ویژگی های آتلیه های عروس مذهبی

ویژگی های آتلیه های عروس مذهبی

فهرست عناوین

بسیاری از عروس و دامادهای مذهبی در انتخاب آتلیه های مناسبی که در آن عکاس خانم هم همکاری داشته باشد سخت گیرند. زوج های جوان زیادی وجود دارند که دوست دارند در عکاسی و فیلم برداری مراسم عروسیشان تمامی موارد و چهارچوب های اسلامی رعایت شود. در حال حاضر آتلیه های عروسی مذهبی زیادی در شهرهای مختلف ایران قرار دارد که می توانید عکاسی و فیلم برداری مراسم خود را به آن ها بسپارید. اما یک آتلیه مذهبی و خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در این مقاله راجع به این مساله صحبت خواهیم کرد. 

  آتلیه های عروسی مذهبی چه ویژگی هایی دارند؟ 

اگر دوست دارید در عکاسی و فیلم برداری عروسی و ساخت کلیپ فرمالیته شما تمامی چهارچوب های اسلامی و مذهبی رعایت شود، می توانید یکی از آتلیه های مذهبی را انتخاب کنید. این آتلیه ها ویژگی های زیر را دارند که با آن ها آشنا می شویم.

حضور عکاس خانم 

در فصل گرما پوشیدن لباس عروس پوشیده و آستین بلند چندان کار راحتی نیست و از طرفی عروس خانم و آقای داماد هم دوست دارند عکس هایی خصوصی داشته باشند. خوب بدون شک این زوج ها آتلیه مذهبی را انتخاب می کنند که عکاس خانم هم داشته باشد تا بتوانند با خیال راحت عکاسی و فیلم برداری لحظات شیرین زندگیشان را به ایشان بسپارند. این روزها عکاسان خانم حرفه ای در آتلیه های مذهبی درجه یک مشغول به کار هستند.

حضور ادیتور خانم 

از دیگر ویژگی های آتلیه های عکاسی مذهبی علاوه بر حضور عکاس خانم، ادیتور خانم است. همان طور که همه ما می دانیم عکس ها و فیلم های گرفته شده نیاز به ادیت و ویرایش دارند، از این رو با وجود عکس هایی با لباس های نیمه باز و موهایی که پوشیده نشده، حضور ادیتور خانم برای زوج های جوان مذهبی الزامی است. ادیتورهای مشغول در این آتلیه های مذهبی همانند دیگر آتلیه های دیگر در کار خود ماهر و حرفه ای هستند و خاطرات بهترین روز زندگی شما را به بهترین شکل ثبت خواهند کرد.

  باغ اختصاصی برای عکاسی و فیلم برداری 

برای عکاسی و ساخت کلیپ های فرمالیته عروس و داماد، عکاس و عروس داماد باغ ها و باغ تالارهایی را انتخاب می کنند تا بتوانند تصاویر خود را در لوکیشن ها و محیط های متفاوت و زیبا بگیرند. بسیاری از این باغ ها عمومی هستند و ممکن است در یک ساعت به تعدادی عروس و داماد و آتلیه های عروسی اجاره داده شود. این مساله برای عروس و دامادهای مذهبی چندان خوشایند نیست و دوست دارند در هنگام عکاسی و فیلم برداری تنها باشند. بنابراین یکی از ویژگی های آتلیه های عروسی مذهبی، داشتن باغ یا باغ تالار خصوصی است تا عروس و داماد و کادر آتلیه بتوانند با خیال راحت کارهای خود را انجام دهند.

پوشش مناسب کادر آتلیه و عکاسان 

برای بسیاری از زوج های مذهبی پوشش کادر آتلیه و عکاسان نیز بسیار مهم است و این مساله در بسیاری از آتلیه های عروس مذهبی رعایت شده است. رفتار کادر آتلیه در عین آن که کاملا گرم و دوستانه است، تمام شئونات اسلامی در رفتار و پوشش آن ها رعایت شده و زوج های جوان با آن ها کاملا راحت هستند.

امنیت بالا در حفظ تصاویر و فیلم ها 

متاسفانه این روزها بارها شاهد آن شده ایم که فیلم ها و تصاویر عروس و دامادهای بسیاری در دنیای مجازی پخش می شود بدون آن که خودشان این کار را انجام داده باشند و یا حتی از آن خبری داشته باشند! بدون شک عروس و دامادهای مذهبی این مساله و امنیت اطلاعاتشان برایشان بسیار مهم است. امنیت تصاویر و فیلم ها در آتلیه های مذهبی بیش از هر آتلیه دیگری مهم است و شما می توانید با خیال راحت به آن ها اعتماد کنید.

تحویل آرشیو رمزگذاری شده فقط به عروس یا داماد 

در حال حاضر این مساله در بسیاری از آتلیه های عروسی و عکاسی رعایت می شود و فیلم ها و عکس ها تنها به خود عروس و داماد تحویل داده می شود. حتی صمیمی ترین دوست شما و یا پدر و مادرتان نمی توانند آرشیو فیلم و عکس های عروسی شما را تحویل بگیرند. این مساله در آتلیه های عروس مذهبی جدی تر گرفته می شود. از طرف دیگر آرشیو عروسی همراه با کدهای رمزگذاری شده به شما داده می شود تا اگر احیانا سی دی فیلم عروسیتان را گم کردید، هیچ کس دیگری جز خودتان نتواند آن ها را باز کند.

نیروهای مجرب و متعهد 

تعهد در کار از دیگر ویژگی های آتلیه های مذهبی است که خیال شما را آسوده خواهد کرد. احتمالا بارها از دوستان و اطرافیان خود شنیده باشید که عکاس آن ها مدام قول آماده شده فیلم عروسی شما را می دهد اما در زمان مقرر باز هم بهانه های مختلفی می آورد! درباره خود من، آماده شدن کلیپ و فیلم عروسی خواهرم بیش از یک سال طول کشید! تعهد در کار و خوش قولی یکی از مهم ترین ویژگی های آتلیه های مذهبی است که می توانید روی آن حساب کنید. صداقت در کار یکی از اصول کاری کادر آتلیه مذهبی است، مراحل کار به طور دقیق به شما توضیح داده خواهد شد تا کار در زمان مقرر و از پیش تعیین شده به شما تحویل داده شود.

استفاده از تجهیزات حرفه ای و به روز 

همگام با دیگر آتلیه های به روز و مدرن عروسی در ایران، آتلیه های مذهبی نیز از جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات عکاسی و فیلم برداری استفاده می کنند. هلی شات، کرین، دوربین های فوق حرفه ای باعث می شود که تصاویر و فیلم های شما در بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن ثبت شود. نرم افزارهای ساخت کلیپ و ادیت تصاویر نیز از جدیدترین و حرفه ای ترین نوع بوده تا نتیجه کار بتواند رضایت خاطر شما را به دست آورد.
سخن پایانی 
انتخاب یک آتلیه مناسب و خوب یکی از مهم ترین مواردی است که قبل از روز عروسیتان باید به آن فکر کنید. روز عروسی شما بهترین روز زندگی و خاطره شما است و بدون شک شما دوست دارید به زیباترین شکل ممکن ثبت شود. در صورتی که شما یک زوج مذهبی هستید و چهارچوب های خاصی برای خود دارید، می توانید از آتلیه های عروسی مذهبی برای فیلم برداری و عکاسی مراسم عروسی و فرمالیته خود استفاده کنید. این آتلیه ها هم در کار خود حرفه ای بوده، هم دارای ویژگی هایی هستند که شما می توانید با خیال راحت با آن ها کار کنید.
توصیه می کنیم این مقالات را هم مطالعه کنید:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت