بهترین مارک های ژل لب به همراه قیمت در سال 1402

بهترین مارک های ژل لب به همراه قیمت در سال 1402

فهرست عناوین

لب ها یکی از تاثیرگذار ترین بخش های صورت در افراد است که بر زیبایی آن اثر مستقیم می گذارد. امروزه داشتن لب هایی حجیم و ضخیم یکی از معیارهای زیبایی شناخته شده است، از این رو بسیاری از افراد دوست دارند با روش های مختلف مانند استفاده از ژل لب، لب هایی پر حجم تر و زیباتر داشته باشند. اگر به پزشک زیبایی برای تزریق ژل لب مراجعه کنید، آیا مارک مورد استفاده را می شناسید؟ ویژگی ها و ماندگاری آن را می دانید؟ اگر پاسخ شما خیر است، به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از انجام این کار زیبایی، حتما با بهترین مارک های ژل لب و ویژگی های آن ها در سایت بزمینه آشنا شوید تا بتوانید تصمیم بهتری برای این کار بگیرید.مارک های ژل لب

تزریق ژل لب چیست و چرا کیفیت آن مهم است؟

همان طور که می دانید تزریق ژل لب یک روش فرم دهی و اصلاح فرم لب ها است. با تزریق مقدار مناسب از ژل لب می توانید علاوه بر زیباتر شدن، از خشکی و پیری لب های خود نیز جلوگیری کنید. نکته مهم آن که در تزریق ژل لب از مواد طبیعی استفاده می شود که به مرور جذب بدن خواهد شد، از این رو حساسیت و مشکلی برای شما به وجود نخواهد آورد. جذب ژل لب توسط بدن برای شما یک هشدار است که حتما از مواد با کیفیت و مرغوب استفاده کنید. استفاده از ژل های ارزان قیمت و بی کیفیت نه تنها زیبایی شما را خدشه دار خواهد کرد، بلکه می تواند تاثیرات مخربی نیز بر سلامتی شما داشته باشد.

ژل لب هیالورونیک اسید، انتخابی طبیعی و ایمن

یکی از بهترین مارک های ژل لب در سال 1402 ژل لب هیالورونیک اسید است. احتمالا این نام را بارها و بارها شنیده اید. هیالورونیک اسید یک پلی ساکارید طبیعی است که در انواع بافت های پوستی وجود دارد. از این مواد در بیشتر محصولات زیبایی و کرم ها استفاده شده است. هیالورونیک اسید باعث جذب و حفظ رطوبت در بافت ها شده و زیبایی و سلامتی را به دنبال خواهد داشت. ماندگاری این ژل لب چیزی بین 6 تا 18 ماه است و بعد از آن شما نیاز به تمدید و شارژ مجدد دارید. یکی از ویژگی های عالی در مورد ژل های هیالورونیک اسید آن است که اگر بعد از تزریق به هر دلیل از فرم لب های خود راضی نبودید، می توانید با تزریق آنزیم، لب ها را به حالت اولیه خود برگردانید. با توجه به طبیعی بودن این ماده، عوارض آن بسیار کم بوده و کمترین کبودی را بر روی لب ها ایجاد خواهد کرد. در ادامه با بهترین مارک های ژل لب از خانواده هیالورونیک اسید آشنا می شویم.

بهترین مارک های ژل لب در سال 1402

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، در حال حاضر اغلب مارک های ژل لب مورد استفاده از خانواده اسید هیالورونیک است. در این میان مارک های زیر در میان مارک های دیگر شهرت و محبوبیت بیشتری دارد.

ژل لب ژوویدرم

این ژل فرانسوی یکی از محبوب ترین ژل های مورد استفاده برای فرم دهی لب ها و کانتورینگ صورت در اغلب کشورهای جهان است. ژل های این برند معروف فرانسوی همگی دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا FDA بوده و از ماده فعال غیر حیوانی هیالورونیک است ساخته شده اند. این ژل لب یکی از ماندگارترین مارک های موجود است و اثر آن تا بیش از یک سال نیز می تواند ماندگاری داشته باشد. ژل لب ژوویدرم در دو نوع اولترا و وبلا موجود است. تفاوت این دو در میزان غلظت هیالورونیک اسید به کار رفته است. در اولترا میزان غلظت بوده و تزریق ژل، حجم بیشتری به لب ها خواهد داد، در صورتی که ژل وبلا بیشتر برای درمان خطوط عمودی مورد استفاده قرار می گیرد.

 ژل لب روفیل

یکی دیگر از مارک های شناخته شده در جهان مارک روفیل ساخت کره جنوبی است. یکی از ویژگی های بارز این ژل وجود الیگوپپتید72 در ساختار آن است که باعث ماندگاری بیشتر رطوبت و هیالورونیک اسید در بافت های سلولی شده و اثرات آن طولانی مدت است. از این ژل برای لیفت طبیعی صورت و جوان سازی آن نیز بسیار استفاده می شود. نکته قابل ذکر در مورد این ژل حجم دهی زیاد آن است، بنابراین اگر لب های شما بسیار نازک و کم حجم است، شاید این مارک برای شما گزینه چندان مناسبی به شمار نرود. روفیل در مقایسه با مارک های دیگر قیمت مناسب تر و کمتری دارد، از این رو در ایران جز یکی از ژل های پرطرفدار به شمار می رود.

ژل لب رستیلن

این ژل یکی از قدیمی ترین ژل لب های مورد استفاده در عمل های زیبایی است که از سال 2003 میلادی توانست تاییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا را کسب کرده و در بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده قرار گیرد. این ژل ساخت کشور سوئد بوده و همان طور که در بالا نیز اشاره شد، بر پایه اسید هیالورونیک تهیه شده است. نکته قابل ذکر آن که استفاده از این ژل برای افراد زیر 21 سال مجاز نیست. ژل رستیلن نیز میزان حجم دهی مناسبی داشته و ماندگاری آن چیزی بین 6 ماه تا یک سال است.

ژل لب تئوسیال

در صورتی که نگران هستید نسبت به ژل لب حساسیت داشته باشید، این مارک می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. ژل لب تئوسیال اندوتوکسین های باکتریایی برای به حداقل رساندن واکنش های آلرژیک استفاده می کند. از این تقریبا تمامی افراد می توانند از آن بدون نگرانی استفاده کنند. این ژل برای درمان چین وچروک صورت، فرم دهی لب ها و افزایش آب رسانی مورد استفاده قرار می گیرد. این ژل لب ساخت کشور سوئیس بوده و بر پایه پروتئین های طبیعی ساخته شده است. ماندگاری این ژل حدود 8 ماه تا یک سال است.

ژل لب پرفکتا

ژل لب پرفکتا یکی دیگر از ژل های ساخته شده در کشور فرانسه بوده که تمامی مجوزهای سلامت بین المللی را کسب کرده است. اگر به دنبال یک ژل لب هستید که میزان حجم دهی نرمالی داشته اما ظاهر لب های شما را جوان تر و سرحال تر کند، این ژل بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

ژل لب استایلج

ژل لب استایلج یکی دیگر از بهترین مارک های ژل لب در سال 1402 است که در کشور فرانسه تولید می شود. این ژل حاوی 3 درصد بی حس کننده است و شما می توانید با کمترین احساس درد آن را تزریق کنید. این ژل یک فیلر پوستی است که با روش جدید کراس فیت ساخته شده و حاوی آنتی اکسیدان ها و هیالورونیک اسید است. آنتی اکسیدان موجود در ژل از تخریب ژل و التهاب بعد از تزریق جلوگیری کرده و اثرات احتمالی ناخوشایند پوستی را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. این ژل بین 6 ماه تا 24 ماه ماندگاری داشته و علاوه بر تزریق لب می توان از آن برای اصلاح خطوط چانه، اصلاح فرم بینی و بهبود چین و چروک های صورت استفاده کرد.

ژل لب بلوترو

این ژل یکی از محصولات کمپانی بزرگ Merz آلمان است که در زمینه تولید ژل های هیالورونیک اسید فعالیت می کند. این ژل با داشتن لیدوکائین در فرمولاسیون خود، یکی از کم دردترین ژل ها هنگام تزریق به شمار می رود. بلوترو دارای تاییده از FDA بوده و استفاده از آن عوارضی برای سلامتی به دنبال نخواهد داشت. ماندگاری این ژل 6 ماه تا حدود یک سال خواهد بود.

ژل لب درمالکس

این برند که به عنوان یکی از بهترین ژل لب های سال 1402 انتخاب شده است، ساخت کشور کره جنوبی بوده و بارزترین ویژگی آن حالت طبیعی آن پس از تزریق است. بنابراین اگر به دنبال یک تغییر طبیعی و زیبا هستید، این ژل می تواند برای شما بهترین گزینه باشد. این ژل در هر میلی لیتر 24 میلی گرم هیالورونیک اسید داشته و لب ها و یا صورت شما را علاوه بر حجم دهی طبیعی جوان و شاداب خواهد کرد. این ژل همچنین دارای 3 درصد لیدوکائین در فرمولاسیون خود است. ماندگاری ژل درمالکس چیزی حدود یک سال خواهد بود.

ژل لب زیشل

نام دیگری که در لیست بهترین ژل لب ها در سال 1402 قرار می گیرد، ژل لب زیشل است. این ژل لب نیز ساخت کشور کره جنوبی است و بر پایه هیالورنیک اسید غیر حیوانی ساخته شده است. سازگاری زیستی آن بسیار بالا بوده و عوارض و التهاب بعد از تزریق آن بسیار کم است. از این ژل علاوه بر فرم دهی لب ها برای کاهش چین و چروک صورت و فرم دهی به آن نیز به کار برده می شود.

ژل لب نیوویا

برند نیوویا یک برند چند ملیتی است که محصولات آن با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در کشورهای لهستان، ایتالیا، سوئیس و آلمان ساخته می شوند. ژل این برند بالاترین غلظت هیالورونیک اسید را به خود اختصاص داده است. این ژل در کوتاه ترین زمان ممکن با بافت هدف یکی شده و نتیجه یک دست و زیبایی را به دنبال خواهد داشت. از دیگر ویژگی های عالی در مورد این ژل، مقاومت بالای آن نسبت به حرارت است. از این رو نگرانی زیادی بابت دوش آب گرم و یا خوردن نوشیدنی های گرم نداشته باشید.

قیمت ژل لب چقدر است؟

هزینه تزریق ژل لب با توجه به فاکتورهای مختلفی می تواند متفاوت باشد که از جمله مهم ترین این فاکتورها می توان به نوع برند، سابقه پزشک متخصص، موقعیت مکانی کلینیک زیبایی و غیره اشاره کرد. به طور میانگین برای هر سی سی تزریق ژل لب از برندهای مختلف هزینه آن چیزی بین 1.5 میلیون تومان تا 3.5 میلیون تومان متغیر خواهد بود.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
برچسب ها : ژل لب زیبایی
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت