جدید ترین مدل های لباس عروس پوشیده (به همراه 40 مدل پیشنهادی)

جدید ترین مدل های لباس عروس پوشیده (به همراه 40 مدل پیشنهادی)

فهرست عناوین

بسیاری از عروس خانم ها به دلیل اعتقادات مذهبی خود در روز عروسی، به دنبال خرید و انتخاب یک لباس عروس پوشیده هستند. لباس عروس پوشیده تا مدت ها پیش تنها محدود به چند مدل ساده و شنل روی لباس های باز بوده و تنوع زیادی نداشت. اما این روزها شاهد آن هستیم که لباس عروس پوشیده نیز جایگاه ویژه ای در مد و طراحی لباس پیدا کرده و شما می توانید یک لباس عروس زیبا و در عین حال پوشیده انتخاب کنید. در این مقاله شما را با نکات مهم در انتخاب لباس عروس پوشیده، ویژگی های آن و جدیدترین مدل ها آشنا می کنیم.

ویژگی های مهم لباس عروس پوشیده

برای ان که شما در بهترین روز عروسی خود مانند یک جواهر زیبا بدرخشید باید به همه فاکتورهای لازم در انتخاب لباس عروس پوشیده دقت کرده و لباسی متناسب با سلیقه، مد روز و فرم بدنتان انتخاب کنید. اگر قصد شما انتخاب یک لباس عروس پوشیده است، موارد زیر را در انتخاب مورد توجه قرار دهید:

پارچه

پارچه یکی از مهم ترین فاکتورها در انتخاب لباس عروس پوشیده و مدل های دیگر است. پارچه لباس عروس می تواند کاملا ساده و یکدست مانند از جنس ساتن های با کیفیت و یا حریر و یا پارچه های پر زرق و برق و کار شده، پارچه ژرژت، تافنا، باتیست و یا حتی مخمل باشد. نکته مهم در انتخاب پارچه نحوه قرار گرفتن لباس روی بدن است.
بسیاری از این پارچه ها حالت خشک و پفکی داشته و برخی حالت افتاده دارند. انتخاب نوع پارچه به فرم و هیکل شما بستگی دارد. اگر اضافه وزن دارید، پوشیدن یک لباس پفکی می تواند شما را چاق تر از چیزی که هستید، نشان دهد. بنابراین در انتخاب پارچه لباس عروس پوشیده به این نکته توجه ویژه داشته باشید.

مدل آستین

آستین یکی از اجزای مهم در لباس عروس پوشیده است که می تواند زیبایی لباس شما را تضمین کند. شما در لباس عروس پوشیده می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از مدل های مختلف آستین را انتخاب کنید. از پر طرفدارترین آستین های لباس عروس محجبه می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

آستین کلوش

آستین کلوش یکی از آستین های پر طرفدار در انواع لباس های پوشیده و محجبه است که هم می تواند زیبایی لباس شما را دو چندان کرده و هم دستان شما را به طور کامل بپوشاند.

آستین پفکی

آستین پفکی از دیگر انواع آستین های لباس عروس محجبه است که لباس عروس شما را فانتزی و بسیار شیک می کند. آستین های پفکی معمولا در قسمت سرشانه تا آرنج پف داشته و روی مچ دست چسبان می شوند.

آستین سه رب

اگر نمی خواهید دستان خود را به طور کامل در لباس عروس بپوشانید، آستین سه رب می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. نکته مهم آن که آستین سه رب در این لباس ها حتما باید جذب دست ها باشد ولی در قسمت انتها می تواند گشاد شود.

آستین حریر یا تور

از دیگر آستین های لباس عروس پوشیده که مورد علاقه بسیاری از دختر خانم های جوان است، آستین های حریر یا تور است. آستین حریر یا تور یکی از ترندهای پر طرفدار در طراحی لباس های عروسی اروپایی است و می تواند زیبایی لباس شما را دو چندان کند.

آستین دانتل و گیپور

اگر در یخش هایی از لباس عروس شما گیپور و پارچه دانتل به کار رفته است، انتخاب آن برای آستین نیز می تواند لباس عروس شما را شیک و بی نظیر کند. آستین دانتل می تواند به طور کامل دست های شما را پوشانده و یا با ترکیب پارچه حریر نازک روی بخش های خاصی از دست قرار بگیرد. این نوع آستین یک انتخاب عالی و شیک برای عروس خانم های شیک پوش خواهد بود.

آستین های دنباله بلند

در بسیاری از مدل های مختلف لباس های پوشیده، آستین لباس را به اندازه ای بلند انتخاب می کنند که تا دنباله لباس و یا کمی کوتاه تر ادامه پیدا می کند. این سبک از لباس ها برای خانم هایی که به لباس های کلاسیک علاقه مند هستند، بسیار مناسب و شیک می باشد.

رنگ لباس عروس

تا سال ها پیش کم تر لباس عروسی را می توان پیدا کرد که رنگی به جز سفید داشته باشد، اما دنیای مد این روزها شاهد تغییرات بسیاری بوده است. در انتخاب لباس عروس پوشیده دست شما برای انتخاب رنگ تا حد زیادی باز است. شما می توانید در کنار رنگ سفید، لباس خودتان را از رنگ هایی مانند گلبهی، نقره ای، شامپاینی، کرم یا رنگ عاجی انتخاب کنید. انتخاب رنگ تا حد زیادی به سلیقه شما و نوع مراسمتان بستگی دارد. اگر برای مراسم فرمالیته و یا جشن عقد خود دنبال انتخاب لباس عروس محجبه هستید، می توانید به غیر از رنگ سفید از رنگ های دیگر نیز استفاده کنید.

انتخاب توربان زیبا و مناسب با لباس

معمولا عروس خانم هایی که لباس عروس پوشیده را برای مراسم خود انتخاب می کنند، ترجیح می دهند موهای خود را نیز با یک توربان و یا کلاه حجاب زیبا بپوشانند. خبر خوب آن که مدل های بسیار زیبا و متنوعی از توربان عروس در حال حاضر موجود است که شما می توانید متناسب با لباس عروستان آن ها را انتخاب کنید. توربان ها مدل های مختلفی دارند، بعضی از آن ها بلند و دنباله دار هستند، بعضی از آن ها توری یا مخمل هستند، بعضی از مروارید و دیگر اکسسوری ها تزئین شده اند، بعضی توری، گل دار و کار شده هستند.
شما می توانید یک توربان زیبا را برای پوشاندن تمام یا بخشی از موهای خود انتخاب کنید. نکته مهم تناسب توربان با لباس عروس محجبه شما است. برای مثال اگر لباس عروس شما ساده و از پارچه ساتن است، انتخاب یک توربان پر زرق و برق و کار شده شاید چندان تناسبی با آن نداشته باشد.

عناصر تزئینی و اکسسوری ها

بدون شک یک لباس عروس پوشیده بیش از دیگر لباس های عروس نیاز به اکسسوری، عناصر تزئینی و جواهرات دارد. شما می توانید در کنار لباس عروس زیبای خود، دستکش های توری زیبا پوشیده و ظاهری شیک و کلاسیک داشته باشید. پوشیدن جواهرات پر زرق و برق بر روی لباس های عروس ساده می تواند جلوه ای خاص به لباس عروس شما بدهد. همچنین لباس های عروس پوشیده می توانند دارای پارچه های کار شده، سنگ کاری شده، مروارید دوزی شده، گیپور و غیره باشند تا لباس از سادگی بیش از حد درآمده و طرحی زیبا داشته باشد. هر چند بدون شک بسیاری از لباس های عروس ساده خود سبک هایی اروپایی و بسیار شیک و زیبا دارند.

تاج عروس مناسب لباس پوشیده

ریسه یا تاج عروس از دیگر چیزهایی است که در انتخاب آن برای یک لباس عروس پوشیده باید به اندازه کافی وسواس و دقت به خرج دهید. اگر لباس عروس شما پوشیده است، بهتر است به دنبال تاج های بزرگ و خیلی تجملاتی نروید. یک تاج زیبا و ساده می تواند شما را بسیار شیک و باوقار کند. همچنین اگر از توربان های طرح دار استفاده کرده اید، شاید دیگر نیازی به استفاده از تاج عروس نباشد. حتما تاج و توربان مورد نظرتان را با یکدیگر پوشیده تا مطمئن شوید با یکدیگر تناسب دارند.

در انتخاب لباس عروس پوشیده به چه فاکتورهایی توجه کنیم؟

روز عروسی بهترین روز برای هر دختر خانمی است و دوست دارد بهتر و زیباتر از هر زمان دیگر، به چشم بیاید. برای ان که شما بتوانید یک لباس عروس پوشیده و زیبا انتخاب کنید، موارد زیر را حتما مورد نظرتان داشته باشید:
به امید آن که تا روز عروسیتان چاق و یا لاغر می شوید، لباس انتخاب نکنید! هیچ چیز به اندازه یک لباس عروس تنگ و یا گشاد نمی تواند ظاهر شما را در روز عروسی به هم بریزد! سعی کنید یک لباس کاملا متناسب با سایز بدنتان انتخاب کنید.
همیشه به روزترین ها بهترین نیستند! در انتخاب لباس عروس محجبه و یا هر لباس عروس دیگر به دنبال لباسی باشید که به شما می اید. ممکن است یک لباس عروس زیبا و به روز باشد، اما چندان به شما و فرم بدنتان نیاید. بنابراین لباسی را انتخاب کنید که بیش از به روز بودن به شما و فرم بدنتان بیاید.
اگر لباس عروس پوشیده شما ساده است، حتما دسته گلی زیبا انتخاب کنید که جلوه و نمای لباس شما را دو چندان کند. می تواند از دسته گل های رز قرمز، سفید، آبی و ترکیبی استفاده کنید.
در زمان انتخاب لباس حتما با دوست و یا یکی از اعضای خانواده تان به خرید بروید. ممکن است خودتان نتوانید لباس را به طور کامل بررسی کنید. بهتر است با یک دوست روراست به خرید بروید تا اگر لباس ایرادی دارد صادقانه آن را به شما بگوید.
جنس لباس را متناسب با فصل و محیطی که در آن مراسم را برگزار می کنید، انتخاب کنید. اگر فصل تابستان است و مراسم عروسی شما در یک روز گرم برگزار می شود، بدون شک یک لباس عروس پوشیده با پارچه ضخیم نمی تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

ترندهای مدل های لباس عروس پوشیده

بعد از آن که با ویژگی های لباس عروس پوشیده و نکات مهمی که هنگام خرید باید به ان توجه کنیم، آشنا شدید، در این بخش تعدادی از به روز ترین و جدیدترین مدل های لباس عروس محجبه را با یکدیگر خواهیم دید.

لباس عروس دنباله دار

لباس عروس پوشیده دنباله دار همیشه یکی از انتخاب های افراد شیک پوش و با سلیقه است. (بسیاری از عروس های لبنانی محجبه این سبک را انتخاب می کنند) لباس عروس محجبه دنباله دار ظاهری بسیار کلاسیک و باوقار به شما می دهد و شما را در روز عروسیتان بسیار شیک و زیبا خواهد کرد.

لباس عروس با دامن تور ساده

از دیگر مدل های لباس عروس پوشیده، لباس هایی با دامن های توری و A کات و آستینهای پف دار است که انتخابی بسیار شیک و زیبا به خصوص برای خانم های لاغر اندام به شمار می رود. این لباس ها هیچ گاه از مد نمی افتند و برعکس این روزها جز یکی از ترندهای لباس عروس و لباس فرمالیته به شمار می رود.

لباس عروس با بالا تنه کار شده

اگر به دنبال یک لباس عروس پوشیده و پر زرق و برق هستید، مدل هایی که بالا تنه کار شده، سنگ دوزی شده دارند، می توانند انتخاب بسیار شیک و عالی برای شما به شمار روند.

لباس عروس با بالاتنه گیپور، تور و حریر

از دیگر ترندهای جدید در مدل لباس عروس محجبه، مدل هایی است که در آن ها به جای آن که بالا تنه به طور کامل با پارچه اصلی لباس پوشیده شود، از پارچه های نازک تر مانند گیپور و حریر استفاده می شود. این لباس ها باعث می شود که هم لباس شما محجبه باشد و هم زیبایی آن به چشم آید.

لباس عروس مدل ماهی

از دیگر ترندهای لباس عروس پوشیده، می توان به مدل های ماهی اشاره کرد که البته بیشتر مناسب مراسم های عقد و فرمالیته هستند. پوشیدن این لباس هم با پارچه های ساده و هم کار شده می تواند شما را بسیار شیک و منحصر به فرد کند.

لباس عروس همراه با شنل

اگر می خواهید در روز عروسی خود هم در مجلس عمومی پوشیده باشید و هم عکس هایی با لباس باز و زیبا بگیرید، انتخاب شنل یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. کافی است سری به دنیای شنل های عروس در مد و فشن بزنید تا مدل های لاکچری و بسیار زیبای این شنل ها را ببینید. شنل ها به شما کمک می کنند که هم بتوانید در مراسم با یک لباس عروس پوشیده ظاهر شده و هم عکس هایی با استایل متفاوت و زیبا بگیرید.

بهترین مزونهای لباس عروس ایران

مزون عروس بهارک اخلاقی مشاهده این کسب و کار
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت