معرفی بهترین باغسراها و باغ تالارهای مشهد در سال 1401

معرفی بهترین باغسراها و باغ تالارهای مشهد در سال 1401

فهرست عناوین

مشهد یکی از شهرهایی است که تنوع و تعداد باغ تالارها در آن بسیار زیاد است. هرکدام از این باغ تالارها خدمات ویژه ای به زوج های جوان و مهمانان آن ها ارائه می کنند تا در برگزاری هر چه بهتر مراسم عقد یا عروسی به ان ها کمک کرده باشند. با توجه به آن که تعداد باغ تالارهای مشهد زیاد است، در این مطلب بهترین باغسراها و باغ تالارهای مشهد را به شما معرفی کرده ایم تا بتوانید انتخابی بهتر و مطمئن تر برای بهترین روز زندگی خود داشته باشید.

باغ تالار نفس

نام اول در لیست بهترین باغ تالارهای مشهد، باغ تالار نفس است. این باغ تالار دارای دیزاینی خاص و متفاوت و نمای بیرونی تمام سنگ است. اگر قصد برگزاری مراسم عقد در این باغ تالار را دارید، اتاق عقد آن با ظرفیت 150 نفر و دیزاینی خاص و اروپایی می تواند بهترین انتخاب برای شما به شمار رود. همچنین اگر تعداد مهمانان شما برای مراسم عروسی زیاد است، این باغ تالار دارای ظرفیت 1000 نفر مهمان با خدمات کامل و عالی است.
علاوه بر برگزاری مراسم در فضای باز، نفس دارای یک تالار بزرگ با سقف بلند، معماری مناسب و تهویه ای عالی است تا شما در فصل های سرد سال بتوانید مراسم خود را در تالار برگزار کنید. اگر دوست دارید، مراسم خود را متفاوت تر برگزار کنید، در این باغ تالار می توانید از امکاناتی مانند مراسم آتش بازی، مراسم پرواز کبوتر، درخت آرزو، مشعل آرایی دم در و ویدئو پروژکشن استفاده کنید.

باغ تالار پاسارگاد

این باغ تالار یکی از بزرگ ترین باغ تالارهای مشهد است که در آن 4 سالن مجزا با ظرفیت های مختلف 500 و 800 نفر وجود دارد. مسیرهای دسترسی به هر کدام از سالن ها و آشپزخانه هر کدام کاملا مجزا بوده و حتی برگزاری همزمان 4 مراسم عروسی تاثیری بر یکدیگر نخواهد گذاشت. علاوه بر فضای بیرونی بسیار زیبا همراه با گل آرایی و معماری اعیانی ساختمان، تالارهای مجموعه دارای فضایی دلنشین با سقف بلند و بدون ستون هستند تا هم مهمانان در آن احساس راحتی کرده و هم فضای مناسب جهت فیلمبرداری فراهم باشد. این باغ تالار دارای پرسنلی دوره دیده و دلسوز هستند و صفر تا صد مراسم را به بهترین شکل برگزار خواهند کرد.

باغ تالار هیراد

اگر برای مراسم عقد و عروسی خود به دنبال یک باغ تالار زیبا هستید که بتوانید عکاسی فرمالیته خود را نیز در آن انجام دهید، باغ تالار هیراد بدون شک بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در این باغ تالار استخر، آب نما و دو باغ بسیار زیبا و دیزاین شده وجود دارد که می توانید در لوکیشن های زیبای عکاسی آن خاطرات زیبای خود را ثبت کنید. شما می توانید از دو تالار یا باغ برای برگزاری مراسم مردانه و زنانه به صورت مجزا نیز استفاده کنید. این باغ تالار می تواند از 200 نفر تا 1200 نفر مهمان را در خود جای داده و به بهترین شکل ممکن از آن ها پذیرایی کند. منو پذیرایی در این باغ تالار بسیار متنوع و در عین حال با کیفیت است تا هرکس بتواند متناسب با بودجه خود آن ها را انتخاب کند. اتاق عقد با ظرفیت حدود 20 نفر، چیدمان های متنوع سفره عقد، شمع آرایی، آتش بازی، مشعل آرایی، نور پردازی و چایخانه از دیگر امکانات این باغ تالار به شمار می رود.

باغ تالار پارمیس

یک انتخاب لوکس دیگر برای برگزاری مراسم عقد و عروسی در مشهد، باغ تالار پارمیس است. این باغ تالار دارای ظرفیتی بین 150 تا 800 نفر بوده و برای برگزاری مراسم های کم جمعیت تا شلوغ مناسب خواهد بود. چیدمان مبلمان در باغ تالار به شکلی کاملا اصولی بوده تا هم مهمانان از نشستن روی آن احساس راحتی کرده و هم دید کافی به سن رقص از هر گوشه از سالن داشته باشند. جایگاه عروس و داماد به شکلی بسیار خاص و زیبا دیزاین شده است. همچنین شما می توانید قبل از برگزاری مراسم مدل های مختلف سفره عقد تالار را دیده، بهترین گزینه را انتخاب کرده و همچنین تغییراتی در آن مطابق میل خود بدهید. مراسم آتش بازی و نور افشانی نه فقط در زمان ورود عروس و داماد بلکه در چندین مرحله انجام می شود تا مراسم شما زیباتر و خاص تر برگزار شود.

باغ تالار ونیز

فرقی نمی کند که به دنبال برگزاری یک مراسم عقد جمع و جور و یا یک عروسی لوکس و پر جمعیت باشید، باغ تالار ونیز در هر دو حالت می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این باغ تالار با داشتن اتاق عقد مجزا و یک فضای زیبا متشکل از سالن و باغ دست شما را برای انتخاب فضای برگزاری مراسم و البته تعداد مهمانان باز گذاشته است.
تعداد مهمانان در این باغ تالار می تواند از 70 تا 1000 نفر متغیر باشد. در این باغ تالار یک فضای کوچک بازی نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است تا آن ها نیز بتوانند از مراسم جشن و شادی لذت ببرند. این باغ تالار تمامی امکانات لازم جهت برگزاری یک مراسم عالی را در اختیار شما قرار خواهد داد. از جمله ی این امکانات می توان به فضای چایخانه، سیستم صوتی بسیار قوی، دیجی خانم و آقا، آتش بازی، کبوتر عشق، منو غذایی متنوع و با کیفیت و پرسنلی دوره دیده و مجرب اشاره کرد.

باغ تالار آلما

نام دیگری که در لیست بهترین باغ تالارهای مشهد قرار می گیرد، باغ تالار آلما است. این مجموعه دارای تالار سرپوشیده با ظرفیت 70 نفر برای برگزاری مراسم های عقد و تولد و باغ با ظرفیت 900 نفر برای برگزاری مراسم های عروسی است. معماری و دیزاین این باغ تالار به سبکی مدرن و نوین بوده و می تواند به برگزاری هر چه متفاوت تر مراسم شما کمک کند. مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی است تا امنیت خودرو مسافران هنگام برگزاری مراسم حفظ شود. نورپردازی حرفه ای، سیستم صوتی قوی، آتش بازی در بدو ورود عروس و داماد، مشعل آرایی، گل ارایی و چایخانه از دیگر امکانات این باغ تالار به شمار می رود. این مجموعه همچنین دارای استودیو تخصصی آلما است که می تواند با تخفیفات ویژه عکاسی و فیلم برداری مراسم شما را به بهترین شکل ممکن برگزار کند.

باغ تالار و محضر ماندلا

نام دیگری که در لیست بهترین باغ تالارهای مشهد قرار می گیرد، باغ تالار و محضر ماندلا است. این باغ تالار دارای یک فضای شیشه ای خاص و متفاوت است که نظیر آن را در هیچ جای دیگر نخواهید دید. دو سالن مجزا هر کدام با ظرفیت 200 نفر است که می توانید مراسم های عقد و یا عروسی با جمعیت کم را در آن برگزار کنید. این مجموعه دارای آتلیه عکاسی تخصصی، مزون و سالن آرایشی است که شما می توانید خدمات آن ها را با بیش از 30 تا 40 درصد تخفیف استفاده کرده و در هزینه های خود تا حد بسیار زیادی صرفه جویی کنید. اتاق عقد این مجموعه دارای ظرفیت حدود 150 نفر است و پارکینگ آن نیز می تواند 100 خودرو را در خود جای دهد.

باغ تالار شادی طرقبه

باغ تالار شادی طرقبه از جمله باغ تالارهایی است که با انتخاب آن خیالتان بابت برگزاری یک مراسم عالی و همه چیز تمام آسوده خواهد بود. این باغ تالار دارای ظرفیتی بین 100 تا 800 نفر بوده و اتاق عقد مجزا با ظرفیت 50 نفر نیز برای برگزاری مراسم عقد دارد. محل بازی کودکان برای شادی و تفریح این مهمانان کوچک نیز در نظر گرفته شده است. علاوه بر آتش بازی در زمان ورود عروس و داماد شما می توانید از تشریفات بالن اروزها و پرواز کبوتر نیز استفاده کنید. پارکینگ اختصاصی مجموعه دارای ظرفیت 700 خودرو است تا تمامی مهمانان بتوانند از آن استفاده کنند. گل آرایی، مشعل آرایی، چایخانه سنتی، پرسنلی مجرب و دلسوز و منو غذایی از بهترین مواد اولیه از دیگر امکانات این مجموعه به شمار می رود.

باغ تالار زنیط مشهد

باغ تالار زنیط مشهد یکی از بهترین انتخاب ها برای برگزاری مراسم عقد و عروسی در مشهد است. این باغ تالار در فضای باز خود می تواند 1200 نفر مهمان و در تالار حدود 300 نفر را در خود جای دهد. اتاق عقد مجزا با دیزاینی خاص و مدرن به شما امکان برگزاری یک مراسم عقد لوکس و عالی را خواهد داد. در این باغ تالار فضای بازی جداگانه ای نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است. پارکینگ آن تعداد 200 خودرو را در خود جای می دهد تا مهمانان بابت امنیت خودرو خود آسودگی خیال داشته باشند. کارت هدیه های این مجموعه به شما کمک می کند بتوانید یک کارت زیبا انتخاب کرده و یا آن را به سلیقه خود تغییر دهید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
برچسب ها : عروسی مشهد
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت