بهترین هتل های تهران برای برگزاری مراسم عروسی

بهترین هتل های تهران برای برگزاری مراسم عروسی

فهرست عناوین

برگزاری مراسم عقد و عروسی در سالن های هتل های لوکس و با کیفیت می تواند یک مراسم شیک و به یاد ماندنی را برای زوج های جوان به یادگار بگذارد. در تهران بسیاری از هتل ها سالن های ویژه ای برای برگزاری مراسم عقد و عروسی و پذیرایی از مهمانان دارند که می توانید آن ها را برای مراسم خود رزرو کنید. کدام هتل تهران برای برگزاری مراسم عقد و عروسی بهتر است؟ هرکدام از این هتل ها چه ویژگی ها و امکاناتی دارند؟ با ما همراه شوید تا با بهترین هتل های تهران برای برگزاری مراسم عروسی و امکانات هر کدام بیشتر آشنا شویم.

تالار پذیرایی هتل بزرگ ارم

تالار پذیرایی هتل بزرگ ارم با ظرفیتی بیش از 600 نفر یکی از بزرگ ترین سالن هایی است که می توانید برای برگزاری مراسم عروسی خود در تهران انتخاب کنید. این تالار دو سالن مجزا از یکدیگر دارد که می توانید آن ها را جداگانه و یا همزمان باهم رزرو کنید. در تالار هتل ارم شما می توانید از روف گاردن و فضای سبز بسیار زیبای آن به عنوان یک لوکیشن عالی برای عکس ها استفاده کنید نورپردازی در این تالار بسیار خاص و زیبا بوده و ستارگان را به مراسم شادی شما خواهد آورد. این سالن با ترکیب رنگ آبی بسیار زیبایی دیزاین شده و ظاهری اشرافی و بسیار لوکس به فضای آن داده است. همه چیز در این سالن از منو پذیرایی، کیفیت آن، پرسنل و سیستم های صوتی عالی و در بهترین سطح قرار دارد.

تالار پذیرایی هتل پرشین پلازا

هتل پرشین پلازا یک هتل تازه تاسیس و لوکس است که همه چیز در آن از جمله تالار پذیرایی آن بسیار لوکس و زیبا ساخته شده است. در این تالار زیبا می توانید مراسم خود تا ظرفیت 500 نفر مهمان را برگزار کنید. همچنین هتل پرشین پلازا یک روف گاردن بسیار زیبا دارد که می توانید یک مراسم عقد بسیار لوکس و خاص با ظرفیت 45 نفر مهمان را در آن برگزار کنید. هتل یک اتاق عقد مجزا نیز دارد تا اگر می خواهید زندگی مشترک خود را با یک مراسم خودمانی اما لوکس و سطح بالا اغاز کنید، این سالن را رزرو کنید. پرسنل حرفه ای، منو پذیرایی با کیفیت و متنوع، نورپردازی حرفه ای و مبلمان های شیک از دیگر ویژگی های این تالار پذیرایی به شمار می رود.

هتل استقلال تهران

نام دیگری که در لیست بهترین هتل ها برای برگزاری مراسم عروسی قرار می گیرد، بدون شک هتل پنج ستاره استقلال است. این هتل کلاسیک 3 تالار با ظرفیت مجموع 70 هزار متر مربع دارد که می توانید مراسم های عقد و عروسی خود را در آن برگزار کنید. تالار دریای نور هتل 1000 نفر، تالار نوفل لوشاتو 140 نفر و تالار یاس نیز 200 نفر ظرفیت دارد که می توانید با توجه به تعداد مهمان های خود هر کدام از آن ها را رزرو کنید. سیستم صوتی و تصویری در این تالارها از جدیدترین ها و بهترین ها هستند و هتل متنوع ترین منو غذایی از غذاهای ایرانی، فرنگی و فینگرفودها را در اختیار شما برای انتخاب قرار می دهد.

هتل آزادی تهران

هتل آزادی تهران یکی از هتل هایی است که دست شما را برای انتخاب تالار و سالن عروسی بسیار باز می گذارد. این هتل با داشتن چندین تالار با ویژگی ها و ظرفیت مختلف به شما این امکان را می دهد با توجه به تعداد مهمان های خود یکی از این تالارها را انتخاب کنید.

سالن مجلل زرین در هتل آزادی

این سالن بسیار زیبا در هتل آزادی تهران حدود 600 نفر ظرفیت داشته و مساحت آن 635 متر مربع است. سقف آن بسیار بلند و چهار متری است که آن را به یک سالن بسیار باشکوه و لوکس تبدیل کرده است. این سالن دارای مبلمان و دیزاینی بسیار شیک است که در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند.

سالن زمرد در هتل آزادی

این سالن در هتل آزادی تهران حدود 142 متر مربع مساحت داشته و می توانید آن را برای برگزاری یک مراسم عقد لوکس و کم جمعیت رزرو کنید.

سالن پانیذ در هتل آزادی

سالن پانیذ تالار دیگری در هتل آزادی تهران است که می توانید برای مراسم عقد خود آن را رزرو کنید. این سالن ظرفیت 120 نفر را داشته و با داشتن یک منو پذیرایی متنوع، دیزاین سفره عقد بسیار زیبا و پرسنلی حرفه ای یکی از بهترین انتخاب ها برای برگزاری مراسم عقد شما خواهد بود.

هتل بزرگ تهران

تالار هتل بزرگ تهران در تقاطع خیابان مطهری واقع شده و دسترسی بسیار عالی از هر نقطه شهر دارد. این تالار ظرفیت پذیرایی تا 450 نفر مهمان را داشته و پرسنل حرفه ای آن تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم شما انجام خواهند داد. برای انتخاب منو غذایی می توانید از میان منو متنوع غذاهای ایرانی، فرنگی و فینگر فود یک منو انتخاب عالی داشته باشید. هتل یک اتاق عقد جداگانه و یک اتاق عقد در سالن پذیرایی دارد که می توانید به دلخواه هرکدام از آن ها را نیز انتخاب کنید. پارکینگ اختصاصی، نورپردازی حرفه ای، استیج رقص، سفره خانه سنتی، گل آرایی از دیگر امکانات این تالار به شمار می رود.

هتل نووتل و ایبیس

اگر به دنبال برگزاری یک مراسم لوکس و لاکچری هستید، تالار هتل نووتل و ایبیس می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. تزئینات لاکچری، شمع آرایی، گل آرایی و استفاده از وسایل پذیرایی گران قیمت و لوکس این هتل را به انتخاب اول بسیاری از زوج های جوان تبدیل کرده است. در کنار دیزاین لوکس هتل یک معماری خاص و کاملا لاکچری دارد. در صورتی که مهمانان شما حدود 350 نفر باشد، می توانید این هتل را هم برای مراسم عروسی و هم عقد خود انتخاب کنید. پارکینگ اختصاصی، منو غذایی متنوع، پرسنل کاربلد و حرفه ای و البته جدیدترین تجهیزات نورپردازی و سیستم های صوتی رضایت خاطر شما را به طور کامل از برگزاری یک مراسم لوکس فراهم می کند.

هتل برج سفید تهران

اگر شما نیز به سبک های مینیمال و ساده و در عین حال زیبا علاقه مند هستید، تالار برج سفید تهران همان چیزی است که به دنبال آن هستید. این هتل به سبکی کاملا مدرن و اروپایی ساخته و طراحی شده و میز و صندلی های سفید و طراحی مینیمال آن آرامش و حس بسیار خوبی را به شما منتقل می کند. این تالار ظرفیت 400 نفر مهمان دارد که حتی در ظرفیت کامل آن خدمات در بالاترین و بهترین سطح کیفیت به مهمانان ارائه می شود. این هتل در خیابان پاسداران واقع شده و دسترسی بسیار مناسبی به دیگر نقاط شهر دارد. این تالار با داشتن تیم عکاسی و فیلم برداری حرفه ای، بهترین روز زندگی شما را به زیباترین شکل ممکن ثبت می کند. این تالار امکانات دیگری مانند سفره عقد، اتاق عقد داخل سالن، نورپردازی، نمایشگر تصویر و اینترنت بی سیم را در اختیار شما و مهمانان قرار می دهد.

هتل دهکده شیان

یک انتخاب جالب و متفاوت برای برگزاری مراسم عقد و عروسی بدون شک هتل دهکده شیان است. این هتل در شمال شرقی تهران و در منطقه لویزان واقع شده و در یک فضای جنگلی و مشجع قرار گرفته است. از این رو از همان ابتدای ورود به تالار تنها زیبایی خواهید دید! آب و هوای این هتل بسیار مطبوع و خنک است و می توانید آن در هر زمان از سال بخصوص در فصل های بهار و تابستان رزرو کنید. هتل یک سفره خانه سنتی بسیار زیبا در طبیعت سرسبز آن دارد تا مهمانان بتوانند از آن استفاده کنند. هتل یک اتاق عقد مجزا به همراه یک سفره عقد بسیار زیبا و لوکس دارد تا بتوانید مراسم عقد خود را نیز در محیطی بسیار زیبا برگزار کنید. محوطه و فضای سبز هتل آن را به یک لوکیشن عکاسی بسیار زیبا تبدیل کرده است. همچنین می توانید عکاسی و فیلم برداری مراسم خود را به تیم حرفه ای هتل بسپارید. از دیگر امکانات این هتل می توان به پارکینگ اختصاصی، استیج رقص، آتش بازی هنگام ورود عروس و داماد و نمایشگر تصویر اشاره کرد. در صورتی که ظرفیت مهمانان شما 100 تا 600 نفر است، می توانید تالار این هتل زیبا در تهران را رزرو کنید.

هتل پارسیان کوثر

هتل پارسیان کوثر در خیابان کریم خان واقع شده و امکانات مناسب و قابل توجهی در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. این هتل ظرفیت حداکثر 450 نفر مهمان را دارد. تالار هتل سقفی بلند و فضایی کاملا دلباز با طراحی مدرن دارد که در آن کاملا احساس راحتی خواهید داشت. اگر قصد برگزاری یک مراسم لوکس عقد دارید، می توانید از اتاق عقد مخصوص هتل استفاده کنید. هنگام ورود عروس و داماد مراسم آتش بازی برگزار می شود تا همه چیز رویایی تر و خاص تر برگزار شود. همچنین مهمانان مراسم می توانند از سفره خانه سنتی هتل نیز استفاده کرده و خود را به یک میان وعده یا نوشیدنی سنتی و خوشمزه دعوت کنند. آسانسور، پارکینگ اختصاصی، نمایشگر تصویر، جدیدترین سیستم های صوتی از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود.

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس یکی از جدیدترین و لوکس ترین هتل های پایتخت است که در شمال غرب تهران و در منطقه سعادت آباد واقع شده است. این تالار در کنار امکانات لوکسی که در اختیار مهمانان خود قرار می دهد، چندین تالار پذیرایی بسیار زیبا و شیک برای برگزاری مراسم عقد و عروسی نیز دارد. یکی از ویژگی های این هتل آن است که تعداد تالارهای آن بسیار زیاد بوده تا شما بتوانید متناسب با سلیقه و تعداد مهمانان خود یکی از ان ها را انتخاب کنید. تمامی تالارهای مخصوص عروسی این هتل امکاناتی مانند اتاق عقد مجزا، اتاق عقد داخل سالن، پارکینگ اختصاصی، آتش بازی، گل آرایی، استیج رقص، تیم عکاسی و فیلم برداری و غیره را در اختیار شما و مهمانان قرار می دهد. از جمله تالارهای این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• تالار پارسه 2 با ظرفیت 400 نفر مهمان
• تالار امیران 1 با ظرفیت 700 نفر مهمان
• تالار امیران 2 با محیطی بسیار لوکس و مدرن با ظرفیت 400 نفر
• تالار ایوان با دیزاینی کلاسیک و اصیل با ظرفیت 400 نفر
• تالار بزرگ با دو ورودی جداگانه برای برگزاری مراسمات خاص و پرجمعیت تا 2000 نفر

هتل پارسیان انقلاب

نام دیگری که در لیست بهترین هتل های تهران برای برگزاری مراسم عروسی قرار می گیرد، تالار هتل پارسیان انقلاب است. این هتل در کنار کیفیت بسیار بالا منوهای اقتصادی مناسبی در اختیار زوج های جوان قرار می دهد تا بتوانند با یک هزینه قابل قبول مراسم خود را به بهترین شکل برگزار کنند. تالار این هتل با سقف بلند و به صورت بدون ستون ساخته شده و فضایی بسیار زیبا و دلباز دارد. در صورتی که مهمانان شما 700 تا 1000 نفر هستند می توانید این تالار شیک و زیبا را برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب کنید. همچنین هتل اتاق عقد جداگانه با دیزاینی متفاوت و زیبا دارد تا برگزار کننده مراسمات عقد زوج های جوان در بالاترین سطح کیفی باشد.

هتل پرشیا

هتل پرشیا یکی دیگر از هتل های پایتخت است که می توانید مراسم های عقد و عروسی خود را در تالار آن برگزار کنید. تالار این هتل ظرفیت حداکثر 300 مهمان را داشته و بهترین امکانات و خدمات را در اختیار مهمانان قرار می دهد. شما می توانید برای انتخاب کارت دعوت خود از بانک متنوع کارت های دعوت هتل کمک گرفته یا طرح و ایده خود را به طراحان و گرافیست های هتل بدهید. می توانید میکاپ عروسی خود را به آرایشگاه و میکاپ آرتیست حرفه ای که با مجموعه هتل همکاری می کند، بسپارید. اتاق عقد و یک سفره عقد بسیار زیبا در اختیار شما قرار می گیرد تا مراسم عقد خود را به بهترین شکل ممکن در آن برگزار کنید. پارکینگ اختصاصی در اختیار مهمانان قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های تالار هتل پرشیا می توان به بادکنک آرایی، نور پردازی سالن ها، اقامت رایگان هتل و آتش بازی اشاره کرد.

 هتل بلوط ولنجک

هتل بلوط در منطقه ولنجک تهران واقع شده و با تالار آن با ظرفیت 250 نفر مهمان یکی از بهترین تالارها برای برگزاری مراسم عقد و عروسی های کم جمعیت به شمار می رود. این تالار به دلیل قرار گرقتن در یک موقعیت جغرافیایی مناسب و زیبا چشم اندازی بسیار رویایی و فضایی زیبا و سبز دارد. اتاق عقد داخل سالن به شما این امکان را می دهد که مراسم عقد و عروسی خود را همزمان با هم برگزار کنید. نمایشگر تصویر، اتاق عقد جداگانه، نمایش و شعبده بازی، گل ارایی، نور پردازی و منو غذایی متنوع و با کیفیت این هتل را به یکی از محبوب ترین ها برای برگزاری مراسم عقد و عروسی تبدیل کرده است.

هتل اوین

از دیگر گزینه ها انتخاب هتل برای برگزاری مراسم عقد و عروسی می توان به تالار هتل اوین اشاره کرد. هتل اوین دو سالن مجزا و چند منظوره با مساحتی بیش از 680 متر مربع و در دو طبقه دارد که می توانید آن ها را برای برگزاری مراسم خود رزرو کنید. ظرفیت هتل بین 200 تا 700 نفر بوده و شما می توانید آن را هم برای یک مراسم خودمانی و کوچک و هم یک مراسم شلوغ و پرجمعیت انتخاب کنید. سقف بلند سالن طبقه دوم هتل ارتفاعی بیش از 10 متر داشته و با یک معماری بسیار اصولی و زیبا بدون ستون ساخته شده است. گروه فیلم برداری و عکاسی حرفه ای، نورپردازی، مشعل آرایی، سیستم صوتی و موسیقی زنده و پارکینگ اختصاصی از دیگر امکانات این هتل زیبا به شمار می رود.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت