خرید جهیزیه از بندر گناوه تا بازار شوش تهران، جهیزیه از کجا بخریم؟

خرید جهیزیه از بندر گناوه تا بازار شوش تهران، جهیزیه از کجا بخریم؟

فهرست عناوین

این روزها برای خرید جهیزیه بازارهای مختلفی هم به صورت آنلاین و هم حضوری وجود دارد. خرید جهیزیه از بانه، جوانرود، دهشیخ، کیش، چابهار، فروشگاه آنلاین دیجی کالا، صالح آباد تهران و حتی وان ترکیه این روزها گزینه هایی است که پیش روی زوج های جوان قرار داشته و می توانند خرید خود را با قیمتی بهتر و کیفیت بالاتر از آن ها تهیه کنند. شما برای خرید جهیزیه دنبال بازارهایی هستید که تنوع بالایی داشته، قیمت مناسب تری به شما ارائه کرده و کیفیت قابل قبولی داشته باشند. در ادامه با تعدادی از بهترین بازارها برای خرید جهیزیه آشنا خواهیم شد.

خرید جهیزیه از بانه

بانه بدون شک یکی از شناخته شده ترین شهرهای مرزی ایران است که سال ها است افراد مختلف از سراسر کشور برای خرید وسایل مختلف به این شهر و بازارچه آن می روند. این شهر دارای پاساژ بزرگ و متعددی مانند پاساژ پاسارگاد، گلستان، آربابا، بهشت، نور و ده ها پاساژ و صدها مغازه و فروشگاه است که از ساعت حدود 9 صبح تا غروب آفتاب به طور یکسره مشغول به کار هستند. با توجه به مرزی بودن این شهر شما می توانید از برندهای مختلف خارجی محصولات معتبر و با کیفیت خریداری کنید.
فرقی نمی کند که در بانه دنبال خرید لوازم آرایشی، لوازم برقی، لوازم آشپزخانه و یا هر چیز دیگر باشید، در این شهر می توانید تقریبا تمام خرید مورد نیازتان را با قیمت مناسب انجام دهید. نکته قابل ذکر آن که اغلب لوازم برقی و خانگی در این شهر بدون ضمانت نامه به شما داده می شوند، از این رو باید حواستان را جمع کنید تا خیالتان بابت اصل بودن وسایل آسوده باشد.

خرید جهیزیه از ده شیخ

ده شیخ یکی از روستاهای توابع لامرد شیراز است که یک بازار بزرگ در آن قرار گرفته است. این بازار دو راستای موازی هم دارد که در آن تعداد مغازه ها به بیش از صدها مغازه می رسد. تنوع محصولات در این بازار بسیار بالا است و شما می توانید محصولات و لوازم مورد نظرتان را از برندهای داخلی ایرانی و خارجی خریداری کنید. در این بازار بیش از لوازم برقی و لوازم آشپزخانه، لباس خانه، لباس زیر، وسایلی مانند روتختی، پتو، ظرف و ظروف و تعداد محدودی مغازه های لوازم برقی وجود دارد. قیمت وسایل این بازار در مقایسه با بازارهای دیگر حداقل بین 20 تا 30 درصد ارزان تر است و شما می توانید یک خرید مقرون به صرفه و مناسب داشته باشید.

خرید جهیزیه از کیش

بسیاری از زوج های جوان دوست دارند لوازم جهیزیه مورد نیازشان را از شهر توریستی و زیبای کیش خریداری کنند. همان طور که می دانید کیش یکی از توریستی ترین شهرهای ایران است که در آن ده ها مرکز خرید بزرگ از برندهای مختلف ایرانی و خارجی و صدها مغازه و فروشگاه وجود دارد. اگر می خواهید لوازم برقی خارجی اصل همراه با ضمانت نامه تهیه کنید، کیش می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. برخلاف شهرهای مرزی، این شهر نمایندگی های رسمی از برندهای مختلف داشته که شما می توانید با خیال آسوده از اصل بودن محصولات آن ها را همراه با ضمانت نامه رسمی خریداری کنید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که قیمت این محصولات در مقایسه با بازارها و شهرهای دیگر بیشتر است. در شهر کیش می توانید تمامی وسایل مورد نیاز جهیزیه تان از لوازم آشپزخانه، لوازم برقی، لباس و هر چیز دیگر را خریداری کنید.

خرید جهیزیه از دیجی کالا

دیجی کالا شناخته شده ترین فروشگاه آنلاین ایرانی است که سال ها تجربه کاری موفق دارد. در این فروشگاه اینترنتی شما از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می توانید پیدا کنید! یکی از مزایای خرید جهیزیه از دیجی کالا آن است که شما می توانید برای یک محصول ده ها فروشنده را با یکدیگر مقایسه کرده، ویژگی های هر محصول را خوانده و بهترین و مناسب ترین را برای خود انتخاب کنید. خرید اینترنتی می تواند تا حد بسیار زیادی باعث صرفه جویی در زمان نیز شده و به شما کمک کند در زمان کوتاهی تمامی لیست جهیزیه خود را تکمیل کنید. همچنین این فروشگاه امکان خرید اقساطی را نیز برای شما فراهم کرده تا هرکس با هر بودجه بتواند زندگی مشترک خود را با وسایلی تکمیل و خوب آغاز کند.

خرید جهیزیه از جوانرود

جوانرود یکی دیگر از شهرهای مرزی ایران بوده که در استان کرمانشاه واقع شده است. بازارچه مرزی این شهر بیش از 300 غرفه از لوازم و وسایل مختلفی مانند لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم برقی، وسایل آشپزخانه، پارچه، گوشی و غیره دارد که می توانید از برندهای مختلف آن ها را خریداری کنید. موقعیت قرارگیری مغازه ها و بازارچه به شکلی است که شما می توانید در یک روز ازصبح تا غروب همه وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید و همه مغازه ها را ببینید. این بازار از صبح تا غروب به طور یک سره باز است البته اغلب مغازه داران در زمان اذان ظهر و عصر برای چند دقیقه مغازه ها را تعطیل کرده تا نماز بخوانند. فروشگاه های این شهر نیز به شما گارانتی نمی دهند بنابراین باید حواستان را جمع کنید که وسیله فیک . تقلبی نخرید!

خرید جهیزیه از وان ترکیه

وان ترکیه از جمله شهرهایی است که با ایران و شهر تبریز مرز مشترک دارد. این شهر بیش از هر چیز دیگر به دلیل داشتن مغازه ها، مراکز خرید و فروشگاه های متعدد معروف است و هر ساله افراد زیادی به خصوص از ایران صرفا برای خرید وسایل مورد نیازشان به این شهر و کشور سفر می کنند. این شهر دارای مراکز خریدی مانند آیدین پریهام، پارک، آکیوز، میگروس، کارفور، مادام کوکو و غیره است که شما می توانید وسایل مورد نیازتان از هر برند را با ضمانت نامه معتبر و از نمایندگی های رسمی خریداری کنید. قیمت محصولات در این شهر شاید در مقایسه با خرید از برخی از شهرهای ایران ارزان تر باشد اما قبل از ان که تصمیم به خرید از این شهر بگیرید، بهتر است هزینه های باربری و گمرکی وسایل را نیز محاسبه کرده و هزینه های نهایی را با یکدیگر مقایسه کنید.

خرید جهیزیه از بازار صالح آباد تهران

بازار صالح آباد از جمله بازارهای بزرگ پایتخت است که اغلب مغازه های آن محصولات خود را به صورت عمده به فروش می رسانند. البته مغازه ها در کنار فروش عمده، فروش به صورت جزئی نیز دارند و قیمت فروش جزئی با عمده اختلاف بسیار کمی دارد، از این رو شما می توانید با قیمت مناسب تر نسبت به دیگر بازارهای تهران و شهرهای دیگر، خرید جهیزیه خود را انجام دهید. بسیاری از مغازه های این منطقه نیز با دریافت چک کارمندی به شما امکان خرید به صورت اقساطی نیز می دهند. تنوع محصولات، برندها و مدل های مختلف در این بازار بسیار زیاد است و شما می توانید ظرف چند روز همه وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید.

خرید جهیزیه از چابهار

همان طور که می دانید چابهار یکی از مناطق آزاد ایران است که می توانید کالاهای خارجی مختلف و متنوعی را با قیمت مناسب از آن خریداری کنید. یکی از ویژگی های مثبت این بازار کالاهای استوکی است که با کیفیت عالی و قیمتی بسیار پایین تر به فروش می رسد. این شهر دارای مراکز خرید لوکس متعددی مانند بازار پردیس، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری تیس، بازار فردوس، بازار ابریشم و غیره است که هر چیزی که مورد نیاز شما باشد را می توانید در آن پیدا کنید. این شهر توریستی همچنین دارای مراکز تفریحی و رفاهی متعددی است که می توانید در طول چند روز اقامت خود از آن ها استفاده کرده و در کنار یک خرید عالی، یک سفر تفریحی نیز داشته باشید.

نکات مهمی که در خرید جهیزیه به شما کمک می کند

قبل از آن که بخواهید خرید جهیزیه خود را شروع کنید، بهتر است ابتدا لیست کاملی از وسایل مورد نیازتان را آماده کرده و بعد از خرید هر وسیله آن را تیک بزنید تا چیزی از قلم نیفتد.
• بهتر است وسایل را در گروه های مختلف دسته بندی کنید تا بتوانید در یک روز تمام وسایلی که در معمولا در یک فروشگاه وجود دارد را همزمان بخرید.
• برای خرید هر وسیله تحقیق کنید و بهترین برند را برای آن ها انتخاب کنید. برای مثال ممکن است در تحقیقات خود متوجه شوید که بهترین برند یخچال فلان برند ایرانی و بهترین برند برای خرید ماشین ظرفشویی فلان برند خارجی است. این که بدانید دقیقا برای هر وسیله دنبال چه برندی باشید به شما کمک می کند.
• برای وسایل خود یک تم رنگ انتخاب کنید تا خرید برای شما راحت تر شده و بتوانید هارمونی و زیبایی را در خرید خود و چیدمان وسایل رعایت کرده باشید.
• ابتدا قیمت ها از فروشگاه های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده تا بتوانید خریدی به صرفه و مناسب داشته باشید.
• شما می خواهید از این وسایل مدت ها استفاده کنید، از این رو کیفیت را فدای قیمت نکنید و تا میزان بودجه خود دنبال وسایل اصل و با کیفیت بگردید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
برچسب ها : جهیزیه جهاز
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

زَنِ ممد | 1402 مرداد 17


واقعا خرید لوازم خانگی این روزا یکم مشکل شده چون هم قیمتا رفته بالا هم جنس فیک زیاد شده متاسفانه،من که همیشه سعی میکنم خریدامو آنلاین از فروشگاه های معتبر مثل دیجیکالا و پیمان هوم و ترب انجام بدم که خیالم از قیمت و اصل بودن و گارانتیش راحت باشه