چرا خرید گُل از گلفروشی آنلاین فلوریا برای شما به‌صرفه‌تر است؟

چرا خرید گُل از گلفروشی آنلاین فلوریا برای شما به‌صرفه‌تر است؟

فهرست عناوین

خرید گل در فرهنگ‌های گوناگون برای مناسبت‌های مختلف انجام می‌گیرد و بسته به اهمیت رویداد یا مراسمی که گل برای آن تهیه می‌شود ارزش متفاوتی دارد. شاید بتوان گفت که خاص‌ترین گل‌ها برای مراسم خواستگاری تهیه می‌شوند. بعد از آن هم مراسم عقد و عروسی گل‌های خاص مربوط به خود را دارند. تاج گل‌های اهدایی و دسته‌گل‌های گوناگون که با گل‌های متنوع تزئین می‌شوند هم به مناسبت‌های مختلف و در مراسم‌های رسمی و غیر رسمی و یا شادی و غم استفاده می‌شوند.
خرید گل به هر ترتیب هزینه‌های در بر دارد که می‌توان با تمهیداتی میزان آن را تا حد چشمگیری کاهش داد. بخشی از این هزینه به قیمتی که برای خرید گل پرداخته می‌شود مربوط است و بخشی از آن به رفت و آمد برای تهیه آن و زمانی که برای آن صرف می‌شود. با خرید گل از گلفروشی آنلاین فلوریا می‌توان صرفه‌جویی قابل توجهی در همه این موارد انجام داد. اما گلفروشی آنلاین فلوریا چگونه هزینه‌ها را برای خریداران خود پایین آورده است؟

کیفیت گل‌ها در گلفروشی آنلاین فلوریا

اطمینان از کیفیت و تازگی گل‌ها از جمله مواردی است که در خرید گل باید به آن توجه شود. با توجه به هزینه‌ای که برای خرید گل پرداخت می‌شود قطعا توقع زیادی از کیفیت مطلوب آن می‌رود. هرگز کاهش هزینه توجیهی برای پایین آوردن کیفیت نخواهد بود. آیا می‌توان در عین حال که هزینه‌ها کاهش می‌یابد کیفیت را حفظ کرد و یا حتی افزایش داد؟ در گل‌فروشی‌های سنتی گل‌ها برای مدت نامعلوم باید در شرایط محیطی فروشگاه‌ها نگهداری شوند که با توجه به تنوع گل‌ها هرگز شرایط مطلوب برای همه آنها فراهم نخواهد شد. فروشندگان نمی‌توانند فروش همه گل‌ها را تضمین کنند و بنابراین جبران از دست رفتن بعضی از محصولات به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به دوش مشتریان خواهد افتاد. گل فروشی آنلاین فلوریا با خرید روزانه و مستقیم از گلخانه نگهداری گل پیش از تحویل به مشتری را به کمترین میزان رسانده است. به این ترتیب گل‌هایی تا سه برابر تازه‌تر و ماندگارتر را به خریداران خود ارائه می‌دهد.

چگونه قیمت گُل‌ها در گلفروشی آنلاین فلوریا کاهش می‌یابد

گل‌فروشی‌های سنتی علاوه بر دشواری‌هایی که برای حفظ کیفیت گل‌ها دارند ناچار به صرف هزینه برای نگهداری از آنها هستند. همچنین برای ارائه گل‌های متنوع‌تر به مشتریان خود باید بهای بیشتری بپردازند که در نهایت هزینه بالاتری را روی دست خریداران می‌گذارد. به این موارد می‌توان هزینه‌های خود فروشگاه را هم افزود. گل‌فروشی آنلاین فلوریا با حذف واسطه‌ها و میزان فروش بالا امکان خرید مستقیم تنوع گسترده‌ای از گل‌ها از گلخانه و ارائه آن به مشتریان خود را دارد. به این ترتیب هزینه تمام شده محصولات به کمترین میزان می‌رسد. در واقع با سفارش آنلاین گل از گلفروشی آنلاین فلوریا با حذف تمامی واسطه‌ها خرید به طور مستقیم از گلخانه‌ها صورت می‌گیرد. منفعت این کاهش هزینه به طور کامل برای مشتریان خواهد بود. با این روش خرید گل از گلفروشی آنلاین فلوریا سی درصد ارزان‌تر از گلفروشی‌های سنتی تمام می‌شود.

بیشترین تنوع در گلفروشی آنلاین فلوریا

یکی از نیازهای اساسی خریداران گل دسترسی به نمونه‌های متنوعی از گل‌ها است. اما یافتن گلفروشی‌هایی که تمام سلیقه‌ها را دربرگیرد دشوار است و از طرف دیگر هرچه گل‌های متنوع‌تر و خاص‌تری بخواهید به ناچار باید هزینه بیشتری برای آن بپردازید. تنوع گل‌ها در گلفروشی‌ها معمولا بستگی به آخرین خرید آنها دارد. فروشگاه‌های بزرگتر با تنوع بیشتر قطعا هزینه بالاتری هم بر روی محصولات خود می‌گذارند. اما تنوع گل‌ها و طرح‌ها در گلفروشی آنلاین فلوریا نه تنها هزینه افزون‌تری را به مشتریان خود تحمیل نمی‌کند بلکه کمترین هزینه را در مقایسه با گلفروشی‌های سنتی دارد. گلفروشی آنلاین فلوریا این امکان را با سیستم کاری متفاوت خود به دست آورده است. ارتباط مستقیم و روزانه با گلخانه‌ها و بی‌نیازی از نگهداری گل‌ها این ویژگی خاص را به گلفروشی آنلاین فلوریا داده است. طرح‌های گوناگونی از سبد گل، باکس گل، دسته گل، تاج گل و... در این گلفروشی آنلاین برای مشتریان ارائه شده است که می‌توانند بدون دغدغه و مطابق با سلیقه خود دست به انتخاب بزنند.

کاهش زمان خرید گل و سهولت ثبت سفارش

آنچه در سفارش آنلاین گل اتفاق می‌افتد نه تنها صرفه‌جویی در هزینه خرید گل‌ها بلکه صرفه‌جویی در زمان هم خواهد بود. حتی در صورتی که گلفروشی خاصی را در نظر داشته باشید که به طور قطع سفارش مورد نظر شما را داشته باشد باز هم مراجعه به گلفروشی نیازمند صرف وقت و هزینه خواهد بود. هرچند در شیوه سنتی هم امکان سفارش تلفنی گل وجود دارد اما نمی‌تواند تضمینی بابت ظاهر و کیفیت گل‌ها به مشتریان ارائه دهد. در سفارش آنلاین گل می‌توان همزمان از مزایای خرید حضوری و غیرحضوری برخوردار بود. گل‌فروشی آنلاین فلوریا با ارائه تصاویر باکیفیت از طرح‌های متنوع دسته‌گل، سبد گل، تاج گل و دیگر محصولات خود در سایت این گلفروشی امکان انتخاب آسان و بی‌دغدغه را برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای سفارش گل کافی است در قسمت محصولات سایت گزینه‌های مورد نظر خود را جستجو کنید و به راحتی سفارش خود را ثبت نمایید. سفارش شما در کوتاه‌ترین زمان به درب منزل یا محل کار شما ارسال خواهد شد.

ویژگی خاص گلفروشی آنلاین فلوریا در ارسال گل‌ها چیست؟

شاید بتوان گفت که اهمیت نحوه ارسال گل و تقدیم آن دست کمی از کیفیت و ارزش خود گل‌ها ندارد. گل‌فروشی آنلاین فلوریا برنامه ویژه‌ای را برای این موضوع در نظر گرفته است. از سویی امکان انتخاب کارت پستال‌های لوکس و چاپ پیام شما بر روی آن فراهم شده است و از سوی دیگر سفارش شما به هر نقطه از تهران که بخواهید ارسال می‌شود. در گل‌فروشی آنلاین فلوریا زمان‌بندی ارسال گل‌ها هم در اختیار خود مشتریان است. در شیوه سنتی انتخاب گل در زمان‌های مختلف یکسان نیست و نگرانی از تمام شدن بعضی از محصولات وجود دارد. اما در گل‌فروشی آنلاین فلوریا شما سفارش خود را برای هر زمانی که بخواهید دریافت خواهید کرد. همچنین ارسال گل بخش مهمی از سیستم کاری این گلفروشی است و بیشترین دقت و حساسیت برای انجام آن به بهترین شکل ممکن به کار می‌رود. بنابراین با اطمینان از تجربه و سابقه گلفروشی آنلاین فلوریا می‌توانید سفارش خود را در سایت این فروشگاه ثبت نمایید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
برچسب ها : رپورتاژ گل
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت