قیمت آینه شمعدان نقره

قیمت آینه شمعدان نقره

فهرست عناوین

خرید آینه شمعدان برای تازه عروس و داماد از رسوم کهن ایرانیان است. قیمت آینه شمعدان نقره یکی از فاکتور های مهم خرید آن است. محصولی به زیبایی و جلوه شکیل آینه شمعدان نقره همواره هزینه زیادی داشته است اما نقره ریحانی کوشیده است تا محصولاتی زیبا، درجه یک و در عین حال با قیمتی مقرون به صرفه را برای مشتریان خود فراهم کند.

آینه شمعدان نقره

نقره همیشه یکی از فلزات زیبا و جذاب برای بشر بوده است. خواص نقره و ذات این فلز، بعلاوه جلوه بی مانند آن همیشه نظر انسان را به خود جلب کرده است و زیورآلات و لوازم تزیینی ساخته شده بر پایه نقره همیشه یکی از محبوب ترین وسایل بوده اند. به همین دلیل زیبایی محصولات نقره در نظر همه مردم یک زیبایی بی همتا است.
یکی از محصولاتی که به کار رفته شدن نقره سبب زیبایی دو چندان آن می شود، آینه شمعدان نقره است. آینه و شمعدان که در تاریخ و تار و پود زندگی ایرانیان قرار گرفته است عمدتا به نیکی، نیکویی و خوش یمنی پیوند مبارک زناشویی یاد می شود. روشنایی آینه و شمع شمعدان آن عنصری نویدبخش و سرشار از پاکی در ابتدای یک زندگی است.
عنصر نقره جلوه گر پاکی و روشنایی است و از نقره در ساخت و آبکاری آینه و شمعدان نیز استفاده می شود. قیمت آینه شمعدان نقره نسبت به سایر فلزات گرانبها مقرون به صرفه تر بوده و وزن آن نیز بهتر است. به همین خاطر آینه شمعدان نقره محبوبیت زیادی دارد که این محبوبیت از بابت عواملی به غیر از زیبایی بی نظیر آن نیز هست.

مدل های گوناگون آینه شمعدان 

عنصر نقره به دلیل رنگ سفید و ماهیت فلزی خود تنوع گسترده تری نسبت به سایر فلزات گران قیمت دارد. نقره را می توان در طرح ها و مدل های مختلفی به کار برد. هر چند زیبایی نهایی این کار تا حد زیادی مرهون دستان هنرمند نقره کار و تکنیک استفاده شده در نقره کاری نیز هست.
رنگ سفید نقره قابل به کار رفتن در کنار فلزاتی با رنگ های دیگر نیز می باشد. آینه شمعدان نقره و طلا یکی از مواردی است که علاوه بر استفاده از ماهیت نقره، کمی طلا نیز به طراحی اضافه می کند تا یک اثر هنری زیبا و بی بدیل خلق شود.
آینه شمعدان نقره هم در مدل های خلوت و سبک ساخته می شود و هم به صورت سنگین و در حجم کار بالا. مدل های سبک، خلوت و ساده مطابق با سلیقه بسیاری از افراد است. در حالی که بقیه افراد مدل هایی با حجم کار بالا و تنوعی از نقره کاری را می پسندند. البته نوع، مدل و میزان نقره کاری بدون شک بر روی قیمت آینه شمعدان نقره نیز تاثیر گذار است. اما برای هر سلیقه ای آینه شمعدان نقره زیبا و ایده آل وجود دارد.
مدل های سری سلطنتی طراحی هایی پیچیده، ظریف و سنگین دارند. لوکس بودن این طراحی ها همواره مدل های آینه شمعدان سلطنتی را به یکی از مدل های مورد علاقه و محبوب خریداران تبدیل کرده است. اگر به دنبال محصولاتی با ظرافت بالا و در عین حال طراحی هنرمندانه نقره هستید، این مدل به شما توصیه می شود. آینه شمعدان نقره سطلنتی ریحانی فضایی کلاسیک برای خانه شما به ارمغان می اورد.

کیفیت آینه شمعدان نقره

نقره و آینه به خودی خود عناصری بی جان و بی روح هستند که تنها در دستان هنرمند نقره کاران حرفه ای تبدیل به یک اثر هنری می شوند که روحی از جنس پاکیزگی و قلبی از جنس روشنی دارد. کیفیت آینه شمعدان نقره تا حد زیادی به نحوه ساخت، روند و نحوه نقره کاری و ظرافت به خرج داده شده حین انجام کار ارتباط دارد.
ظرافت نقره کار و نحوه ساخت هرچند همه چیزی که کیفیت آینه شمعدان نقره به آن بستگی دارد نیست. عیار نقره به کار رفته و خلوص آن و عوامل تاثیر گذار بر شیمی این فلز نیز می توانند کیفیت آینه شمعدان نقره را دستخوش تغییر کرده و همچنین قیمت آینه شمعدان نقره را نیز تحت تاثیر قرار دهند. بدون شک محصول با کیفیت تر قیمت بیشتری نیز دارد.
نقره فلزی است که درجه و درصد خلوص آن می تواند تاثیر زیادی در کیفیت محصول نقره نهایی داشته باشد. اغلب از نقره ای با عیار 992 استفاده می شود. در حالی که نقره ریحانی سعی کرده است تا از نقره ای با بالاترین عیار ممکن، یعنی عیار 999، در ساخت محصولات خود استفاده کند. بعلاوه از بهترین و کارآمد ترین متد روز به کار بردن نقره بهره می برد.
نحوه نقش دادن به نقوش و اشکال زیبای نقره نیز یکی از مسائلی است که تاثیر زیادی در زیبایی آینه شمعدان نقره و به طبع آن قیمت آینه شمعدان نقره دارد. استفاده از قالب های ظریف و مهارت نقره کار ظرافت و زیبایی نقوش طرح داده شده به وسیله فلز نقره را تعیین می کنند. این موضوع به صورت مجزا در قیمت آینه شمعدان نقره و به شکل اجرت محاسبه می شود که طبیعتا در کار های سنگین و سلطنتی هزینه ای بالاتر به آن اختصاص می یابد.

قیمت آینه شمعدان نقره چگونه مشخص می شود؟

قیمت محصولاتی که بر پایه فلز های زینتی و گران قیمت ساخته می شوند عموما بر اساس دو عامل تعیین می شوند. این دو عامل در حقیقت ارزش واقعی کار را مشخص می کنند. توجه داشته باشید که نه ارزش و زیبایی یک کار به تنهایی و نه وزن آن به تنهایی قیمت را مشخص نمی کنند و ارزش حقیقی یک کار تزئینی و قیمت آینه شمعدان نقره به صورت ترکیبی از هر دو فاکتور مشخص می شود.
وزن کار که در حقیقت میزان نقره به کار رفته شده را مشخص می کند یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت است. در عمده کار های نقره، قیمت آینه شمعدان نقره ریحانی به صورت تابع وزن کار تغییر می کند و این عامل مهمترین تاثیر را دارد. قیمت ها در کار های بزرگتر، حجیم تر و با وزن بالاتر بیشتر بوده و مستقیما بر اساس قیمت گرمی روز نقره مشخص می شود.
ظرافت به کار رفته نیز از سوی دیگر عاملی مهم و تاثیر گذار در قیمت است. این کار اغلب به صورت اجرت کار مشخص می شود و در حقیقت بیانگر ظرافت و هنر به کار رفته در شکل دهی و طراحی هنرمندانه آینه شمعدان نقره است. ظرافت کارهای نقره ریحانی مثال زدنی بوده و توجه هر کسی را به خود جلب و جلوه شکیل خود جلب می کنند.
هر چند میزان اجرت کار عموما تاثیری کمتر از وزن در قیمت آینه شمعدان نقره دارد. در حقیقت عامل اصلی تعیین کننده تفاوت قیمت مدل های آینه شمعدان نقره مختلف، وزن کار هاست. تنها موارد محدودی هستند که به علت برخوردار بودن از طراحی بی نظیر، اجرت بالاتری داشته باشند.
به صورت کلی نقره ریحانی کوشیده است تا با استفاده از جدیدترین متد های تولید محصولات نقره، قیمت آینه شمعدان نقره را کاملا مقرون به صرفه و مناسب به شما مشتریان عزیز عرضه کند. به این ترتیب علی رغم داشتن طرح هایی بی نظیر و ظرافت بی نهایت در کار ها، وزن محصولات به شکلی بهینه شده است تا حتی در صورت داشتن اجرت بیشتر، قیمت مناسب تری داشته باشند.

تلفیق صنعت و هنر

محصولات آینه شمعدان نقره و سایر محصولات زینتی نقره ریحانی همگی بر پایه متد های صنعتی روز دنیا در عرصه طراحی و تولید نقره تولید می شوند. مهندسین شیمی مجموعه نقره ریحانی با کوشش فراوان به متدی برای استفاده از نقره و طراحی محصولات بر پایه نقره یافته اند که نه تنها زیبایی و جلوه ای بی نظیر دارد، بلکه وزنی بهینه شده نیز دارند.
طراحی مهندسی شده تولید نقره، قادر است در عین بهینه سازی وزن، از نقره ای با بیشترین عیار ممکن نیز استفاده کند و این متد طراحی لوازم زینتی نقره را برای نخستین بار اجرایی کند. نقره ریحانی تولید کننده ای پیشرو در عرصه تولید لوازم زینتی بر پایه نقره است که محصولاتی زیبا، شکیل، با اصالت و در عین حال با قیمت مناسب را عرضه کند. مناسب بودن قیمت آینه شمعدان نقره ریحانی نیز مرهون همین طراحی مهندسی شده است.
اما با همه این ها، هنر دست و اصالت طرح های نقره در محصولات نقره ریحانی حفظ شده است. به عنوان مثال، آینه شمعدان نقره ریحانی در همه مدل ها، همگی به صورت دستی قالب ریزی، طراحی و نقره کاری می شوند. یافتن دو محصول یکسان عملا غیر ممکن است و همه مدل ها اصالت خود را حفظ کرده و هر یک هنری منحصر به فرد و خاص محسوب می شوند.

نقره ریحانی

نقره ریحانی مجموعه ای تولیدی در عرصه صنعت محصولات زینتی نقره است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1375 و در زمینه تحقیق و پژوهش آغاز کرده است. با رشد نیاز داخلی و سنجش بازار محصولات نقره، مجموعه نقره ریحانی فناوری خاص به کار رفته در کشور های پیشرو در زمینه نقره را برای نخستین بار بومی سازی کرده و از 15 سال بعد از اولین فعالیت خود وارد عرصه تولید شد.
پس از مدتی کوتاه نقره ریحانی به یکی از تولید و عرضه کنندگان نقره کشور بدل شد که محصولاتی را مبتنی بر علم و دانش روز دنیا و در عین حال با حفظ اصالت و هنر دست تولید کرده و امروزه همان محصولات را با کیفیتی عالی و قیمتی مقرون به صرفه و مناسب به شما مشتریان عزیز ارائه می کند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت