق شما است. امیدوارم سال ها در کنار هم خاطرات زیبا و خوبی بسازید. نامزدیتان مبارک.

امیدوارم عشق میان شما عزیزان حتی در تاریک ترین شب های زندگی نیز مانند ستاره ای پر نور و زیبا روشن کننده راهتان و گرمی بخش دل هایتان باشد. دست حمایت خداوندگار عشق همراهتان.
عشق است و عاشق است که باقی است تا ابد، دل بر جز این منه که به جز مستعار نیست. دوست عزیزتر از جانم امیدوارم عشقتان ابدی و پایدار باشد.
و این آغاز راه است. ما نمی دانیم در داستان پر فراز و نشیب زندگی، در پیچ بعدی چه چیزی در انتظارمان است. اما خوب می دانم تو و ...(اسم فرد مورد نظر) در کنار همدیگر به خوبی از پس هر چیزی بر خواهید آمد. عشقتان مانا.
هیچ اتفاقی در دنیا مهم تر و زیباتر از پیدا کردن یک همراه خود برای باقی زندگی نیست. پیدا کردن همسفر زندگیت مبارک. امیدوارم همیشه برای هم بمانید.
آرزو می کنم داستان عشق شما همچون افسانه ها برای همیشه مانا و ماندگار بماند. از صمیم قلب برایتان خوشبختی آرزومندم.
ازدواج پیوندی است که هیچ کس در آن ضرر نمی کند. اگر در آن موفق شوید یک همراه خوب پیدا کرده ای و اگر در آن موفق نشوی، احتمالا فیلسوف خواهی شد! امیدوارم تو جز گروه اول باشی عزیزتر از جانم.
شما خیلی خوش شانسید که همدیگه رو پیدا کردید، راستش بنظرم هیچ کس دیگه ای نمی تونست اخلاق شما دو تا رو تحمل کنه! عشقتون پایدار بد اخلاقا!
امیدوارم روز نامزدیتون سرآغاز بهترین روزهای زندگیتون باشه. تبریک منو از صمیم قلب پذیرا باشید.
زیباترین لحظه زندگی لحظه ای است که نگاه هایتان با هم و دست هایتان در هم گره می خورد و به هم قول می دهید تا پایان زندگی در هر لحظه شادی و غم کنار هم باشید. برایتان بهترین ها را آرزومندم چرا که سزاوار بهترین ها هستید.
هم نظری هم خبری هم قمران را قمری، هم شکر اندر شکر اندر شکر اندر شکری . از شنیدن خبر نامزدیتان بسیار شادمان و مشعوف شدم. نامزدیتان مبارک
ازدواج تنها پیوند زمینی است که در آسمان ها بسته می شود. پیوند آسمانیتان مبارک و مسعود.
تو بهترین دوست من بودی که همیشه گوش شنوایی برای دردودل هام و تکیه محکمی برای مشکلاتم بودی. از حالا به بعد وقتش شده که برای شریک زندگیت اینطور باشی.
خوشبختی و عشق افسانه نیست، شما عزیزان هم دلیلی بر اثبات این ادعا. آرزو می کنم عشق هرگز خانه شما را ترک نکند و هر روز از روز قبل عاشق تر باشید.
مطمئنم تو در لباس سفید عروسی، مانند ملکه ها زیبا خواهی درخشید. هر روز زندگیتان درخشان و شاد رفیق همیشگیم.
امیدوارم تک تک آرزوهاتون کنار هم به خاطره تبدیل شه و کتاب زندگیتون پر از اتفاقات شاد و عالی باشه. از صمیم قلبم یکی شدنتون رو تبریک میگم.
عاشق همه دنیا را در چشم معشوق می بیند و به هر جای دنیا که بنگرد، معشوق را در آن خواهد دید. این گونه است که خدا دو چشم را برای دو چشم آفرید. عشقتان مسعود و پایدار
وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد، هیچ زمانی زیاد نیست، هیچ مسافتی دور نیست و هیچ چیز دیگری نمی تواند دو عاشق را از هم جدا کند. پیوندتان مبارک.
عشق شاید کور باشد، اما هیچ چیزی در دنیا بهتر از ازدواج نمی تواند چشمان شما را باز کند! ورود شما را به دنیای عشاق بینا تبریک می گویم!
عزیزای دلم نمی تونم بگم شما دوتا چقدر بهم میاید. انگار از روز اول خدا شما دو تا رو برای هم آفریده! امیدوارم خونه عشقتون همیشه سبز باشه و ثمره عشقتون دو جین بچه قد و نیم قد!
خوشبختی واقعی در دنیا فقط با یک چیز میسر می شود. دوست داشتن و دوست داشته شدن. هر روزتان پر از خوشبختی واقعی و عمیق. نامزدیتان مبارک
عزیزان عشق هدیه ای بی بدیل و امانتی بی همتا از سوی خداوند است. قدردان این هدیه بی نظیر خدا باشید. عشقتان پایدار.
کسی که قصد خوشبختی دارد، در را می کوبد و کسی که عشق در دل دارد، در را باز می کند. پیوند زیبایتان مبارک.
عشق واقعی مانند یک رودخانه جاری است. درست است سر راه خود با موانع زیادی روبه رو می شود اما تمامی آن ها را از سر راه خود بر می دارد. برایتان یک زندگی عاشقانه و همیشه رو به پیشرفت آرزومندم.
امیدوارم بهترین دوست، همصحبت، همراه، همدم روح و شریک زندگی هم باشید. در کنار شما خواهم بود تا روز یکی شدنتان را جشن بگیریم.
امیدوارم از این به بعد اگه اشکی روی گونه ت لغزید، فقط اشک شادی باشه. اگر غمگین یا عصبانی شدی، با حضور عشقت کنارت همه غصه هاتو فراموش کنی. براتون بهترین ها رو آرزو می کنم.
بی عشق نشاط و طرب افزون نشود، بی عشق وجود خوب و موزون نشود، صد قطره ز ابر اگر به دریا ریزد، بی جنبش عشق در مکنون نشود. پیوندتان مبارک
امیدوارم هر دوی شما، عشق، آرامش و شادی را در آغوش و وجود یکدیگر پیدا کنید. یکی شدنتان مبارک.
زندگی فرمول پیچیده ای دارد و تنها چیزی که آن را ساده می کند، عشق است. زندگیتان هر روز سرشار از عشق و پیوندتان مبارک.
کاش می توانستم خوشحالیم را از این اتفاق خجسته در کلمات بگنجانم اما حیف که کلمات از آن قاصرند. بنابراین به ناچار و ساده اما از صمیم قلب می گویم پیوندتان مبارک.
خوش است و قشنگ است که درگیر شوید، در دام دل شکسته زنجیر شوید، ای دوست همیشه از خدا می خواهم، کنار هم باشید و به پای هم پیر شوید.
امشب شب آن دولت بی پایان است، دل در پی دیدار رخ جانان است، یاران همه جمعند در این محفل شاد، شب نیست، عروسی خدا جویان است.
ازدواج باغی سرسبز و پر از زیبایی است که باید همیشه مراقب آن باشید و با عشق آن را آبیاری کنید. باغ زندگیتان همیشه سرسبز و شاد.
مطمئنم شما قشنگ ترین عروس و دوماد دنیا میشین. قدر همو بدونین و از کنار هم بودن لذت ببرید. نامزدیتون مبارک.
شروع عاشقانه هایتان را به جشن می نشینیم و شادی مادام برایتان آرزومندیم. پیوندتان مبارک.
ازدواج شما پیوند عمیق دو قلب است که جهان یارای گسستن آن نیست. شما برای هم آفریده شده اید و هرکدام برای دیگری گنجی بی پایان است که باید قدر آن را بدانید. پیوند عاشقتان را با هزاران گل سرخ تبریک می گویم و برایتان بهترین ها را آرزومندم.
عزیزان من شاید عشق در ابتدای راه کمی خام باشد اما صبر و گذشت زمان از آن تابلویی می سازد بی نظیر و رویایی. آرزو می کنم هر روز عاشق تر از دیروز باشید. پیوندتان مبارک

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت