انواع شینیون باز به همراه 20 مدل 2023

انواع شینیون باز به همراه 20 مدل 2023

فهرست عناوین

شینیون باز یکی از مدل های پرطرفداری است که خانم ها آن را برای مراسم های مختلف از جشن های تولد و مراسم عروسی دوستان خود و یا حتی مراسم عقد و عروسی خود انتخاب می کنند. اگر آرایشگر شما حرفه ای باشد و بتواند موهای شما را به شکلی زیبا شینیون کند، مدل باز شاید حتی از مدل بسته نیز بیشتر به شما بیاید. اگر انتخاب مدل شینیون باز برایتان سخت است، در ادامه با بزمینه همراه باشید و تا با انواع شینیون باز بیشتر آشنا شویم.

شینیون باز صدفی

یکی از مدل های زیبای شینیون باز، مدل صدفی است. در این مدل موها به تکه های نسبتا بزرگ تقسیم شده و سپس به شکل صدف بر روی یکدیگر قرار می گیرند. این مدل برای کسانی که موهای بلندی دارند، بسیار زیبا خواهد بود.

شینیون باز خطی

شینیون خطی چه در مدل باز و چه در مدل بسته یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل های مو است. در این مدل شینیون کار با استفاده از اسپری و چند سنجاق سر کوچک موهای شما را به دسته های کوچک خطی تقسیم کرده و آن را حالت می دهد. این مدل برای موی کوتاه و بلند مناسب خواهد بود.

شینیون باز آبشاری

این مدل مو را می توانید برای دختران جوان، دختر بچه ها تا خانم های میانسال استفاده کنید. مدل آبشاری یک مدل زیبا و تقریبا کلاسیک است که برای موهای متوسط تا بلند مناسب خواهد بود. در این حالت موها از میانی یا انتهایی مو با استفاده از بیگودی، دستگاه ویو و یا وسایل دیگر فر شده و مانند آبشار به پایین ریخته می شود.

شینیون بافت

این روزها استفاده از مدل های مختلف شینیون بسیار پرطرفدار شده است. شما می توانید از مدل های مختلف بافت در شینیون های بسته و یا باز استفاده کنید. در مدل باز و نیمه باز معمولا قسمت بالایی سر یک بافت درشت و کامل زده شده و موها به شکل فردار و یا ساده در پشت سر باز گذاشته خواهند شد.

شینیون باز مارپیچ

این مدل موی باز مناسب خانم هایی است که موهای پرپشتی داشته و به شینیون های شلوغ علاقه مند هستند. شینیون شلوغ به یک میکاپ آرتیست حرفه ای نیاز دارد، چرا که اگر شینیون کار مهارت کافی نداشته باشد، مدل مو حالتی شلوغ و نامرتب خواهد داشت.

شینیون باز دم اسبی

یک مدل کلاسیک و قدیمی که هیچ وقت از مد نمی افتد، مدل باز دم اسبی است. همان طور که می دانید در این مدل موها از قسمت بالای سر به صورت دم اسبی بسته می شود. در مدل دم اسبی شما می توانید موهای خود را صاف و لخت کرده و یا آن را مواج و فردار کنید. انتخاب با شما است!

شینیون مواج

این مدل از شینیون باز چندان در مراسمات جشن و شادی کاربرد ندارد و بیشتر برای نمایش رنگ مو در پوسترهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل شینیون ساده، موها حالتی بین صاف و مواج دارند و موج آن ها حالتی زیبا و دلربا به موها می دهد.

شینیون موی کرلی شلوغ

اگر موهای شما صاف است و می خواهید در مراسمی که پیش رو دارید، متفاوت از همیشه باشید، فر کردن موها و یک شینیون باز می تواند شما را به هدف خود برساند. در این مدل می توانید با استفاده از دستگاه های فر کننده مو، موهای خود را فر درشت و یا ریز زده و آن را به صورت باز شینیون کنید.

شینیون گل

اگر سادگی را دوست دارید، می توانید موهای خود را به دو دسته تقسیم کنید. در قسمت بالای سر خود یک گل ساده یا یک پاپیون شینیون کرده و قسمت پایین موهای خود را باز بگذارید.

شینیون باز خمره ای

یکی دیگر از مدل های شینیون باز که خانم های زیادی به آن علاقه مند هستند، مدل خمره است. در این مدل ضخامت و پهنای موها به تدریج از بالا تا پایین کم می شود. بر روی این مدل مو می توانید از ریسه های گل و یا مروارید نیز استفاده کنید.

مدل نیمه باز

اگر دوست ندارید کل موهای شما باز بماند، می توانید از مدل نیمه باز نیز استفاده کنید. در این مدل موهای شما معمولا در قسمت بالای سر یک شینیون بسته و نسبتا ساده داشته و بقیه مو باز گذاشته می شود.

مدل موی باز دو طرفه

اگر موهای خود را باز می گذارید، می توانید یک تغییر زیبا در آن بدهید. می توانید آن را از پشت سر به دو قسمت مساوی تقسیم کرده و آن را در دو طرف صورت خود قرار دهید. موهای شما در این حالت می تواند ساده، مواج یا حتی فر باشد.

شینیون باز یک طرفه

بر خلاف مدل قبلی که شما موهایتان را در دو سمت صورت به صورت مساوی تقسیم خواهید کرد، در این مدل موهایتان را در یک سمت صورت جمع خواهید کرد. این مدل را می توانید با مدل های دیگر ترکیب کرده و یک شینیون خاص و زیبا داشته باشید.

مدل گره ای

این مدل زیبا می تواند شما و موهایتان را بسیار زیبا و خاص کند. اگر موهایتان هایلایت نیز دارد، این مدل شینیون باز برای آن عالی خواهد بود. در این مدل موها به صورت گره در یکدیگر پیچ می خورند. معمولا پایین موها نیز به صورت موج دار و فردار خواهد بود.

شینیون مدل دم ماهی

یک مدل زیبا و به روز برای کسانی که موهایی صاف و لخت دارند، مدل دم ماهی است. در این مدل شما یک تکه باریک از موهایتان را جدا کرده و یک بافت ریز از ابتدا تا انتها روی آن می زنید. استفاده از اکسسوری هایی مانند مروارید می تواند این شینیون را زیباتر کند.

شینیون با تاج گل

یک مدل زیبا که می تواند برای مراسم عقد عالی باشد، شینیون باز به همراه تاج گل است. یک تاج گل بر روی سر و یک فر درشت ساده، می تواند شما را در روز مراسم مانند یک پرنسس زیبا کند.

مدل سنجاق کنار سر

اگر صورت شما زاویه دار و زیبا است و می خواهید این زیبایی در مدل شینیون شما نیز به چشم بیاید، می توانید یک سمت از موهای خود را کشیده و روی آن یک سنجاق یا هر اکسسوری مناسب دیگر قرار دهید. در این مدل مو چهره شما بیش از موهایتان خودنمایی خواهد کرد.

نکات مهم در انتخاب شینیون باز مو

اگر انتخاب شما برای موهایتان یک شینیون باز است، برای زیباتر شدن، موارد زیر را در نظر داشته باشید.
• بیش از اندازه از کرم مو و یا تافت استفاده نکنید، زیرا باعث می شود موها به هم چسبیده و کم پشت تر نشان داده شوند.
• اگر موهای کم پشتی دارید، برای انتخاب شینیون باز از موی اضافه نیز استفاده کنید.
• مدل های مختلف شینیون باز را با توجه به فرم صورت خود انتخاب کنید و مطمئن شوید که مدل انتخابی به شما می آید.
• انتخاب مدل شینیون باز را با در نظر گرفتن مدل لباس خود انجام دهید. یک شینیون باز به همراه یک لباس دکلته یا یقه قایقی می تواند بسیار شیک و متفاوت باشد.
• اگر شینیون شما ساده است، حتما برای موهایتان یک رنگ جذاب و زیبا انتخاب کنید یا از روش هایی مانند هایلایت، آمبره یا سامبره استفاده کنید.
• استفاده به جا و مناسب از اکسسوری ها می تواند موهای شما را زیباتر و متفاوت تر کند.
در ادامه 10 مدل شینیون باز و نیمه باز جذاب را می بینیم. توصیه می کنیم مقاله سالن زیبایی های مشهد، مقاله آرایش لایت یا اروپایی و مقاله شیوه آرایش چشم ها را هم حتما بخوانید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت