معرفی بهترین باغ عمارت های عکاسی در تهران به همراه قیمت

معرفی بهترین باغ عمارت های عکاسی در تهران به همراه قیمت

فهرست عناوین

عکاسی و ساخت کلیپ عروسی این روزها به سبکی بسیار متفاوت از گذشته انجام می شود. زوج های جوان قبل از مراسم عقد و عروسی خود لوکیشن یا لوکیشن هایی را برای عکاسی انتخاب کرده و کلیپ و عکس هایی خاص و زیبا از بهترین خاطره زندگی خود آماده می کنند. این روزها باغ عمارت های عکاسی مختلفی در شهرهای ایران وجود دارد که زوج های جوان آن ها را برای عکاسی انتخاب می کنند. در این باغ عمارت ها لوکیشن های مختلفی برای عکاسی ساخته شده تا عروس و داماد بتوانند عکس هایی متفاوت و زیبا ثبت کنند.
از طرفی بهتر است با قیمتهای حدودی و هزینه های اجاره باغ های عکاسی آشنا باشید تا با برنامه ریزی برای رزرو باغ عکاسی و تیم عکاسی فرمالیته و عروسی اقدام کنید. در این مطلب قصد داریم با تعدادی از بهترین باغ عمارت های عکاسی در تهران و هزینه آنها آشنا شویم، بنابراین اگر مراسم عقد و عروسی شما نزدیک است، با بزمینه تا انتهای مطلب همراه شوید.

عمارت استاد زمان

یکی از باغ عمارت های زیبا و نوستالژیک برای عکاسی عروسی، عمارت استاد زمان است. اگر به خانه های قدیمی و معماری آن ها علاقه مند هستید، این عمارت همان چیزی است که باید انتخاب کنید. حوض آبی فیروزه ای، قالی های رنگارنگ، درها و پنجره های قدیمی و معماری سنتی عمارت به شما این امکان را می دهد که تصاویری خاص و نوستالژیک برای کلیپ فرمالیته خود بگیرید.

باغ عمارت مجلل ماکان

یکی دیگر از انتخاب های لوکس و زیبا برای لوکیشن عکاسی بدون شک باغ عمارت مجلل ماکان است. این باغ عمارت در غرب تهران واقع شده و با امکاناتی مانند لوکیشن فضای باز و بسته، فضاسازی سن تورینی یونان، دالان های پرنور، درختان بلند و کهنسال، باغی اصیل و دکوراسیون خاص در ساختمان یکی از بهترین انتخاب ها برای عکاسی مراسم عقد و عروسی به شمار می رود. هزینه ورودی این باغ عکاسی در سال 1402 بین 8 تا 10 میلیون تومان بود.

باغ عمارت الهیه

اگر برای عکاسی مراسم عقد و عروسی خود به دنبال یک لوکیشن خاص و متفاوت هستید، باغ عمارت الهیه بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این باغ عمارت در شمال تهران واقع شده و با اکسسوری های قدیمی و جذابی مانند گرامافون و میز تلفن به همراه دیزاینی لوکس و متفاوت باعث می شود عکس های خود را در محیطی بسیار زیبا و خاص بگیرید. علاوه بر فضای داخلی بسیار زیبا، یک استخر آبی، باغ و گل آرایی آن فضای بیرونی آن را نیز بسیار زیبا و خاص کرده است.

باغ عمارت سرهنگ

بلغ عمارت سرهنگ در خیابان فرشته تهران واقع شده که دسترسی به آن را بسیار ساده کرده است. این باغ عمارت قدیمی یک حیاط بزرگ و سنگفرش شده دارد که با درختان بلند و کنهسال پوشیده شده است. یک عمارت بزرگ و اعیانی در کنار یک کلبه چوبی زیبا در وسط حیاط چندین لوکیشن زیبا و خاص را برای عکاسی در اختیار عکاس و زوج های جوان قرار می دهد.

باغ عمارت شیلات جاجرود

اگر می خواهید لوکیشن عکاسی شما بسیار خاص و متفاوت از دیگران باشد، باغ عمارت شیلات جاجرود بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این باغ عمارت در فاصله 20 کیلومتری تهران پارس واقع شده و لوکیشن های متفاوتی در اختیار شما قرار می دهد. درختان سر به فلک کشیده و کهنسال، سوارکاری، قایق سواری، کوه و یک رودخانه بی نظیر در باغ آن را به یکی از بهترین انتخاب ها برای زوج های جوان و آتلیه های عکاسی تبدیل کرده است.

باغ خصوصی ظهیر (محجبه)

بزرگترین باغ محجبه در تهران باغ خصوصی ظهیر است. استودیوهای عکاسی زیادی در تهران با این باغ همکاری می کنند. در نیمه دوم سال 1402 ورودی باغ به صورت عمومی بدون محدودیت زمانی 2 میلیون تومان بود و ورود ساقدوش و همراه نفری 300 هزار تومان. ورودی باغ به صورت خصوصی شامل ورودی 6 قسمت باغ تا سقف 3 ساعت مبلغ 2700000 تومان و ساعت اضافه 900 هزار تومان بود. البته این مبالغ برای اعیاد شامل افزایش قیمت تقریبا 25 درصدی می شود.

باغ عمارت کاج

نام دیگری که در لیست باغ عمارت های عکاسی تهران قرار می گیرد، باغ عمارت کاج است. این باغ عمارت مساحتی حدود 40 هزار متر مربع داشته و با گل کاری های مختلف و متنوع گوشه گوشه خود را به یک لوکیشن عکاسی خاص و متفاوت تبدیل کرده است. وجود یک دریاچه مصنوعی کوچک و یک پل سنگی ویژگی منحصر به فرد باغ عمارت کاج است که آن را بسیار زیباتر کرده است. اخرین تعرفه ورودی این باغ برای عروس 2200000 تومان است و پذیرش ساعتی ندارند.

باغ عمارت موسوی در شهریار

اگر از جمله افراد علاقه مند به معماری های اروپایی به همراه نورپردازی های خاص هستید، باغ عمارت موسوی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این سازه به سبک معماری دوران رنسانس و سازه های قرن هفدهم ساخته شده و پس زمینه ای عالی برای تصاویر و کلیپ های شما خواهد بود. فضای داخلی عمارت نیز با اکسسوری هایی مطابق با معماری بیرونی ساختمان انتخاب شده تا لوکیشن عکاسی یک لوکیشن خاص و البته بسیار زیبا باشد.

باغ عمارت شاهی در شهریار

همانطور که از نام این باغ عمارت پیدا است، شما در آن یک لوکیشن شاهانه و اشرافی خواهید داشت. فضای تجملاتی و بسیار گران قیمت این باغ تالار آن را به یکی از اولویت های اصلی زوج های جوان و عکاسان تبدیل کرده است. باغ عمارت شاهی با داشتن دو سالن با معماری متفاوت، باغی بسیار زیبا به همراه سنگفرش و روف گاردن لوکیشن های متفاوت و زیبایی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

باغ عمارت موگه در شهریار

یکی از لوکس ترین باغ عمارت های عکاسی که در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع ساخته شده، باغ عمارت موگه در شهریار است. درختان قدیمی و بلند در مجموعه در کنار دکوراسیونی بسیار خاص و زیبا این باغ عمارت را به یکی از بهترین‌ها در تهران تبدیل کرده است. البته این باغ عمارت برگزار کننده مراسم عقد و عروسی نیز هست و شما علاوه بر لوکیشن عکاسی می توانید آن را برای برگزاری مراسم خود نیز انتخاب کنید. این باغ لوکیشن های عکاسی مختلفی مانند صخره های نوادا، کلیسای سن سباستین، ونیز ایتالیا، گورستان اتومبیل، سوله های شبه مخروبه و لوکیشن های مختلف دیگری دارد که عکاسی در اروپا را برای شما در یک فضای کوچک مجسم خواهد کرد.

باغ عمارت قصر سفید

اگر برای عکاسی خود دنبال یک باغ عمارت همه چیز تمام و عالی هستید، باغ عمارت قصر سفید شهرری همان چیزی است که باید انتخاب کنید. بسیاری از آتلیه های تهران این باغ تالار را برای عکاسی مراسم عقد و عروسی انتخاب کرده اند. دکورها و تم های آماده، کلبه سوییسی و عمارت زیبای این مجموعه عکس های زیبایی برای شما به ارمغان می آورد.

باغ عمارت اردیبهشت

باغ عمارت اردیبهشت در شمال تهران و انتهای خیابان اشرفی اصفهانی واقع شده است. باغ این عمارت بدون شک یکی از زیباترین باغ هایی است که می توانید برای عکاسی انتخاب کنید. فضای داخلی عمارت آن نیز به سبکی مدرن و بسیار زیبا دیزاین شده است. در این باغ عمارت تم عکاسی شما هر چیزی که باشد، اسپرت، اعیانی، کلاسیک یا سنتی این باغ عمارت لوکیشن و طراحی مخصوص به آن را در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین اگر به عکاسی و ساخت کلیپ با ماشین های قدیمی علاقه مند هستید، این باغ عمارت با داشتن چندین خودرو کلاسیک و قدیمی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

باغ عمارت ویکتوریا

همانطور که از انتخاب نام این باغ عمارت پیدا است، ویکتوریا عمارتی اروپایی و بسیار شاهانه است که می توانید متفاوت ترین و زیباترین عکس های خود را در گوشه به گوشه آن بگیرید. در کنار عمارتی شاهانه و اعیانی باغ نیز بسیار زیبا است و هر بخش آن می تواند یک بک گراند زیبا برای عکاسی زوج های جوان به شمار رود.

پرنسا پارک

اگر وسواس زیادی برای انتخاب لوکیش عکاسی مراسم عقد و عروسی خود دارید، پرنسا پارک بدون شک می تواند رضایت خاطر شما را به دست آورد. این پارک متفاوت ترین لوکیشنی است که می توانید برای عکاسی انتخاب کنید. در این پارک می توانید لوکیشن های طبیعی مختلف از جنگل و رودخانه و حتی کویر را هم ببینید. بنابراین می توانید با عکاسی تنها در یک پارک تصاویری متنوع و در حد ایران گردی و حتی جهان گردی بسازید.
زیبایی این پارک تنها به فضای طبیعی شبیه سازی شده آن محدود نمی شود. در این پارک عمارت های مختلف به سبک های عمارت های رومی، ساختمان های اروپایی و عمارت های دوران رنسانس ساخته شده تا همه چیز برای یک عکاسی یا کلیپ فرمالیته فوق حرفه ای آماده باشد. این باغ عمارت حدود 20 هزار متر مربع مساحت داشته و می تواند بهترین انتخاب برای زوج های لوکس پسند و سخت پسند باشد.

باغ عمارت گل مریم

اگر دوست دارید برای ساخت کلیپ فرمالیته خود ایران گردی یا اروپا گردی کنید اما پرداخت هزینه آن برای شما سنگین است، باغ عمارت مریم رویای شما را با هزینه بسیار کمتر برآورده می کند. این باغ عمارت لوکیشن های بسیار متفاوت و زیبایی در اختیار شما قرار می دهد که دست کمی از لوکیشن های عکاسی در اروپا ندارد. جاذبه های طبیعی مانند جنگل و دریا و رودخانه ای که حتی می توانید در آن قایق سواری کنید، آن را به یکی از انتخاب های پرطرفدار در میان زوج های جوان تبدیل کرده است.

باغ عمارت نارون

باغ عمارت نارون باغ عمارت دیگری است که می توانید برای عکاسی عقد و عروسی و حتی ساخت کلیپ فرمالیته خود آن را انتخاب کنید. این باغ عمارت 3800 متر مربع مساحت داشته و در لواسان واقع شده است. از این رو دسترسی شما به آن نیز بسیار مناسب و راحت خواهد بود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه عمارت چهار طبقه ای آن بوده که هر طبقه به سبکی خاص و متفاوت دیزاین شده است. از این رو می توانید از میان ده ها لوکیشن عکاسی مختلف تصاویری زیبا و خاص بگیرید. علاوه بر عمارت و طبقات آن، باغ زیبا و استخر سرپوشیده و روباز آن نیز لوکیشن های زیبای دیگری در اختیار تیم عکاسی و زوج جوان خواهد داد.

باغ عروس قاصدک

باغ عروس قاصدک انتخاب زیبای دیگری برای لوکیشن عکاسی عقد و عروسی خواهد بود. این باغ در شهریار واقع شده و مساحتی حدود 5 هزار متر مربع دارد. دریاچه مصنوعی، عمارت، باغچه، فضای سبز و طاق روستیک این مجموعه را به یکی از زیباترین انتخاب های برای عکاسی عروسی تبدیل کرده است. در سال 1402 مبلغ ورودی با تایم آزاد این باغ 3 میلیون تومان بود که البته امکان حضور ساعتی به مبلغ ساعتی 700 هزار تومان نیز فراهم بود. لازم به ذکر است ورودی ساقدوش هزینه جدا دارد و نفری 200 هزار تومان است.

باغ عمارت پارادایس

باغ عمارت پارادایس یکی از بزرگ ترین و زیباترین عمارت های عکاسی در اطراف تهران به شمار می رود. این باغ عمارت مساحتی حدود 73 هزار متر مربع داشته و در گوشه به گوشه آن لوکیشن های مختلف عکاسی به چشم می خورد. لوکیشن های خاص روستیک یا بوهو، دریاچه و جنگل مصنوعی، عمارتی شاهانه و بسیار لوکس و فضای سبز باغ به همراه پل های چوبی یک پس زمینه و فضای خاص و زیبا برای عکاسی و ساخت کلیپ عروسی خواهد بود.

هزینه ورودی باغ عمارت های عکاسی چقدر است؟

هزینه ورودی باغ عمارت های عکاسی با توجه به امکانات و خدماتی که در اختیار شما قرار می دهند متفاوت خواهد بود. به طور میانگین هزینه ورودی این باغ تالارها از حدود دو میلیون تومان آغاز شده و تا حدود 15 میلیون تومان و بیشتر خواهد بود. برای مثال هزینه ورودی باغ عمارت ماکان شهریار در سال 1402 مبلغ 10 میلیون تومان، عمارت باغ اردیبهشت 2 میلیون تومان، باغ عمارت شیلات جاجرود چهار میلیون تومان و باغ عمارت شاهی شهریار دو میلیون تومان است.
همچنین طبق تحقیقات تیم بزمینه عمارت فیروزبهرام در تابستان 1402 مبلغ 7 میلیون تومان جهت ورودی دریافت کرده است و عمارت باغ شیخ بهایی در خیابان ونک مبلغ 6 میلیون و پانصد هزار تومان. عمارت ویکتوریا 4 میلیون تومان و باغ مجلل شهرری 2 میلیون و پانصد هزارتومان به عنوان ورودی دریافت کرده اند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت