بهترین مارک های نرم کننده و تقویت کننده موی خشک و وز

بهترین مارک های نرم کننده و تقویت کننده موی خشک و وز

فهرست عناوین

موهای خشک و وز نه تنها زیبایی را تا حدی از شما می گیرد، بلکه باعث می شود که شانه زدن و شست و شوی آن ها زمان زیادی برده و شما را خسته کند. رنگ کردن موها با اینکه زیبایی آن را دوچندان می کند ولی لزوم مراقبت از مو را نیز چند برابر می کند. حتما می دانید که موهای رنگ شده پس از مدتی وز می شوند.
استفاده از نرم کننده ها و تقویت کننده های موی خشک می تواند تا حد زیادی این مشکل را برطرف کرده و موهای شما نرم تر و خوش حالت تر کند. در میان ده ها و صدها مارک و برند ایرانی و خارجی، شاید پیدا کردن یک نرم کننده موی مناسب برای شما سخت باشد. از این رو می توانید در این مطلب با کارشناسان بزمینه همراه باشید تا با تعدادی از بهترین مارک های نرم کننده و تقویت کننده موی خشک و وز آشنا شوید.

برند سریتا

یکی از برندهای معروف ایرانی که در زمینه محصولات مراقبتی پوست و مو بسیار خوش درخشیده است، برند سریتا است. تقویت کننده ها و نرم کننده های این برند دارای مواد مغذی مو بوده و آن ها را درخشان و خوش حالت می کند. وجود موادی مانند سیلیکون، ویتامین ها و کراتین باعث می شود که وزی و خشکی موهای شما بعد از مدت کوتاهی استفاده تا حد زیادی از بین رود.

برند نرم کننده موی سینره

یکی دیگر از برندهای قدیمی و با کیفیت ایرانی که در زمینه تولید نرم کننده و تقویت کننده مو نیز فعالیت می کند، برند سینره است. محصولات این برند بدون الکل تهیه شده از این رو استفاده از آن ها باعث خشکی نمی شود. مواد مورد استفاده در این محصولات باعث ایجاد یک لایه حفاظتی اطراف مو شده تا ازآن برابر آسیب های مختلف جلوگیری کرده و موها را به صورت عمقی آب رسانی کند.

 نرم کننده موی زی موی

نرم کننده و تقویت کننده های برند زی موی دارای ترکیبات کراتین هیدرولیز شده و پروتئین هیدرولیز شده هستند. این دو ماده باعث تغذیه رسانی عمیق به تارهای مو شده و خشکی آن ها را به مرور از بین می برد. محصولات این برند با ایجاد یک لایه حفاظتی اطراف مو، آن ها در برابر نور خورشید و گردوغبار محافظت می کند.

برند نرم کننده موی لورآل

این برند یکی از برندهای فرانسوی موجود در بازار است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند. تقویت کننده و نرم کننده موی لورآل موهای شما را به طور عمیق آب رسانی کرده و دقیقا بعد از اولین بار استفاده متوجه نرم شدن موهای خود خواهید شد. این نرم کننده برای موهای رنگ شده، مجعد و وز بسیار مناسب خواهد بود.

برند الی ژن oligen

الی ژن یک برند ایرانی است که مواد اولیه آن از معتبرترین و با کیفیت ترین مواد فرانسوی و سوییسی آماده شده و در ایران تهیه و بسته بندی می شود. نرم کننده ها و تقویت کننده های این برند دارای ویتامین گروه ب 5 به شکل دپانتول است که رطوبت پوست سر را به صورت طولانی مدت تنظیم کرده و به تکثیر فیبروبلایتها و ترمیم موهای اسیب دیده بسیار کمک می کند. همچنین نرم کننده های این برند دارای کراتین هیدرولیز شده هستند که می تواند بعد از چند بار استفاده موهای شما را نرم و خوش حالت و درخشان کند.

نرم کننده موی آگرادو

برند آگرادو یک برند اسپانیایی است که مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو کشور دارد. در این نرم کننده و تقویت کننده مو مخصوص موهای مجعد و فر به صورت تخصصی از کراتین هیدرولیز شده و ویتامین E غنی شده برای نرم کنندگی موها استفاده شده است. اگر شانه کردن موهایتان برایتان سخت است و موهایتان در هم گره می خورد، نرم کننده آگرادو می تواند مشکل شما را تا حد زیادی برطرف کرده و سلامتی و زیبایی را به موهایتان هدیه کند.

نرم کننده موی گلیس

یکی از برندهای آلمانی پرطرفدار در ایران برند گلیس است که در کنار کیفیت عالی، قیمت مناسبی نیز در مقایسه با برندهای خارجی دیگر دارد. نرم کننده های این برند می توانند مقاومت مو در برابر عوامل بیرونی را تا 90 درصد افزایش داده و با ایجاد لایه محافظ اطراف ساقه مو، آن را به مرور ترمیم کنند. اگر موهای شما بسیار خشک و بسیار آسیب دیده است، این برند با داشتن خاصیت کراتین مو و تقویت کنندگی آن می تواند هم زیبایی و هم سلامتی را به موهای شما بازگرداند.

نرم کننده موی شون

یک برند نام آشنا ایرانی در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی برند شون است که در چند سال اخیر فعالیت خود توانست جایگاه مناسبی در بازار رقابت به دست آورد. در نرم کننده و تقویت کننده های مو این برند دو ماده اصلی عصاره جنسینگ و کراتین به کار رفته است. جنیسینگ می تواند تک به تک تارهای مو را عمیقا آب رسانی کرده و کراتین آن را براق، زیبا و صاف می کند. همچنین استفاده مداوم از این برند باعث می شود که تارهای موی شما به تدریج بافتی ضخیم پیدا کرده و محکم تر شوند.

برند نرم کننده موی مای

شاید هیچ ایرانی را نمی توان پیدا کرد که حداقل یک بار از یکی از محصولات مای استفاده نکرده باشد. برند مای یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین برندهای ایرانی است که سال ها است در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعال است. نرم کننده و تقویت کننده موی مای دارای روغن آرگان و سرشار از اسیدهای چرب ضروری، امگا3، امگا6، امگا9، پروتیئن ها و ویتامین ها است که باعث می شود موهای شما آب رسانی شده و از گره خوردن آن ها جلوگیری شود.

برند پرو ویکات

این برند از جمله برندهایی است که به صورت تخصصی بر روی تقویت موهای آسیب دیده، خشک و وز کار کرده است. فرمولاسیون این برند ایتالیایی بوده و مورد تایید پزشکان متخصصان ایرانی و ایتالیایی است. یکی از ویژگی های عالی در این برند داشتن منشا گیاهی است که توسط جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تهیه می شود. نرم کننده ها و تقویت کننده های این برند همگی فاقد پارابن بوده تا هیچ اثر سوئی بر روی سلامتی افراد و محیط زیست نداشته باشند. روغن کراتین، ویتامین ها و پروتئین های مختلف و مورد نیاز مو به کار رفته در این برند باعث می شود که حتی زبرترین موها نیز بعد از مدت کوتاهی استفاده، نرم و خوش حالت شود.

برند ترزمی

اگر به دنبال یک نرم کننده و تقویت کننده مو حرفه ای هستید که نیاز شما را از هر محصول دیگر برطرف کند، برند ترزمی همان چیزی است که دنبالش می گردید. این برند یک برند آمریکایی است که از غشا غنی شده دانه های گیاه کتان و کرچک به دست می آید، از این رو کار تخصصی آب رسانی عمیق تارهای مو است. محصولات این برند دارای مولتی ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، کلاژن، پروتئین، امگا 3 و 6 و مواد مغذی دیگر است که می تواند موهای شما را به مرور زمان به یک موهای یک دست و ابریشمی تبدیل کند.

برند مارال

از دیگر برندهای ایرانی با سابقه و با کیفیت در زمینه تولید محصولات آرایشی بهداشتی، می توان به برند مارال اشاره کرد. اگر موهای تمیز و شسته شده شما دچار الکتریسته شده و به سختی شانه می شود، نرم کننده و تقویت کننده موی مارال حلال مشکل شما خواهد بود. محصولات این برند در کنار داشتن کراتین که باعث نرمی موها می شود، سرشار از سبوس برنج و ویتامین های گروه 5 هستند که موهای شما را بعد از مدتی آب رسانی و تغذیه خواهند کرد. همچنین اگر رشد موهایتان کم است، تقویت کننده مو مارال علاوه بر خاصیت نرم کنندگی به رشد موها نیز کمک قابل توجهی خواهد کرد.

برند نئودرم

یکی از برندهای ایرانی جدید که در چند سال اخیر توانسته میزان رضایت قابل توجهی از مصرف کنندگان را به دست آورد، برند نئودرم است. نرم کننده ها و تقویت کننده های موی مجعد و آسیب دیده این برند دارای موادی مانند سرامید و پروبیوتیک هستند که با ایجاد یک لایه محافظتی اطراف مو هم از آن مراقبت کرده و باعث حفظ رطوبت آن برای مدت طولانی می شود. محصولات این برند به طور کامل با شرایط آب و هوایی ایران سازگار است و هیچ حساسیتی در استفاده از آن ایجاد نخواهد شد. وجود آنتی اکسیدان، اسیدهای چرب و ویتامین های مختلف A و C در محصولات این برند، زیبایی و سلامتی را به موهای شما بازخواهد گرداند.

برند کامان

بدون شک شما نیز بارها و بارها نام مارک ایرانی سینره را شنیده اید و یا از محصولات آرایشی و بهداشتی آن استفاده کرده اید. در محصولات این برند عصاره طبیعی انار به کار رفته که خاصیت ضد رادیکالی دارد و باعث ایجاد لایه محافظتی اطراف مو خواهد شد. همچنین این تقویت کننده دارای خاصیت ضد آفتاب است تا موهای شما در برابر اشعه آفتاب نیز محافظت شود. املاح کواترنیزه برای بهبود شانه پذیری، ترکیبات PCA، اسیدهای آمینه و پروتئین های هیدرولیز شده در محصولات این برند به صورت تخصصی باعث آب رسانی، تقویت و خوش حالت شدن موهای شما خواهند شد.

برند فولیکا

فولیکا یکی از برندهای ایرانی است که تخصص آن در ترمیم و رفع مشکلات پوست و مو است. اگر موهای شما بسیار خشک و آسیب پذیر شده است، فولیکا می تواند آخرین راه درمان شما باشد. محصولات این برند حاوی مواد مغذی مانند جو دوسر، شیر، کراتین، لیستین، انواع مولتی پروتئین ها و ویتامین ها هستند تا بتوانند منشا خشکی موها را پیدا کرده و آن را درمان و تقویت کنند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت