10 آتلیه عروس برتر کرج

10 آتلیه عروس برتر کرج

فهرست عناوین

عکس و فیلم تنها چیزی است که بعد از اتمام جشن عروسی به جای می ماند. تمام خاطرات روز عروسی با عکس و فیلم زنده می شود. بنابراین؛ بسیار مهم است که به این آیتم توجه ویژه ای شود. انتخاب یک اتلیه عروس خوب می تواند به شما کمک کند تا خاطرات زیبایی از روز عروسی را ماندگار کنید. اما با توجه به اینکه اتلیه های زیادی در شهر کرج عکاسی و فیلم برداری عروس را به صورت تخصصی انجام می دهند؛ انتخاب یک استودیو خوب ممکن است برای شما کمی دشوار باشد. لذا در این مطلب به معرفی 10 اتلیه عروس برتر کرج می پردازیم تا بتوانید از میان آن ها بهترین مجموعه را متناسب با شرایط خود برای عکاسی و فیلم برداری روز عروسی یا فرمالیته انتخاب کنید.

استودیو شاهرخ

اگر تمایل دارید تا صفر تا صد کارهای عکاسی عروسی و فرمالیته شما به بهترین نحو و بدون کوچک ترین ایرادی انجام شود، کافیست تا به استودیو شاهرخ در کرج مراجعه کنید. استودیو شاهرخ دارای تیم حرفه ای و به روز برای عکاسی و فیلم برداری عروس است. تیم حرفه ای استودیو شاهرخ توانسته است با خلاقیت بی نظیر در کار خود، عکس و فیلم برداری متفاوتی را به مشتریان ارائه دهد. این تیم دارای طراح استایل است؛ یعنی در تیم آتلیه شاهرخ افرادی حضور دارند که شما را برای داشتن یک استایل خاص و منحصر به فرد در روز عکاسی فرمالیته یا عروسی راهنمایی می کنند.
جزئیاتی چون لباس عروس، لباس داماد، کفش عروس و داماد، اکسسوری ها و... در جذاب تر دیده شدن عکس و ویدئو بسیار تاثیرگذار هستند و با توجه به اینکه تیم استودیو شاهرخ با استخدام طراح استایل به این جزئیات توجه می کنند، قطعاً نتیجه کار زیبایی را رقم می زند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد تیم استودیو شاهرخ، این است که برای فرمالیته و فیلم برداری روز عروسی سناریو نویسی انجام می دهد؛ که باعث جذاب شدن ویدئوها می شود. در کنار تمام این مزایا، آتلیه شاهرخ در کرج از بهترین تجهیزات روز دنیا برای عکاسی و فیلم برداری استفاه می کند، که باعث شده است نتیجه کار از کیفیت فوق العاده ای برخوردار باشد.

استودیو عکس و فیلم نگار

استودیو فیلم و عکس نگار یک آتلیه تخصصی عروس در شهر کرج است؛ که بیشتر از 20 سال است به صورت حرفه ای تدوین، عکاسی و فیلم برداری را با کمک تیم حرفه ای خود انجام می دهد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این استودیو، ارائه پکیج های متنوع برای عکاسی و فیلم برداری است. این ویژگی به مشتریان کمک می کند تا با توجه به بودجه و نیازشان پکیج خوبی را برای فیلم برداری و عکاسی روز عروسی انتخاب کنند.
با این وجود استودیو عکاسی نگار شرایط پرداخت متفاوتی را برای عروس و دامادها در نظر گرفته است؛ که به واسطه آن می توانند حتی از کامل ترین پکیج ها استفاده کنند. کسانی که به این اتلیه در کرج مراجعه می کنند، می توانند طی چهار مرحله هزینه پکیج موردنظر خود را پرداخت کنند. در نهایت جالب است بدانید که در این اتلیه تمام فایل های عکس و همچنین فیلم مادر بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای در اختیار شما قرار می گیرد؛ این در حالی است که اکثر آتلیه های عروس برای تحویل تمام عکس ها هزینه جداگانه ای را از شما دریافت می کنند.

آتلیه عروس مهرداد میرزایی

اگر به دنبال یک تیم با حوصله و منظم برای عکاسی روز عروسی هستید؛ می توانید اتلیه عروس مهرداد رضایی را برای این کار انتخاب کنید. لازمه یک عکاسی خوب و متفاوت، داشتن صبر و حوصله در حین کار است؛ که اعضای تیم عکاسی عروس مهرداد میرزایی از این ویژگی بهره مند هستند. گذاشتن زمان زیاد برای عکاسی باعث شده است تا عروس و داماد اوقات خوشی را در روز عروسی تجربه کنند و همکاری بیشتری با تیم عکاسی داشته باشند. در کنار صبر و حوصله زیاد، استفاده از ایده های جدید و ناب برای عکاسی و فیلم برداری عروس و داماد باعث شده است که این تیم به عنوان بهترین مجموعه عکاسی و فیلم برداری عروس در کرج شناخته شود.

سیلور استودیو

سیلور استودیو عضو ممتاز و درجه یک تیم عکاسان و فیلم برداران استان کرج با اختلاف یکی از بهترین آتلیه های عکاسی عروس در این شهر است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد سیلور استودیو، معرفی لوکیشن های جذاب و جدید است؛ که باعث می شود نتیجه کار بسیار خاص و متفاوت باشد. رفتار صادقانه، تعهد به کار، نظارت دقیق، برخورد مودبانه و همراهی تیم سیلور استودیو در روز عروسی از ویژگی هایی است که باعث شده است؛ تا به امروز از این مجموعه به عنوان تیم حرفه ای عکاسی و فیلم برداری در کرج نام برده شود.

استودیو آریامیکس

اگر به دنبال یکی تیم حرفه ای با سابقه برای عکاسی و فیلم برداری روز عروسی هستید؛ کافیست تا به استودیو آریامیکس در کرج مراجعه کنید. این مجموعه بیشتر از 29 سال است که به صورت تخصصی در زمینه عکاسی و فیلم برداری با تجهیزات پیشرفته فعالیت می کند. یکی از دلایلی که باعث شده است استودیو آریامیکس در کرج به شهرت بالایی دست پیدا کند، عکاسی مذهبی آن است.
در واقع این استودیو شرایطی را فراهم کرده است، که حتی عروس و دامادهایی که دارای محدودیت حجاب هستند، بتوانند از بهترین خدمات عکاسی و فیلم برداری اسفاده کنند. کیفیت خوب عکس و فیلم در کنار ارائه خدمات با قیمت مناسب از جمله ویژگی هایی است که باعث شده است؛ مجموعه آریامیکس بعد از 29 سال همچنان در اوج دیده شود.

استودیو سیما

تنها با یک تحقیق کوتاه در رابطه با استودیو سیمای شهر کرج از کیفیت بالای کارهای این مجموعه مطمئن می شوید. استودیو سیما در کرج به دلیل کیفیت عکس برداری و فیلم برداری بالا، متنوع بودن لوکیشن های عکاسی، برخورد عالی پرسنل، تحویل به موقع عکس و فیلم و ارائه خدمات مفید با قیمت مناسب، به یکی از محبوبت ترین اتلیه های عروس شهر کرج تبدیل شده است. علاوه بر این؛ استودیو عروس سیما بیشتر از 18 سال است که در حوزه تصوربرداری فعالیت می کند و با بکارگیری جدیدترین تجهیزات فیلم برداری و عکاسی، بالا بودن کیفیت خدمات خود را به مشتریان ثابت کرده است.

حسام استودیو

اگر به دنبال یک تیم حرفه ای برای عکاسی فرمالیته یا عروسی در خارج از کشور هستید؛ با خیال آسوده می توانید به استودیو حسام مراجعه کنید. استودیو حسام بیشتر از 12 سال است که به صورت تخصصی در زمینه عکاسی عروس فعالیت می کند و توانسته است با تضمین کیفیت کار در زمان تحویل، توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند.
استفاده از تجهیزات حرفه ای در این استودیو، امکان ارائه فیلم با کیفیت 4k و full hd را برای شما عزیزان فراهم کرده است. اما نکته قابل توجه در رابطه با آتلیه حسام، مشتری مداری آن است؛ در واقع این مجموعه با توجه به شرایط اقتصادی مردم، پکیج های بسیار متنوعی را برای عکاسی و فیلم برداری عروس در نظر گرفته است، تا هر فردی بتواند بدون نگرانی از بابت بودجه، برای عکاسی و فیلم برداری عروسی به این مجموعه مراجعه کند.

پدرا استودیو

دغدغه اصلی بسیاری از عروس و دامادهایی که برای عکاسی و فیلم برداری به استودیوهای سطح شهر کرج مراجعه می کنند، نحوه پرداخت هزینه عکاسی است. مشکلات اقتصادی و بالا بودن هزینه های عروسی موجب شده است که امکان پرداخت هزینه ها به صورت نقدی برای عروس و داماد بسیار دشوار باشد. پدرا استودیو برای رضایتمندی مشتریان خود شرایطی را مهیا کرده است؛ که بتوانند طی اقساط شش ماهه هزینه عکاسی و فیلم برداری عروس را پرداخت کنند.
محبوبیت این استودیو تنها به نحوه پرداخت هزینه ختم نمی شود؛ چراکه کادر اجرایی مجموعه پدرا استودیو به دلیل مدیریت عالی، آرامش و صبوری پرسنل و... توانسته است، رضایتمندی عروس و دامادهای زیادی را بدست آورد؛ به طور که همه آن ها از روز عکاسی به عنوان یکی از زیباترین روزهای زندگی یاد می کنند.

استودیو 6

کیفیت عکس و فیلم تنها به تجهیزاتی که از آن برای عکاسی و فیلم برداری استفاده می شود، ختم نمی شود. مهم ترین فاکتوری که می تواند تضمین کننده کیفیت عکس و فیلم روز عروسی باشد، دانش فنی پرسنل است. استودیو 6 از معدود اتلیه های شهر کرج است که علاوه بر تهیه تجهیزات پیشرفته و حرفه ای، روی دانش فنی پرسنل خود تمرکز دارد.
این موضوع سبب شده است تا اعضای تیم استودیو شش با دقت بیشتری عکاسی و فیلم برداری عروس را انجام دهند و عملکرد فوق العاده ای از کار خود را به نمایش بگذارند. کسانی که در حوزه تصویربرداری سر رشته دارند؛ قطعاً متوجه مهارت بالای تیم استودیو 6 در عکس برداری و فیلم برداری با تجهیزات مختلف می شوند.

آتلیه تاج محل

آتلیه تاج محل یک مجموعه کامل برای عکس برداری و فیلم برداری عروس است. این مجموعه تمام شرایط لازم برای تصویربرداری زوجینی که دارای محدودیت هستند را فراهم کرده است. در واقع استخدام عکاسان، فیلم برداران و تدوین گران خانم در این مجموعه باعث شده است تا حتی عروس های محجبه نیز برای عکاسی به این استودیو مراجعه کنند.
یکی از ویژگی های آتلیه تاج محل این است که اغلب، عکاسی به سبک رئال یا طبیعی را روند کار خود قرار می دهد و باعث جذابیت بیشتر عکس و فیلم می شود. با وجود اینکه در آتلیه تاج محل برای فیلم برداری عروسی یا فرمالیته سناریویی نوشته نمی شود؛ زنده و رئال بودن سبک کار آن ها باعث شده است تا فیلم های عروسی کاملاً واقعی و با احساس به نظر برسند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت